- 994 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ALKOL VE TOPLUMA ZARARLARI
ALKOL VE TOPLUMA ZARARLARI
***Değerli okurlarım Bugünkü köşe yazımda Alkol Ve zararlarını kısaca Ele alacağım.
Bilindiği üzere Alkol kötülüklerin Anasıdır. Son yıllarda Türkiye de Alkol tüketimi çocuk yaşa inmekte olup Topluma zararları saymakla bitmez . Değerli Okurlarım Alkol bir çok aileyi perişan etmiş ocakları söndürmüştür
***Biz Anne Babalara bu konuda çok iş düşmekte olup, evlatlarımızı asla başı boş bırakmayalım . Onları alkollü ortamdan uzak tutalım. Alkolün zararlarını onlara küçük yaşta anlatalım. Alkolün sağlığa, topluma, aileye ve ekonomiye zararları üzerinde durarak, kullananların bu zararlı alışkanlıklarından kurtulmalarına vesile olarak, özenenler için de alkolün hiç de özenilecek bir yanı olmadığını anlamalarını sağlayalım.
***Alkol kullanan kişilerin sarhoş halleri ile neden oldukları kazalar ve ölümler vurgulanmış ve alkolün bir eğlence aracı değil, kişiyi rezil durumlara sokabilen ve yavaş yavaş ya da aniden hem kendini hem de çevresini ölüme götüren bir ölüm aracı olduğu ortaya konmuştur.
*** Türkiye de Alkolün etkisiyle yapılan çirkef olaylar vardır. Bunların başında kız çocuklarına yapılan taciz ve tecavüz girişimleri başta gelenlerdir. Anne Baba Evladına küçük yaşta ne öğüt verirse o beyinlerinde yer eder ve kalır.
*** Çevre ve arkadaş seçimi de önemlidir. Arkadaşlarına çevresine bakalım. Kötü insanlardan Çocuklarımızı uzak tutalım. Onlara dini öğretelim, aşılayalım . Bilinir ki Aşı yapılan ağaçların meyvesinde çürük asla olmaz. Bizde toplumu çürütmeyelim. Sağlam bir toplum olalım. Alkol den ve çeşitlerinden uzak duralım. Aman sende bir kadeh ten ne olur demeyelim. Günahın her türlüsü günahtır .Ne azı nede coğu vardır .
***Hepinize huzur dolu bir gün temennisi ile Sağlık, Esenlik içinde Aile saadeti diliyorum. Hoşca ve dostça kalınız .Muharrem değirmenci .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.