- 713 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ALMANYA BAŞBAKANI SAYIN ANGALE MERKELE AÇIK MEKTUP
( ALMANYA BAŞBAKANI SAYIN MERKELE ÇOK ÖNEMLİ AÇIK MEKTUP VE TARİHE BİR NOT. ) Almanya Başbakanı sayın Merkel ( ÇOCUKLARIMIZA VE GENÇLERİMİZE DİYECEĞİZ Kİ, mülteciler için,Onlara MEKKE çok yakın olduğu haldle, bu insanlar bize geldiler, bize sığındılar, diyeceğiz.demişsiniz. Bende sayın Merkel ve Kalkınmış ülke Başbakanlarına ve birleşmiş milletler yetkililerine, ( çocuklarınıza ve Gençlerinize bunu dedik den sonra,
( ---Türkiye de çok merhametli bir Cumhurbaşkanı ve Başbakanda vardı, ve çok merhametli Müslüman Halkı da vardı. o evsiz barksız mülteciler bizim de kardeşimizdir,dediler. Türk Devlet iki yılda onlar için tam DOKUZ MİLYAR DOLAR Harcarken,O mübarek Türk Halkı da İKİ BUÇUK MİLYON mülteciyi bir kardeş gibi kabul ettiler. Onlara gönüllerini, evlerini açtılar.o güzel ülkenin Güzel insanları ekmeklerini onlarla paylaştılar,onlara yediklerinden yedirdiler...komşusu aç iken tok olarak yatan bizden değildir Peygamber sözüne göre hareket ettiler.onlara kucak açtılar. demeyi de unutma.)
Ve şunları da söyle Lütfen ( -Ve Almanya Başbakanı olarak Söylemeye utanıyorum, Türkiye DOKUZ milyar Dolar Harcarken Biz Avrupa ülkeleri ve Birleşmiş Milletlerdeki ülkeler olarak sadece,sadece beş yüz milyon Dolar yardım yapabildik...İnsanların ve çocukların iltica etmek isterlerken Lastik
botlardan, Denizlerde Boğulup cesetleri Denizden kıyılara vururken, Müslümanlar bu duruma Göz yaşı dökerken, Bizlerden kalbi sızlayan insanlarımızın sayısı maalesef çok azdı. Ve Maalesef Türk insanlarından başka o mültecilerin Dertlerini Dert edinenler olmadı. varsa da çok azdı. Hatta yok Gibiydi.)
( --Medeni geçinen tüm komşu ülkeleri, zavallı mülteciler ülkemize girmesin,yollarda ölürlerse de ölsünler, diye sınırlarımıza çok yüksek Duvarlar yaptık ve Dikenli telleri çok sıklaştırdık.)
(--ve zavallı mültecilerin bir çoğunun kış da kıyamette çoluk çocuk yaşlı ve hastalar yollarda perme perişan olmasına bir çoğunun Hastalıklardan ölmelerine sesimizi çıkarmadık, Göz yumduk, Görmemezlik den geldik.Çok üzülerek söylüyorum,AYDA BEBEK den sonra daha bir çok Bebeklerin ve zavallı insanların Denizlerde boğulmasına ve ölmesine engel olmadık, olamadık,Avrupa da bazı Ülkeler zavallı mülteciler girmesin diye sınırlara jiletli tellerle ördük,insan vicdanını sızlatan bu Davranışı maalesef bazı Avrupa ülkeleri vicdanları hiç sızlamadan yaptı,,,
(- Ve yine,Bazı Avrupa ülkeleri KALPLERİ HİÇ SIZLAMADAN bunu yaptı, HiÇ Mİ HİÇ acımadan bunu yaptı,.MÜSLÜMAN TÜRKİYE, ZAVALLI MÜLTECİLERE HEP SINIRLARINI AÇIK
TUTTU.VE BUDA GÖSTERDİ Kİ,İSPAT ETTİ Kİ,MÜSLÜMANLAR TÜRKLER DÜNYANIN EN DUYARLI İNSANLARIDIR, EN MERHAMETLİ VE EN ADALETLİ KİMSELERİDİR.BU FAZİLETLİ DAVRANIŞLARI İLE TARİHE DE ÇOK GÜZEL BİR NOT DÜŞTÜ,MÜSLÜMAN TÜRK İNSANLARI,MÜSLÜMAN TÜRKİYE...)
(--Avrupa da ki Devlet Başkanları içerisinde bir Ben ilgi gösterdim ve Halkımın bana karşı geleceğini bile bile vicdanımın sesini dinleyerek...Ama benim insanlığım ve sorumluluğum böyle Davranmamı Gerektiriyordu.Başka türlü davranamazdım...Ve Dünyada insanlığın ölmediğini de böylece göstermiş olacaktım Sayın Erdoğan ile birlik de.. Avrupa da Dünyada ve Birleşmiş Milletlerde insanlık ölmüş Yargısını,düşüncesini yıkacaktık. ve yıktık da....)
( --Çünkü Ben,Sayın Türkiye Cumhurbaşkanı ve Başbakanı, Türk Halkı gibi o Yollarda acı çeken insanların acılarını kalbimde duymuştum,Hissetmiştim,ve onların derdini kendime dert edinmiştim..,Biz ve çocuklarımızla,çok rahat sıcacık yataklarımızda yatarken, güzel yemekler yerken açlık dan susuzluktan ve soğuktan ölen yollardaki o zavallı insanları düşünmemezlik yapamamıştım.).
