- 443 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yetenek Sizsiniz Yarışmasının İşitme Engelli Finalisti Ali Sarp ile..
2014-2015 Yetenek Sizsiniz Yarışmasının İşitme Engelli Dansçısı Ali Sarp “ Bu konuda durmak yok çalışmalara devam ediyorum”
SORU- Ali Kardeşimiz bize kısaca kendinizi Tanıtır mısınız? Hangi okullarda okudunuz bugüne kadar?
ALİ SARP- Ben ALİ SARP işitme engelliyim. 22.11.1994 tarihinde DENİZLİ de Merkezefendi doğdum. Annemin ve babam ilkokul mezunudur. Emekli.. Annem normal konuşuyor. Babam işitme engelli. Benim kardeşim yok yalnızlıyım. Denizli de 8 sekiz yaşındayken Denizli Yeşilköy işitme engelliler ilkokul ve ortaokulunda 8 yıl tiyatro grubunda yer aldım. Dans grubunda gösteriler yaptım. Özel Eğitim Meslek Lisesi’nden 2010-2014 arasında bilgisayar bölümünde okudum.
SORU-Sporcusunuz da aynı zamanda?
ALİ SARP- Sporcuyum. Voleybol , basket , judo , tenis , dans 26 tane madalya başarılı kazandım. 1 yıl tiyatro Denizli ve Balıkesir festival gösteriler yaptık.
SORU- Hangi dansları yaparak hangi başarıları elde ettiniz ?
ALİ SARP- Tango, çaça, Bachata, hip-hop, salsa dans yaptım. Dans birçok farklı dans yapabiliyorum. Tenis-voleybol ilgilendim. Sporla uğraşmayı seviyorum. Acun Beyin sunduğu yeteneksiz sizsinize grup arkadaşlarımızla katıldım. 2014-2015 yıllara arasında hazırlayıp ilk İzmir de elemeleri kazandık Seçmelerde 1 tur hip-hop dans 3 Evet aldık. 2 tur poping dans ile 76 puan alarak turu geçtik. 3 tur poping dans 73 puan yarı final geçtik, 4 sezon FİNAL yarışmasına katılmıştık. 2014-2015. Finalde 4. Olduk. Organizasyon 10 ilde gösterilerde yer aldık. Gruptan ayrılarak bıraktım.
SORU- Aynı zamanda Üniversitede okuyorsunuz?
ALİ SARP- Özel Eğitim Meslek Lisesinden mezun olduktan sonra Burdur Bucak üniversite bilgi yönetimi bölümünde okumaya devam etmekteyim. Bilgisayar öğretmeni olmak istiyorum. Banu Noyan mankenlik ajansına kayıtlıyım. Türkiye’nin model of celebrity mankenlik 1 tur kazanıp 2 tur yarı final geçtik.
SORU- Neler yapmak istiyorsunuz ileride bu konuda?
ALİ SARP- TV dizi, oyunculuk, reklam çekimlerinde yer almak istiyorum. Nedeni ise ; TV dizi , oyunculuk işaret dilinde yok. İşitme engelliler duyamıyorlardı. Biraz sorunlu, sık sık konuşma var ve alt yazı yok, sıkıcı anlamıyorlardı. Ben de katılsaydım ki Mutlu olacaklar, yani merak edecekler işitme engelliler tavsiye ediyorum. Durmadan bu konuda çalışacağım. Hayırlı olsun.
SORU- Okulda sorun yaşıyor musunuz İşitme Engelli bir öğrenci olarak? Bunu nasıl aşıyorsunuz?
ALİ SARP- Okulda sorun yok. Üniversitedeki arkadaşlarım ile çok iyi anlaşıyoruz. Derslerde hocalarımın anlattıklarını duymadığım için bazen anlamıyorum. Arkadaşlarım hep yanıma ders notları, fotokopi alıyorum. Kendim çok çalışıyorum. Ama zorlanıyorum, alttan ders yok.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.