- 794 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ƏXLAQ PARADOKSLARI
<*>
Dinimizin qənaətlərinə dayanaraq deyə bilərik ki, insan nəsli Adəm və Həvvadan törəmiş,çoxalmışdır.Demək,ilk dəfə bacı və qardaşlar ciftləşmişlər,bu qənaətə görə başqa türlü mümkün deyildir.
O zaman şəraitin təlqin və diktə etdiyi əxlaq yox idi,çünki nəfsin və ehtirasın aksiyasını yasaq edəcək ortam da yox idi,intuisiya,içgüdü hələ ağıla şüura-düşüncəyə yenilməmişdi...
Əxlaq tarixi-keçici kateqoridir,toplumların kəndi gəlişmələri ardıcıllığnda zaman zaman bunu sübut və təsdiq etməkdədir.Yeri gəlmişkən: Qur’an qız və erkək qardaşların evliliyini yasaqlamışdır...
*
YORUMLAR
bildiyim qədəriylə hz. Adəm və Həvvanın uşaqları biri erkek biri qız olmaqla əkiz əkiz doğulmuşdur. Dünyada başqa insan əhalisi olmadığı üçün uşaq öz əkizi olmayan ilə evlənmişlər. məsələn Habil Qabil hadisəsində Qabilin əkizi gözəl, Habilin əkizi isə çirkindir. Bu vəziyyətdə Hz. Adəm Habilin Qabillə birlikdə doğan qızla, Qabilin də Habillə birlikdə doğan qızla evlənməsini istədi. Amma Qabil buna razı olmadı.
Hz. Adəm buna icazə vermədi və məsələni Allaha həvalə etdi. Cənab-ı Haqqdan gələn əmr üzərinə hər ikisinin də Allaha bir qurban təqdim etmələrini, hansının qurbanı qəbul edilsə Qabilin bacısının ona aid olacağını söylədi
Habil və Qabil hadisəni kuranda keçməkdədir.
Maidə surəsində deyir ki;
27.(Ya Rəsulum!) Onlara Adəmin iki oğlunun əhvalatını olduğu kimi söylə. Onlar qurban gətirdikləri zaman birinin qurbanı qəbul edilmiş, digərininki isə qəbul olunmamışdı. (Qurbanı qəbul olunmayan Qabil qardaşı Habilə) demişdi: "Səni mütləq öldürəcəyəm! (Habil ona) belə cavab vermişdi: "Allah yalnız müttəqilərdən (qurban) qəbul edər!
28.Sən məni öldürməkdən ötrü mənə əl qaldırsanda, mən səni öldürmək üçün sənə əl qaldıran deyiləm. Mən aləmlərin Rəbbi olan Allahdan qorxuram.
29.Mən istəyirəm ki, sən (məni öldürməklə) mənim də günahımı öz günahınla birlikdə üstünə götürəsən və beləliklə də, Cəhənnəm sakinlərindən olasan. Zalimlərin cəzası budur!"
30.Nəfsi onu (Qabili) qardaşını öldürməyə sövq etdi, onu (Habili) öldürdü və bununla da zərərçəkənlərdən oldu.
31.Sonra Allah qardaşının cəsədini necə basdırmağı ona göstərmək üçün yer eşən bir qarğa göndərdi. (Qabil) dedi: "Vay halıma! (Gör nə günə qalmışam!) Bu qarğa qədər olub qardaşımın cəsədini də basdıra bilmərəm?" O, artıq peşman olmuşdu. (Maide 5/27-31)
yəni nəfs və icgudu o zaman da var idi.
yenə də əlinə sağlamlıq ustadım. qələmin daim olsun.