SADECE SEVMEYİN
Sevdiğini söylemek..yüzeysel bir " seviyorum" veya "siz de sevin", "sen de sev" demek ne kadar sığ geliyor...Oysa sevgi, verilen değerle atbaşı giderse anlam bulur.İşte tam da bu yüzden sadece sevmeyin sevdiklerinizi, değer verin onlara..Siz kab olun o su, ancak o suya muhatabınızı kandırdığınız zaman sevginizin gerçek değerine ulaştığını aklınızdan çıkarmayın..Kabınız çatlak olmasın, hissettirmeden sinsi sinsi azalan kabdaki suyun, siz çatlağınızı tamir etmeden kabınızda, sizde kalması beklenemez.Allah sevgisi nasıl ki öncelikle iki kaideyi ; dille ikrar, kalble tasdiki gerektirir ,bu sevgiyi nirvanaya ulaştırmak ise amel etmeyi gerektirir ya hani tıpkı onun gibi fiiliyata dökün sevginizi çünkü amelsiz iman, meyve vermeyen ağaç gibi ...meyve vermeyen ağaç göze batar, fazlalık görünür, ya kolu kırılır ya dalı gün gelir bir gün kökü de sarsılır..
Sevin size ait olanları,severken değer vererek,değerini bilerek sevin.Anlam yükleyin sevgilerinize, varoluşunuzun anlamını amacını unutmadan." Hayatınızın en önemli iki günü, doğduğunuz gün ve neden doğduğunuzu anladığınız gündür" diyen Mark Tawin’ in düşündüğü gibi farkında olun hayatın, sahip olduklarınızın.Hayatımıza en önemli anlamı yükleyen Yüce Yaratıcı’ nın taa ceninken emanet ettiği annelerimizin koruyucu kanatlarından , şefkatli kucağından çıktığımız andan itibaren giderek yalnızlaşan hayatımızın varoluş amacımıza uygun bir metodda süregelmesi ve bu süreç içinde bize emanet edilen ister annemiz olsun ister çocuklarınızın annesi olsun onlarla da mutluluk da nirvanaya ulaşmak ancak içi kof olmayan, dilde kalmayan bir sevgiyle bağlılığınızı göstermekle mümkündür..Yaradanımızın yaratılmamıza vesile kıldığı annelerimizin sevgisini sadece dilde bırakmak, yüzeyselleştirmek ancak gönüle ıstırap olur..
Sahip çıkın annelerinize, hakkıyla sevin sevdiklerinizi, eşinizi, çocuklarınızı.Değer verin ait olduklarınıza.Gerisini bos verin. Ne demiş atalarımız: " Elden gelen aş olmaz, olsa da öğününde bulunmaz" Minnetinizi gerçek kıymet bilene saklayın.Yokluğunuzda gerçekten yüreğini dağlayanlara sevginizi sunun.Gerisinden uzak durun.
Yuvalarınızda eş olun,aş olun,sırdaş olun, yoldaş olun ama kindaş olmayın..
Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun...
Ülkü KARA
07/06/2016
Bursa
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.