yaĞmurun ıslattığı kağıt mendil gibi savruluyor şimdi bedenim.
parÇaLıyOr bu $ehir beni.Pencerenin Önünde Yağmuru izLemek,kar taneLerini topLamak zevk VermiyOr bana.Bu $ehrin güzeLLiĞi Sen Gidinceye Kadarmı$.Nefret ediyOrum Bu $ehirden Unutturamadı Seni…
Ben Seni buĞuLu camLara ayrıLık oLSun Diye mi yazdım.Sabah oLacak mı bende.?Sen yine oLacak mıSın bende.?Ben Sen de oLacak mıyım.??Gittiğin Günden Beri Odamın ı$ıkLarını açamıyOrum.Güne$ Benden Nefret ediyOr,yıLdızLar ağLıyOr,buLutLar KararıyOr.koLay değiL,kOLay Olmadı.RadyOLar artık ümitSiz a$k $arkıLarı çaLıyOr..biLiyOrLar….SENSİZLİĞİMİ….
İçimdeki zararLı maddeLere aLdırı$ etmeden ÇekiyOrum Seni YüreĞime.DİRENİYORUM…Ve her defaSında ah$ap evLerin Çatıdaki tahtaLarı gibi KırıLıyOr kaLbim.Gel artık yüreĞime Güne$ doĞSun.
Sen benim Gökyüzüne kOca 1 deLik aÇtıĞım,uLa$amadıĞım sewdiĞimSin.uSuL uSuL bakıyOrum gökyüzüne.Çık artık geL,SoL yanım yaraLı,SoL yanım feLÇLi,ayrıLık $iirLeri çaLıyOr radyoLar…HeSap veremiyOrum onLara.!
Kırık 1 $i$eden Dünyaya baktıĞımda mavi mavi öLüyOrum.ÇıĞLıkLarımı DuymuyOrLar.yaLnızLığına ve imkanSızLıĞına direnmek zOr Zanaatmı$.Yağmurun fıSıLtıLarı damLa damLa yüreğime akarken kaLbim GEL diyOr artık.yaĞan yaĞmurda iLk ıSLandıĞımda yıLdızLara adının Ba$ harfini yazıyOrum Semaya..Hayatım $airLerin ıSLanmı$ SatırLarı gibi büyüLüyOr beni.Ruhumun derinLikLerine “SEN”’i götürüyOr.ıSlandım,ü$üyOrum SenSiz.UtanıyOrum ,söyLeyemiyOrum…SıkmaLı Kur$una hep Sen’Le ya$adıĞı İçin yüreĞime
Artık mevSimLerden kaçıyOrum .Sana kavu$amamak oLduĞu için ucunda. kara kışın
yaĞmurun ıslattığı kağıt mendil gibi savruluyor şimdi bedenim.