(-- Ve ben bu Hareketimle bizzat kendim, Halkıma ve Avrupa Halklarına ve Dünya insanlarına ve Liderlerine de büyük bir iyilik yaptığımı, ve büyük bir fazilet dersini, SAYIN TÜRKİYE CUMHURBAŞKANI RECEP TAYYİP ERDOĞAN İLE birlik de verdiğimizi düşünüyorum.)
(.--BAŞKA NELERMİ YAPTIM? BU GİRİŞİMİMLE, BU KONUDA TÜRKİYEYİ ZİYARET EDİP, SAYIN CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN İLE BİRLİK DE BİR ÇÖZÜM BİR ÇARE ARAMAKLA AVRUPA DA VE BÜTÜN DÜNYADA, İNSANLIĞIN ÖLMEDİĞİNİ DÜNYAYA GÖSTERMİŞ OLDUK (.. VE İNSANLIĞIN ONURUNU KURTARMIŞ OLDUK..MERHAMETLİ VE ŞEFKATLİ ADALETLİ İNSANLARIN HALA DÜNYADA VAR OLDUĞUNU TÜM DÜNYAYA GÖSTERDİK,İSPAT ETTİK, SAYIN ERDOĞAN İLE BİRLİK DE ) ..
EVET ALMANYA BAŞBAKANI SAYIN MERKEL, AVRUPAYA GELİP CANLARINI KURTARMAK İSTEYEN BU ZAVALLI MÜLTECİLER İÇİN İLERDE,( GENÇLERİNİZE VE ÇOCUKLARINIZA SÖYLEYECEĞİNİZ SÖZLERİNİZE DE LÜTFEN YUKARIDA SÖYLEDİĞİM SÖZLERİMİ DE EKLEYİNİZ. VE LÜTFEN BU GÖÇMENLERE DAHA FAZLA ACI ÇEKTİRMEYİNİZ,LÜTFEN...EVİNİZDE VE SICACIK YATAĞINIZDA YATARKEN O ÇOK ZOR DURUMDAOLAN,ÖLÜMLE KARŞI KARŞIYA OLAN MÜLTECİLERİ,UNUTMAYINIZ...
BÜTÜN MÜLTECİLERE CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN İLE BİRLİK DE ÜMİT OLDUNUZ,VE UNUTMAYIN Kİ,HİÇ BİR İYİLİK KARŞILIKSIZ KALMAZ, VE BU DÜNYADA MAKAMLARDA, MEVKİLERDE GELİP GEÇİCİDİR, LÜTFEN BUNU DA AKLINIZDAN ÇIKARMAYINIZ, LÜTFEN,ONLARIN DERTLERİNE ÇARELER BULUN .VE BÜTÜN SAMİMİYETİMLE RİCA EDİYORUM, ŞU KIŞTA KIYAMETTE YOLLARDA,AC VE SUSUZ, PERME PERİŞAN BEKLEYEN O ZAVALLI MAĞDURLARA ELİNİZDEN GELENİ YAPMANIZI, VE ONLARI AVRUPA YA KABUL ETMENİZİ, GEREKEN YARDIMI YAPMANIZ DİLEĞİYLE, TEMENNİSİYLE,SAYGILARIMLA.... ABDULKERİM KAYA. EMEKLİ VAİZ. 22.10.2015,SAMSUN
YORUMLAR
Arda bebek diye verdiginiz örnegi, Aylan bebek diye bilinen o meshur fotograflari yayinlanan bebek olarak algiladim, galiba o bebegi kastettiniz.
Dünya basininda defalarca bu durum tekrar tekrar gündeme geldi ve düzeltildi ki, Türkiye'de Aylan Kurdi diye tanitilan bebegin gerçek ismi Alan Shenu idi, müslüman bir evlatta degildi.
Fakat Türkiye'de kimi çevrelerce kürtçülük için bir algi malzemesi olarak kullanildigi için bu konu, ki iktidar bu algi malzemesi olarak kullananlarin en önündedir, öldükten sonra bebegin ismini degistirdiler.
Alan Shenu iken, öldükten sonra Alan oldu Alyan, soyismi de kulaklarda kürtçülük için gereken gidiklamalri yapsin, algilari olustursun diye soyismi de Kurdi oldu.
Defter'de defalarca o bebegin resmini koyup siirler yazan, hatta utanmadan milliyetçi de gecinme cüretini kendinde bulan bir takim gerizekalilara bu olayi izah ettim, linkler verdim dünya basinindan, farkli medya kuruluslarindan, fakat yine de bu birtakim gerizekalilari adam edemedim. Sakalim olmadigi için ne Abdurrahman Çelebi olabildim, ne de sözü dinlenir bir dede.
Makale vesilesi ile bu konuyu tekrar izah etmis oldum, tesekkürler.
ABDULKERİM KAYA
Deyin vallaha Abdülkerim bey... Hatta bizim çocuklar kendilerini paralayıp üniversitelere giremezsen Suriyelileri sınavsız üniversitelere aldık deyin. Seçmen yaptık ki bize oy versinler diye deyin. Yedirdik içirdik doyurduk hobi olsun diye dileniyorlar deyin. Bizden de selam söyleyin.