- 1060 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
fırtınalardan kurtar beni yar batırma GEMİLERİMİ....
ilk gördüğüm günkü gibi kal,ilk gülüşlerin gelsin aklıma sen yokken.ilk bana enterasan bakışınla hatırlıyım seni. kaçak kaçak bakmaların gelsin aklımın bir köşesine. arkadandan el sallarken gözümden geçsin hepsi birbir.sen giderken yüreğimide sana emanet ederim herzman sennle kalsın,beni unutma die.her akşam başını yastığa koydugunda ben geliyim aklına,ben basımı sensiz yastığa koydugumda gözyaşlarım yıkasın bedenimi.sensiz koca izmir düşman olur bana,konusmaz benimle artık oda özler seni benim kdar, oda bekler gelecegin günü, oda benmle birlikte karşılar seni hep,her gidişinde uğurlar her gelişinde bir defa daha benmle hoşgeldin der sana bu sensiz koca izmir,benimle birlikte mutlu olur sen gelince bütün sevinçlerimizi geri getirirsin bizede....
gelecegin günü sabırsızlıkla beklerken hayatıma ’’belki sen çıkar gelirsin karşıma seni özledim ben geldim die’’o an hiç birseyden korkmam beklemekten bile.hatta yalnızlıktan bile umrumda bile olmaz hiç birsey o andan itibaren.bende yaşar gibi umutlar askın teknesi die bir şarkı sölerim sen beni duymasanda rüzgar fısıldar kulagına sende bana eşlik edersin o an adını camlara yazdım okunmuyor die:)