- 1148 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT BİR SINAV ASLINDA
Değerli okurlarım ;
***Bugün hayata bakış la başlayalım yazımıza .
Doğunca başlar insanların sınavı ve de ölene dek sürer .Yaşam boyunca acı tatlı o kadar günümüz geçerki her geçen yıla, güne deriz vay be bunuda mı ben yaşadım ne çileler çekmişim ben deriz.
Ama asla sınavlar bitmez yazılı var sözlüsü var öyle gelip geçer.
***Önemli olan aslında yaşarken sınavlara hazırlanabilmek soru ve cevaplarıyla kendimizi bulmak.
Sağlık en önemli unsurlardan biridir. Sınavda ben gencim diye kendini korumayan bizler bunun cezasını da çeken bizler .Doktorlardan geri gelemiyoruz .
***Evlerimiz sanki eczane ve de ilaç deposu gibi çocuklarımızda bizlere özenıyor onlarda durumlar aynı .
Sınavlardan biri de insanlara saygı duymak .Saygı tamamen kayboldu sevgide yok oda bitti .
Eskiden bizler büyükler sohbet etsede dinlesek derdik şimdiki nesillerin elinde telefon ya da tablet.
Sofraya bile yemeğe bile gelemez oldular .
***Sınavlardan biride dini inancımızı kaybettik ve de bu sınavı aşamadık.
Çocuklarımıza dini , imanı kitabı kuranı öğretemedik . Günahı , haramı , helal ne anlatamadık .
***Değerli okurlarım; bir sonraki yazımda bu konuya daha fazla değineceğim.
Allahım bizleri hayattaki sınavlar geçmek nasip etsin.
Muharrem değirmenci
YORUMLAR
Hoş, anlamlı içeriği olan bir konu hakkında yine güzel bir sohbet ettiniz bizimle. Yüreğinize sağlık hocam. Paylaşmanız vesilesiyle bu güzel yazınızı okumak imkanım olduğu için mutluyum... Güzel paylaşımınıza, edebiyata verdiğiniz emeğe ve yaşattığınız okuma keyfine teşekkürler... Tebriklerimle... Saygıyla...