- 899 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
TÜRKMEN DAĞI
Keyfini kaçırdıysa bu fotoğraf özürdilerim! Şimdi arkana yaslanıp , ne kadar uzak olduğunu düşünüp, sıra sana ve yakınlarına gelene kadar tadını çıkarabilirsin! Ama bilmelisin ki Türkmen Dağı Türkiye sınırına 300 km. Denize vuran günahsız Aylan kadar konuşulmadı ve sanırım konuşulmayacak. Ya da gerçek ismi Esma olan günahsız meleğimiz RABİ4 kadar. Aralarında bir fark yok tabiki. Hepsi günahsız mahsum meleklerimiz ama biri TÜRK olduğu için ismini dahi bulamıyoruz. Ekranlarda derbi izliyor haberlerde görmüyoruz.Ama onlar onbeş milyon Suriyeli gibi kaçmayı düşünmedikleri, otuzbeş bin Türkmen savaşmayı seçtiği için bu kadere mahkum. Ve evet o Mısırlı değil, Kürt değil, Fars değil, Arap değil... Hepsi din kardeşimiz ama ismini bilmediğimiz aynı zamanda kan kardeşimiz. Bir gariplik yok mu sizcede!
Burhan SEVİMLİGİL #Bebekleröluyor #TürkmenDağındaKatliamVar
YORUMLAR
Dediğiniz gibi Burhan Bey, ölen kişinin kimliği önemli bazı çevreler için. Şu çok açık ki; Batı, ölen Müslüman diye bakmaz; Müslüman, ölen Türk diye.
Baştan aşağı rezillik olan bu durum, Türkmen Dağı müdafaasına karşı duyarsızlığın sebebidir. Bizim milletimiz saf, temiz, duygusal olduğu için, bırakın masum bir yabancıya, kendisine ihanet eden birine bile merhametle yaklaşır.
Bundan dolayı bizim milletimiz ölenin arap, kürt, fars olmasına bakmaz; masum olup olmamasına bakar. Tam da bu noktada Türk milletinin farkı çıkar ortaya. Başkasına da ağlar bu millet. Arap için döktüğü gözyaşının haddi hesabı yoktur Türk milletinin. Hem de I. Dünya Savaşı'ndaki yaşananlara rağmen Arap için ağlar.
Ama ne yazık ki din kardeşimiz diye kendi soydaşlarımıza değişmediğimiz Araplarda bu hassasiyet yoktur. Umurlarında olduğunu da düşünmüyorum. Bir iki istisna olsa da bu konuyla ilgili, elbette kaideyi bozamaz.
Diğer milletlerin de takındıkları tavır böyledir. Bundan dolayı biz yalnız milletiz. "Türk'ün Türk'ten başka dostu yoktur" sözüne katılın veya katılmayın, bu söz saydığım sebeplerden dolayı söylenmiştir.
Türkmen komutanlar Türkmen Dağı için "2. Çanakkale buradır" dediği halde bizim milletimizde dahi önemsememe hali var. Bir kişi bile anlatsa, hatırlatsa kârdır. Duyarlılığınız tarafımızca kutludur. Allah kardeşlerimizin yar ve yardımcısı olsun.
Batuhan Çanakcı tarafından 5/8/2016 6:22:41 PM zamanında düzenlenmiştir.