- 727 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İnsanın levhi mahfuzu..
Merhabalar
Bugün konumuz levhi mahfuz..
Levhi mahfuz, Allahımız tarafından muhafaza altındaki kendine ait levha...
Buruc suresi-85.sure-22.ayet Levh-i Mahfuz’dadır!
Şimdi bir kişi çıkmış levhi mahfuzdan bilgi aldığını söylüyor ve kitaplar yazıyor..Bu inanılmaz bir şey..Böyle bir şey olamaz..
Allahımızın gizli olanı muradı olan her şeyin yazılı olduğu ve korunan bir levhadan bilgi alınamaz..
Yani bu şöyle bir şey,benim yazdığım şiirlerim var..Yazdığım yazılarım var..Ama, birde yazmadığım,sizlere aktaramadığım düşünce ve hayallerimde var. İşte bunlar da benim levhi mahfuzum..
Yani bunlarda bende korunuyor..Ağzımdan çıkmadıkça hiçbir insan bunları bilemez..Ancak beni hipnoz vs teknikler ile konuşturmadıkça bende ki gizli,muhafaza edilmiş hayallerimi ve düşüncelerimi alamaz..
Yani öz’de bir olduğumuz Allahımızın ve evrenlerin mikro su olan insanın da levhi mahfuzu,söylemediği,gizlediği düşünce ve hayalleri de insanın levhi mahfuzudur..Ki bunları bize şah damarımızdan yakın olan Allahımızdan başkası bilemez..Kaf suresi 16. ayet öyle diyor bize..Ben içinizdeyim diyor..O halde,ancak kalpleri Allahımızdan başkası bilemez..
Lakin şu durumu da göz ardı etmeyelim..Hipnozcular vs iş yapanlar nasıl kişiyi hipnoz ederek,3 yaşına.5 yaşına veya bilinç altına kayıtlanmış muhafaza edilmiş insan bilgilerine ulaşıyorlarsa tabii buna kişi izin verirse ulaşıyorlar..Şuraya geleceğim..Düşündüğümüz,pozitif veya negatif her şey anında bilinç altımıza yazılıyor..Vücut bilgisayarı kopyala yapıştır yapıyor içeri yani..Şimdi ne ekersek onu biçeriz şiarı vardır..Nasıl ne verirsen elinle ve dilinle o gelir seninle ise bu dahi aynıdır..
Sevgili dostlarım, bizlerin yaşamımız düşünce ve hayallerimizden ibarettir..Yaşamını beğenmeyen mutsuz olanlarımız, mutlu olmaları için,düşünce ve hayllerini değiştirecek ki mutluluğu adım atsın..Yani her işimiz evrenlerin işleyişine,Allahımızın tekliflerine uygun olacak ki,karşılığı güzel gelsin..Hak yeme,hırsızlık yapma,kalp kırma gibi tekliflere uyar isek,düşüncelerimiz hep iyilikten yana olursa mutlu oluruz....Hayat yaptıklarımızın aynada yansımasından ibarettir..Yani aynada görünüyoruz haberiniz olsun..
Tüm dostlarıma ve herkese hayırlı cumalar dilerim..Herkese selam ve sevgiler sunarım..
HASAN BELEK 15-04-2016