her şarkı bir " dostluk hikayesi"dir...!
şiirler..
şarkılar..
şairler ve şarkıcılar..!
hayat;bir meydan..bir ferman..bir arayışlar okyanusu..bir buluşlar deryası..var oluş ve yok oluş arasındaki HAYATTA KALMA MÜCADELESİ..!
upuzun yıllara inat edercesine kısacık insan ömürleri..!
upuzun hayallere inat kıpkısacık sevglerle anlık aşkların yayıldığı zamanlarımızın biri hoş ederek oyalaması..!
şairler şiirlere hasta
şarkıcılar şarkılara..!
hastalar doktorlara doktorlar hastalara..!
herkes herkesin peşinde..izinde..gerçekliğinde YAŞAYIP GİDİYOR kendince.!
bir şiir okunur bir şair vardır arkasında..
bir şarkı okunur bir şarkıcı vardır önünde..
şiir de olsa şarkı da olsa öznesinde bir "insan"..
YORUMLAR
"bir arayışlar okyanusu"dur hayat.
Koca okyanuslarda tek damla olduğumuzu bile bile koca yeryüzüne hükmetmek isteğidir.
Aynen de dediğin gibidir yazar kardeşim. Şairler, şarkıcılar, doktorlar... Hepsi bir düzen içinde arayışını tamamlar. Hayat; şiir tadında. Hayat; şarkı tadında yaşandıkça hayattır. Her şeyin temelinde insanlık yatıyor evet! Ya bu insanlar bunları hak ediyor mu dersiniz? Çok tanık olmuşuzdur şiir paylaşma hırsıyla kendini paralayan şairlere; güzel bir melodi eşliğinde şarkılarını insanlara dinletmek için feryat eden şarkıcılara...
Dilerim daha nice güzel şiirler, yazılar yazarsınız. Saygı ve sevgilerle