- 1241 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KENDİNİZE GELİN ARTIK TERÖR HER YERE SIÇRADI
Merhaba değerli okurlarım.
Bu gün yine baş belası terörden farklı bir söylemle bahsedeceğim.
Dün Manisa’da patlayan bomba ile yine üzüldük, işte detaylar:
Soma’da yola tuzaklanan bomba patladı: 1 astsubay yaralı
Manisa’nın Soma İlçesi’nde yola tuzaklanmış uzaktan kumandalı iki ayrı el yapımı patlayıcı belli aralıklarla patlatıldı. İlk patlamanın ardından olay yerine hareket eden jandarma ekibinden 1 astsubay hafif yaralandı. Bu arada jandarma aracının bölgeye sahte ihbar üzerine gittiği ortaya çıktı. Saldırıyla ilgili 3 kişi gözaltına alındı.
Arkadaşlar neler oluyor? neden bunlar bu kadar serbestçe yollara inip tuzak kuruyorlar?
yollarda hiç mi güvenlik güçleri yok? nasıl başı boşluk bu?
Soma- Kırkağaç arası Aksu Petrol Mevkii’nde teröristlerin yola tuzakladığı patlayıcı bugün saat 11.30 sıralarında sivil araçların geçişi sırasında patlatıldı.
Olayda ölen ya da yaralanan olmazken, vatandaşların ihbarıyla bölgeye hareket eden jandarma ekipleri, olay yerine varınca ikinci bir patlama daha meydana geldi. İkinci patlamada fırlayan bir taş parçası jandarma astsubayı yaraladı. Sol kulağına isabet eden taşla hafif yaralanan astsubay için olay yerine ambulans çağırıldı.
VALİ BEKTAŞ: OLMASA İYİYDİ AMA OLUYOR TÜRKİYE’DE
Manisa Valisi Erdoğan Bektaş, "Patlayıcının niteliği henüz belli değil, mayın da olabilir. Basit patlama meydana geldi. Jandarmanın geçişi sırasında yaşanan ilk patlamada, askeri aracın ön camı kırıldı. Olaya müdahaleye giden jandarma aracı hedef alınarak, ikinci patlamanın meydana geldiği biliniyor’’.
Sayın Vali, basit patlama ne demek? sizce basit olabilir. Basit olmayanı açıklarmısın? illaki ölüler mi olması lazım sizce ?
Kolay basit bir habere giden güvenlik güçleri bu Kadar tedbirsiz gidilir mi ?
Ülkenin doğusu batısı kalmadı artık. Uyumayın Sayın görevliler, sizce basit olabilir, ama bizce asla değil.
Acısız, terörsüz,sağlık dolu bir gün dilerim, Esen kalın….
Muharrem değirmenci
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.