- 693 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FİKRET'E MEKTUPLARDAN SILA ÖZLEMİ
EVET FİKRET KARDEŞİM, KARARGAH!BENİM İÇİN EN BÜYÜK KARARGAH.BABA OCAĞIM HER YERDE HER ZAMAN HER ÇALIŞTIĞIM KIŞLADA ÖZLEMİNİ DUYDUM.HEP ARADIM.BU EVDEN SONRAKİ BÜTÜN EVLER GEÇİCİ KONAKLAMA KARARGAHI OLDU.NE YAZIKKİ FELEK KARARGAHI ERKEN ALDI ELİMİZDEN.BABAMIN 1957 HAZİRANINDA VEFATINDAN SONRA,1958 DE BABAMIN TEYZESİ HATİCE TEYZEMİZİN OĞLU YAHYA BAŞÇAVUŞA SATTIK DA DÜŞTÜK GURBETİN YOLUNA.ONLARDA SONRADAN SATTILAR İZMİRE GÖÇTÜLER.ŞİMDİLERDE GİDİP İÇİNDEKİ SAKİNLERİNDEN İZİN ALIP BİR DOLAŞIP ÇIKIYORUM DIŞARI.İÇERDEYKEN BABAMIN HAFİF TÜTÜN KOKAN KOKUSUNU,ANNEMİN YEMEK YAPARKEN SÖYLEDİĞİ TÜRKÜLERİN SESİNİ DUYAR GİBİ OLUYORUM.GÖZ YAŞI MESELESİNİ SORMA BEN ASKER TERBİYESİ ALDIĞIM İÇİN KOLAY AĞLAMAM.AMMA ORDA KADIN KIZ VARMIŞ BANA GÜLERLER, ACIRLARMIŞ FALAN DİNLEMEDEN GÖZ YAŞIM KURUYANA KADAR AĞLIYORUM.TABİİ TANSİYON TAVAN YAPIYOR. HANIMIMLA OĞLUM GEDİZE GİTMEYE KALKTIĞIMDA İKİSİDE İSYANLARI OYNUYOR ÜZÜLÜYORUM DİYE.
BİTMEZ SANCI GİBİ GÖĞSÜMDE GEDİZ VE KOCABAHÇE VE EVİMİZİN ÖZLEMİ.ÇÖREKLENMİŞ YILAN GİBİ BİR HİS.HER ZAMAN İÇİMDEN BİR PARÇAYI ISIRIP İÇİN, İÇİN KEMİRİYOR.ALLAH C.C DAN DİLEĞİM BİR FIRSAT ELE GEÇİRİRSEM MADDİ OLARAK, EVİMİZİ GERİ ALACAĞİM.İÇİNİ DE RAHMETLİ ANNEMİN VE BABAMIN DÖŞEDİĞİ GİBİ DÖŞEYECEĞİM VE YAZ AYLARINI ORADA GEÇİRECEĞİM.KISMET BELKİ DE BULUNUR BİR İMKAN.AHA BÖYLE KARDEŞİM...GEDİZ GURBETTEKİ GEDİZLİLERE HASRET,BİZ GURBETTEKİ GEDİZLİLERDE ONA HASRETİZ.İNSAN ÇOK SEVİNCE HASRETLİĞİNE DE ALIŞIP HASRETLİĞİDE SEVMEYE BAŞLIYOR.GEDİZİMİZİ VE GEDİZLİLERİ HEP SEVDİM VE SEVMEYEDE ÖMRÜM OLDUĞUNCA DEVAM EDECEĞİM.BAŞTA SEN OLMAK ÜZERE BU VESİLE İLE TÜM HEMŞEHRİLERİME EN KALBİ SEVGİ VE SELAMLARIMI İLETİRİM..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.