- 882 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİNİ BİLMEYEN EVRENİ TANIMAZ....
TEMEL BİR KAVRAM VAR,KENDİNİ KEŞFETMEYEN,BİLMEYEN,
TANIMAYAN ASLA BİR BAŞKASINI,KENDİ DIŞINDA AKIP GİDEN HAYATI VELHASIL EVRENİ TANIMAZ.
BU BAĞLAMDA HELE Kİ GÜNÜMÜZDEKİ İÇLER ACISI DURUMDA ASIL SORUN BİREYLİĞİNİ FARK EDEMEMİŞLER GÜRUHU VE SÜRÜSÜ KALABALIKLAR ÇOĞALIYOR
YAŞAMI YATAK-YEMEK-WC ŞEYTAN ÜÇGENİNE SIĞDIRARAK KİMİLERİNİN..! VAHŞİCE ÜREYİN ŞARTLANDIRILMASIYLA ÇİFTLEŞİP YENİ KURBANLAR ÜRETMEKTEN İBARET OLDUĞU SANISIYLA ÖMÜR HEBA EDENLER ASLINDA İNSANLIĞIN ,SOSYAL SİSTEMİN VE EVRENİN SIRTINDA KAMBURLARDIR.
BU ASALAKLAR GÜRUHU DİĞER CANLARA ZULÜM EDEN ZALİMLERDİR.
KENDİSİYLE,İNSANLIKLA,EVRENLE,HAYATLA BARIŞIK OLMAYANLARIN BATAKLIK HALİNE GETİRDİĞİ BU DÜNYA İĞRENÇ BİR SOYSUZLAŞMAYI YAŞAMAKTA.
KIZINI SATAN,KIZINA TECAVÜZ EDEN,EMEĞİ SÖMÜREN,İNSANA SAYGISI OLMAYAN,ALİ KIRAN BAŞ KESENLİKLE HARAMİLİĞE YADA MİSKİNLİK VE ÜMMET-BİAT KÖLE KÜLTÜRÜYLE KENDİNİ SADAKA VE YALAKALIK SARMALINDAN KURTARAMAYANLAR MAALESEF Kİ SESSİZ ÇOĞUNLUĞU ADETA METAN GAZI MİSALİ ZEHİRLEMEKTE VE GÜN BE GÜN KATLETMEKTEDİR.
EMEĞİ BİLMEYEN,EMEĞE SAYGISI OLMAYAN VE EMEK-SERMAYE ÇATIŞMASINI İDRAK EDEMEYENLER (Kİ İÇİNDE DİPLOMALI EŞEKLERDE AZIMSANMAYACAK SAYIDALAR)YAŞAM KALİTESİNİ DÜŞÜREREK GÜZELİM DÜNYAYI CEHENNEME ÇEVİRMEKTE VE İNSANLARI DA BU CEHENNEMDE MAHV-I PERİŞAN ETMEKTELER.
ENTERESANDIR BİR BİLİMSEL PAYLAŞIM YADA ŞİİR,EDEBİ DİĞER TÜR ESER YADA KALİTELİ SANAT ÜRÜNÜ RESİM PAYLAŞ ALDIĞIN OLUMLU TEPKİ %10’U GEÇMİYOR
AMA MAGAZİN VİDEOSU PAYLAŞ ANINDA BEĞENEN YADA PAYLAŞIM İSTEYEN YÜZLERCE İNSAN(!!!!)PEYDAHLANIYOR BURADA FACEDE VE ARAMIZDA BİLE.
ŞİMDİ BÜTÜN BUNLAR NEDEN?
İNSANIN KENDİNİ ADAM GİBİ ADAMLIKLARDA KEŞFE KOYULMAYA ZAHMET ETMEYİP EVRENE-BİLİME-SAĞDUYUYA-İNSANLIĞA SIRTINI DÖNMESİNDENDİR.
BAM TELİME BASINCA GAM SESİNİ DÖKTÜN DERLER YA...YAZDIKLARIMI ;
ASLA KARAMSARLIKLA YAZMADIM BEN .
BİLEREK VE ÖZELLİKLE YAZDIM
ELBETTE İYİM-SERİMDE,UMUT KARIMDA AMA BUNLARI YAZIŞ AMACIM HANGİ ZEMİNDE VE ORTAMDA KİMLERLE CEBELLEŞTİĞİM-İZİ,GÜREŞTİĞİMİZİ HADİ ACIK TEBESSÜM OLSUN;<<:)))))>>KİMLERLE DANS ETTİĞİMİZİDE İYİ BİLEREK TEHLİKENİN FARKINDAMIYIZ ????
DİYE BİR ZAHMET KENDİMİZE SORALIM DUYGUSUNU KAMÇILAMAK VE TETİKLEMEK İÇİNDİR...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.