- 698 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Gülistan ile Mehmet
Heyacandan sesi titriyordu Gülistan’ın.Mehmet öyle güzel gülümsüyordu ki bir papatyaya konan kelebek gibi dudakları öyle narin kıvrılıyordu.
Az sonra arabaya bindiler göz açıp kapanıncaya kadar partiye gelmişlerdi bile. Kapıda ortak arkadaşlarıyla karşılaştılar.Biraz muhabbetten sonra bir masaya oturdular. Loş bir ışık vardı, bazen Mehmet’in yüzüne vuruyordu kalbindeki gizemi gösteriyordu sanki. Acaba orada Gülistan’a ayrılan yer ne kadardı?
Gülistan böyle bir hayalde iken,
Mehmet hadi dans edelim dedi Gülistan’a.
Gülistan ben dans etmeyi bilmiyorum dedi.
Çünkü: Mehmet , Gülistan’ın ilk aşkı idi.
Mehmet, ben sana öğretirim dedi.
Hafif bir müzik çalıyordu, sevgililer hiç ayrılmayacak şekilde yakındılar.
El ele göz göze idi yer ile gök. Saatler durmuştu, kelebeklerin ömrü uzuyordu.
Bir ömre sığacak bir mutluluktu.Belki de ilk ve sonların sonu idi.
Müzik bitti ve herkes yerine oturdu.
Masada hararetli bir konuşma vardı. Murat, Deniz Gezmiş ve arkadaşlarından bahsediyordu.
Mehmet konuşmaya kaldığı yerden devam etti:
O ve arkadaşları sadece bu ülkeyi ABD emperyalizmine karşı savunan gerçek vatanseverlerdi.
Bozkurt Ülküsüne dayanan soyumuzun gençleri de onları dinsiz, imansız, anarşist ilan etmişlerdi.
Gülistan’ın gözünün içine bakarak devam etti.
Deniz Gezmiş babasına gönderdiği mektubun son kısmında şöyle diyordu:
" Şu anda yaptıklarımdan en ufak bir pismanlık duymadığımı belirtir; seni, annemi ve kardeşlerimi devrimciliğin olanca ateşiyle kucaklarım".
Mehmet’in gözleri doldu ve Gülistan da üzüldü ve içinden: keşke bu genç yaşta ölmeseydi keşke devlete itaat etseydi diye geçirdi.
Gülistan küçük bir köyde doğmuştu.
Ona göre: Devlet , babaydı ve halkta onun çocuklarıydı.
Mehmet de Çin entrikalarına inanıyordu.
Nasıl da beynini yıkamışlardı!
Kürşat olabilirdi aslında. Bizim davamız Turan olmalıydı.
Mehmet koministin ta kendisiydi.Nazım Hikmet gibi.
Of Mehmet offf dedi içinden...
Mehmet böyle düşündüğünü bilse kimbilir ne kadar sinirlenirdi?
Gülistan, Mehmetle mümkün olduğunca siyasi tartışmalara girmezdi.
Mehmet’in net tavrı onu ürkütüyordu ve ondan çekiniyordu.
Parti bitti, herkes evlerine gitmek için yola koyuldular.
Mehmet Gülistan’ı evinin önüne bıraktı ve tembihledi:
Yarın, sakın Ülkücüler gecesine gitme dedi.
Gülistan bir şey diyemedi.Mehmet’i herşeyden çok seviyordu.
Sonra vedalaştı eve çıktı ve arkadaşlarına Mehmetle geçirdikleri güzel anları anlattı.
Aynı zamanda Mehmet’in düşüncesinden de söz etti.
Ev arkadaşlarından Halide Mehmet’i tanıyordu ve onun doğrularının dışına çıkmaması hususunda Gülistan’ı uyardı.
Fatma, Güzin ve Süheyla olmaz öyle şey dedi.
Mehmet, Gülistan’ın düşüncelerine saygı duyması gerekir dedi.
Hem Mehmet şimdiden böyle yaparsa ileride önü hiç alınmaz onun.
Yarın hep birlikte gidelim Ülkücüler gecesine hem Mehmet nerden bilecek ki?
Ertesi gün büyük bir heyecanla salona girdiler.
Salon hep bir ağızdan ’Başbuğ Türkeş’ sesiyle inliyordu. Büyük halkalar eşliğinde dönüyorlar , ortada bayrak gösterileri adeta nefes kesiyordu.
Gülistan ve arkadaşları büyülenmiş gibi idiler eve gelirken yolda birbirlerine bu manzarayı anlatıyorlardı.
Derken kapıda biri vardı.Mehmet gelmişti.
Gulistan:
Aman Allah’ım dedi kuş olup uçsam keşke.... Mehmet ağır adımlarla yanına yaklaşınca diğer kızlar eve çıktı.
Mehmet:
-Ben sana gitme demiştim, sen gittin.
Sen benim ileriki hayatımı paylaşacağım insandın ama şimdi bitti, dedi.
Mehmet , Gülistanla evlenmeyi düşünüyormuş ama bunu ayrıldığı akşam söylüyordu
YORUMLAR
olmazdı türk ten asenadan bir atatürk ve türk düşmanı zihniyeti savunan birine eş oalamzdı bir türk islam kızı mete han dediği gibi türkler ancak türklerle evlendiği zaman türk ırkı ilelelebed payidar kalacaktır, dünya var oldugundan beri devam eden en büyük savaştı türk yok etme savaşı ama başaramıdalr başaramıyacaklar çünkü bu kavmi ALLAH islamı hakkı hukuku ve adaleti korusun diye yarattı, işte örnek HZ. HÜSEYİNİNİN KERBELA ŞEHADETİNDAN EVVEL KENDİSİ İLE BERABER OLAN OGLU ZEYNEL ABİDİN YARALI VE YEZİDİN KUŞATMASINI AŞIP GELEN YEDİ CENGACER YA HÜSEYİN GEL ÇIKARALIM SENİ DEDİKLERİNDE İSE HZ. HÜSEYİN BENİ DEGİL OGLUMU ÇIKARIN DİYEREK OGLUNU ÇIKARMASINI İSTEMİŞLERDİR, VE CENGAVERLER ZEYNEL ABİDİNİ ALARAK TAM ÇIKMAK ÜZERE İKEN HZ HİSEYİN SORARA SİZ KİMSİZNİZ DİYE CENGAVERLER CEVAP VERİRİ BİZLER AZARBAYCAN ÜLKÜCÜLERİYİZ DERLER VE ZEYNEL ABİDİNİ DE ALARAK GİDERLER, hz hüseyin 2 rekat namaz kılar ve sonrasında ellerini açarak dua yı şöyle eder ALLAHIM DÜNYA DURDUKÇA ŞU 7 TÜRKE YEDİ TÜRK DEVLETİ VAR ET şimdi dünyada gerçekten 7 türk devleti yokmudur.
selamlarımla.
Demir Melahat
Yoktur.
Demir Melahat
Yoktur.
bir ırkın doğuşu olacak ya ALLAH ın izniyle ve o çocuk büyüdü kurtla evlendi ve çocukları oldu çoğaldıklarını ögrenen çinliler yok etmek için obalarını bastlar ama kurt delikanlı ve çocukları yüksek bir daga çıkıp bir magaraya girdiler magaranın diğer ucu sonsuz yeşilliklerle dolu bir dünyaydı ve ilk türklük ateşinin kıvılcımları orada çakmaya başlamıştı dünyaya, asena ve bozkrt efsanesi gerçekleşmeye başlamıştı.
ellerinize saglık kutlarım sizi
Demir Melahat
Çok teşekkürler dost kalem.