- 1119 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KILIK KIYAFETİNİZİ DİNE ALET ETMEYİNİZ
Değerli okurlarım; bu gün Anneler günü öncelikle Şehit anneleri ve tüm annelerin Anneler gününü kutlarım.
Gelelim konumuza: bu gün size son zamanlarda moda haline getirilen, adı bile değişen türban dedikleri Başörtüsünden bahsedeceğim.
Moda ya farklı işler için kapanan, baş örtüsünü gösteriş için takan, usulünce takmayan modaya uyduranlar ,topluma kötü örnek olanlara yazıklar olsun.
Baş örtüsünü bir araç olarak kullanmayınız!
Baş örtüsü dinin emirlerinden sadece bir tanesi. Baş örtüsü sihirli bir değnek değildir. Onu taktığınız an tüm dünyanız değişmiyor. Sadece bir değişime adım atmış oluyorsunuz.
Baş örtüsünü işlediğiniz günahları kamufle etmek için araç olarak kullanmayınız. Eğer takıyorsanız o baş örtüsünün hakkını veriniz mutlaka.
Baş örtüsünü taktığınız an üzerinize büyük bir sorumluluk ve mesuliyet aldığınızı asla unutmayınız. Siz artık bir kitleyi temsil ediyorsunuz. Siz deve kuşu gibi başınızı ne kadar kuma gömerseniz gömünüz, ne kadar inkar ederseniz ediniz, o örtü başınızda iken yapacağınız hatalar tüm baş örtülülere mal edilecektir. Ne yazık ki toplumda böyle bir önyargı var. ve bunu değiştirebilmek imkansız. Toplum, eğer takıyorsan hakkını vermeni istiyor.
Gösteriş için ,süs için takıyorsan takma. Örnek bari olma. Genç kızlara, başını bağlamışsın bağlayış bile kusurlu süs bitkisi gibi salına salına gidiyorsun, Ama bilki Adabına uygun takmıyorsan o Baş örtüsü senden hesap soracaktır.
Hangi amaçla takıyorsun öyle maksat gösteriş falancada kapalı diyeyse yazık insanlık adına yazık
Allahım bizlere hayırlı evlat ,hayırlı eş ,Hayırlı çevre nasip etsin
Muharrem değirmenci
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.