- 526 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Dünyayı bozanların oyunu
Merhabalar Sevgi değer dostlarım; <3
Bugün dünyayı bozanların bizi oyuna getirdikleri,bir kaç püf noktaya değinelim inş...
Değerli dostlar;Bilelim ki,her gördüğümüz,her yaptığımız her karşılaşma, her şey,benim iyi pozitif aydınlık insan olmam için..Yani,iyi insan olmak, iyilik yaparak olunmaz... Özgürlüğü seçerek olunur...
İLK PÜF NOKTA...Ego kurnazdır, iyilik yapar...Kendini yaptığı iyilikle takdim eder...Çünkü iyiliğin beklentisi olur... Beklenti iyilik değildir... Karanlığın, negatifin insanlığı iyilikle aldatmacası dır bu durum....Oysa İnsan pozitiftir iyidir özgürdür... Özgür insan ise, zalime boyun eğmeyerek iyilik yapar insanlığa...Ayrıca kendi çapında, bilgiyi yayarak....Özel iyiliği de yapacağız fakat egoya pirim vermeden unutmak şartıyla...
Dostlarım; Ego bize karanlığı gösterir. İç sesimiz ise Aydınlığı ve özgürlüğü....Karanlık, negatif ve zorbadır...Aydınlık, sonsuzluğu ve bilinmeyeni temsil eden pozitif bir özgürlüktür...
İKİNCİ PÜF NOKTA,Karanlığın gücü,bilinmeyenden gelir(perdelerden)korku verilmiş insanlığa...Güçleri bu..
Eski öze ermişler,70 bin perde(bilmediklerin)bir bir geçilerek varılır Allahımıza demişler....
Değerli dostlarım; Allahımız ötelerde değil,senin içinde..Özünde...70 bin perde(bilmediklerin)aşıldıkça karanlığı yenerek özgür olacağız....Aydınlanacağız ve Allahımızla buluşmuş olacağız...Lütfen,yeni bilgileri seçin..Eski uyduruk bilgileri değil...Ve dahi bilgilenerek 70 bin perdeyi aşalım der bu gönül...
<3 HERKESE SELAM VE SEVGİLERİMLE.
HASAN BELEK 22-06-2016
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.