- 1104 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
POLİS DEVLETİ // AYIP DEVLETİ....İÇİŞLERİ BAKANI UYUYORMU
POLİS DEVLET......
Gün geçmiyor ki polisin adının karışmadığı vukuatlar olmasın.Polis haberleri
manyağı oldum.Aynı zamanda polis, fobilerimin içerisinde ki yerine kavi bir
şekilde oturdu.
Her taşın altından mutlak bir veya birden çok polis çıkmak zorunda mı be.. nasıl bir Devlet/nasıl bir İçişleri Bakanlığı zihniyeti.Halk artık polisten korkarak yaşıyor.İşçi-memur-köylü-öğrenci-akademik kadro/kim varsa polisin
joplarından/biber gazından/tazyikli suyundan/panzer kovalamalarından/baskı
altında ifade alışlarından/nezaretteki kötü muameleden mutlak nasibini
almıştır.
Hele de kin ve garez içerisindeki polislerle aman Allah kimseleri karşılaştırmasın.Son örneğini dün İstanbul-Bahçelievler’de yaşadık.Polis
yine TEK ADAMI OYNADI ve önceden oğlu ile aralarında husumet bulunan
aslanlar gibi bir delikanlıyı kurşunladı.Genç yığıldığı yerde acılar içeri
sinde kıvranırken/kan kaybederken ambulansın gelmesini geciktirerek-
yardım almasını engelleyerek ölümüne sebebiyet verdi.Bu resmen kasten
adam öldürmeğe teşebbüstü.Dahası adam öldürmekti.
Evet İçişleri Bakanı tatminkar bir açıklama yaparak/derhal istifa etmelidir.
Polis asla adam öldürme/yaralama/şiddet kullanma yetkilerine sahip olamaz.
Ben zaman zaman bulunduğum hiç bir Avrupa ülkesinde polis görmedim.
Helede silahı belinde...Yollarda/sokaklarda/toplumsal alanda.....yok
TÜRKİYE POLİS DEVLETİ OLMA ÖZELLİKLERİNİ EDİNMİŞTİR....
İlgili Bakan ne ile meşgul anlamakta zorlanıyorum....
YORUMLAR
6 ŞEHİT VERDİK..SENİN ZİHNİYETİNDEKİLER ŞEHİT ETTİ ALTI VATAN EVLADINI...HAİNLER GENÇ YAŞTA ELLERİNDE SAPAN,TAŞ vs. İLE BAŞLADILAR..SONRADAN VERDİLER ELLERİNE UZUN NAMLULU SİLAHLARI...SENİN ÇOK GÖRDÜĞÜN 14 LÜ TABANCAYI KULLANAMADILAR BİLE...NE OLUR EMPATİ YAP DAR ZİHNİYETLİ PRENSES...POLİSE SALDIRIYI DUYDUN!RAHATLADINMI PRENSES...YOKSA 6 KAYIP AZ MI GELDİ SANA...SENİ MEYDANLARDA PİYON OLARAK GÖRMEYELİM..KENDİN OL BİRAZ...BENİM KARŞIMDA BANA TAŞ FIRLATAN YURDUM İNSANI OLAMAZ..OLSA OLSA HAİN OLUR..SEN SAFINI BELİRLEMİŞİN..DÜŞÜN HAİNMİSİN,YURDUM İNSANIMISIN?
Olayı polisle sınırlamak yanlış olur. Polis bir memurdur. Kendisine verilen yetkileri uygular. Ama çalışma saatlerini düşünürsek çoğu memurumuz bu ağır şartlara dayanamıyor. Psikolojik bunalıma girenler çok. Çok polis alınıyor diyorsunuz da, harcanan polis çok. Yapılanları haklıca görmüyorum ama bir polise bakıp da tümden Emniyet Teşklatını zan altında tutmaya karşıyım. Kurumlar değil, kurumları yönetenler sorumludur. Bugün Avrupa yolunda gelişiyoruz derken, Türkiye'yi ne idüğü belirsiz reformlarla karanlığa götürenler sorumlu değil mi? Siz Avrupa isteği ile Cuma Hutbelerinden "Allah indinde tek din İslam'dır" sözünü kaldıran bir hükümet gördünüz mü? Siz hiç Diyanet haberdar olduğu halde Şanlıurfa'da Papa isteği üzerine Dinlerarası Diyalog teranesi adı altında bir Müslüman kadının, bir gavur erkekler evlendirilmesine hangi ülkede şahit oldunuz. Siz Diyanet'ten sorumlu devlet bakanının Avrupa isteği ile Mümtehine Suresini içine sindirememesini hangi ülkede gördünüz. Avrupa reformları adı altında dinimize bile el uzatılırken, Fener Rum Patrikhanesi çevresinde en aşağı iki yüz evi vakıfları vasıtası ile kendi yönetimi altına alınmasına ne diyelim. Polis devleti değil, sömürge devleti oluyoruz.
ALİ RIZA DUMAN tarafından 8/10/2008 11:56:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
"bana kariŞmayan yilan bin yaŞasin "
anlayisi sürdükce , bu tür sorunlarimizin devam edecegi gercegini inkar edemeyiz.
Göz ardi etmememiz gereken birbaska unsur da , güvenlik birimleri ile ayni toplum da yasadigimiz. Egitim de , is yerlerin de ailede baski ve siddet güncellik kazanmissa , genel bir sorunumuz var demektir...
saygilarimla ...
Yaşadığınız süre içerisinde hiç denk geldiniz mi merak ettim ?
Ülkeyi yönetip de, yanında sürüyle koruma olmadan halkın içine çıkabilen bir yönetici ?
ve hattâ halkın içine ÇIKABİLEN bir yönetici var mı bir de o yanı var işin :))
Dikkatinizi biraz da bu yöne vermek istedim...
Rahmetli Atatürk'ün varlığını ve izlerini silmeye and içmiş !... yöneticiler var ya...
Beğenmedikleri insan ile kendilerini kıyaslasın...
Şahsen Atatürk'ün yayınlanmış hiçbir resminde yanında koruma görmedim bu güne kadar...
Neden ?
Düşmanı yok muydu ?
Elbette bugünkü gibi, o günlerde de vardır...
ama Halk sevgisi o şekilde halkın içine çıkarak gösterilir...
Çünkü, çıkacak yüzü vardır...
SAYGILARLA
Rom@ntik tarafından 8/9/2008 11:54:00 PM zamanında düzenlenmiştir.