- 1371 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
BENİ KULLANIP KULLANIP TERK EDEMEZSİN SAMİ.
Efendim, öncelikle tüm İslam aleminin mübarek Regaip Kandili kutlu olsun. Dilerim şayet Rabbim ömür verirse bu ve karşılayacağımız daha nice kandillerin nuru tüm Dünya için gerçek bir aydınlığa, sevgi, barış ve kardeşliğe vesile olur. Dilerim başta İslam alemi olmak üzere dünyadaki tüm mazlumların gözyaşlarının dinmesine vesile olur. Her şeyden önemlisi de dilerim bu ve daha nice kandiller gerçek kurtuluşa ermemize vesile olur. Rabbim günahlarımızı affeylesin.
Dedikten sonra gelelim konumuza.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Nereden geldiği belli olmayan telefonlar oldum olası beni tedirgin eder. Zira bu güne kadar böyle bir telefon ile maalesef hiç bir zaman hayırlı bir haber gelmemiştir. Ya kredi borcumu ödememişimdir, ya birileri beni dokuz taksit imkanıyla Venedik’te yaz tatiline gönderiyordur veya yine dokuz taksit imkanıyla tam çek-ap yaptırıyordur. (Check-up da diyorlar. ) Hatta dokuz taksite mezarımı bile yaptırıyorlar.
Bunun yanı sıra yanlış numara veya telefon sapıklarından tutun da benim hesabımdan bir terör örgütüne para aktarılması, benim bu işten paçayı sıyırmam için en az on bin Tl cik çıkma yapmam gerektiği, bilmem nereden kazandığım hediye için annemin kızlık soyadının istenmesi vesaire de var tabii ki.
Neyse efendim, bir kaç gündür bilmediğim bir kaç numaradan aranmaya başladım.
İlk arayandan başlıyorum şimdi.
-Duydum ki beni terk ediyormuşsun. Etmee.
-Pardonn. Anlamadım.
-Dudum ki beni terk ediyormuşsun. Oysa ne kadar güzel bir beraberliğimiz vardı.
-Hanımefendi sanırım yanlış numara. Benim kimseyle bir beraberliğim olmadı. Kimseyi terk etmiş de değilim.
-Sen Sami Biberoğulları değil misin ?
-Eveett.
-Beni neden terk ediyorsun Sami? İki yıldır ne güzel bir birlikteliğimiz vardı.
-Ben iki senedir sizinle birlikte miydim? Allah Allah, niçin haberim yok bundan?
-Nasıl haberin olmaz. Her gün benimleydin. Hatta her anın benimleydi. Gözlerini benden alamıyordun.
-Bütün bunları ben mi yapıyordum?
-Tabii ki sen.
-Bakın hanımefendi. Ben yaşlı başlı bir adamım. Sesinizden anladığım kadarıyla siz de oldukça genç bir bayansınız. Benim, torunum yaşındaki çocuklarla işim olmaz. Hem her gün sizinle olsam mutlaka sizi hatırlarım değil mi?
-Bir kez daha düşün ve beni asla terk etme. İstersen senin için yeni düzenlemeler de yapabilirim. Fiyatı fazla buluyorsan indirim de yaparım. 60 Lira nasıl?
-Yahu adamın tepesinin tasını attırma. Bela mısın nesin sabah sabah. Yürü git işine...
Karşı taraf daha konuşacaktı ama telefonu yüzüne kapattım. Hey Allah’ım Ya Rabbim yahu. Hatuna bak hele. İki senedir birlikteymişim.
Bu ilk aramadan bir kaç gün sonra yine arandım. Bu sefer farklı bir ses ama yine genç bir bayan. Bu biraz daha edeplice.
-Sami Beyle mi görüşüyorum.
-Evet hanımefendi ben Sami Biberoğulları.
-Sami Bey, güvenlik açısından yapacağımız konuşma kaydedilmektedir. Lütfen doğum tarihinizi gün, ay ve yıl olarak belirtir misniz?
-25.02.1954
-Teşekkür ederim. Şimdi Sami Bey, size bir soru sormama müsaade eder misiniz?
-Buyurun.
-Beni neden terk ediyorsun? Hizmetimden memnun kalmadın mı?
-Haydaaa. Yahu ne hizmeti kızım?
-İstersen ne tür bir hizmet beklediğini sen belirle ona göre bir hizmet sunayım sana.
-Pasta yapmasını bilir misin?
-Hımmm demek ki midene düşkünsün. Bak bunu bilmiyordum. Tamam not alıyorum pasta? Başka.
-Et yemekleri, balık, tavuk ve her cins tatlı.
-Yemek diye not aldım. Başka?
-Başka da canının sağlığı daha ne olsun ki.
-Tamam o zaman sana nefis bir paket sunayım.
-Yahu kızım sen sapık mısın Allah aşkına? Pakedini sunacak daha genç birini bulamadın mı?
-Öyle deme. Bizden en fazla yaşlılar faydalanıyor. Hem sen de pek yaşlı sayılmazsın.
-Yav di git işine. İnsanı dinden imandan çıkarma. Ne istiyorsun. Derdin ne onu söyle.
-İki senelik birlikteliğimizin böyle hazin bir şekilde noktalanmasını istemiyorum.
-Hay Allah’ım ya. Yav tüm sapıklar beni mi buluyor? Ne iki senesi? Ne birlikteliği?
-Lütfen ayrılmayalım. Bana her şey de ama ‘’ Bitti’’ Deme.
-Di git ya...
Diyerek bu ikinciyi de sepetledim.
Aradan iki gün geçti yine tanımadığım bir numara arıyor. Açtım. Bu sefer genç bir erkek...
-Merhaba Sami Bey. Size öyle fırsatlar sunacağım ki artık siz de terk edemeyeceksiniz bizi.
-Bayanlardan sonra şimdi de sıra erkeklere mi geldi?
-Aaaa. Bayanlar da mı aradı sizi? Neyse, siz onlara aldırmayın da beni dinleyin.
-Sen de ‘’İki senelik beraberliğimizi bitirmeyelim’’ Dersen valla ortamdan çaattt diye ikiye ayrılırım.
-Yok ben ‘’ İki senelik beraberliğimizi bitirmeyelim’’ Demeyeceğim. Zira benim seninle beraberliğime baktım tam üç sene olmuş. Üç senedir benimle berabersin. Lütfen devam etsin bu beraberlik. Bir kusurumu gördüysen söyle hemen halledeyim.
-Yahu kardeşim, evladımmm. Bak ben asabi bir adamım.
-Hımmm anladım çok gerginsin.Birlikteliğimiz daha eğlenceli olsun diyorsun.
-Yahu eğlence meğlence istemiyorum.
-Tamam o zaman. Senin için mükemmel serüvenler de hazırlayabilirim.
-Yahu serüven de istemiyorum. Ben..
-Romantizm istiyorsun? Tamam ona da varım. Fiyat konusunu da kafana takma. Gereken her türlü indirimi yaparım.İstersen 45 Tl ye işi bağlarım. Yeter ki beni terk etme.
-Oğlum bela mısınız siz? Aramayın beni yahuu. İstemiyorum. Bunu size nasıl anlatayım bilmiyorum ki?
-Ama olmuyor böyle. Aramızda onca yaşanmışlıklar var.
-Fesübhanallah. Yahu seni tanımam etmem. Ne yaşanmışlığı.
-Kalbimi kırıyorsun ama.
-Kalbine de sana da, senin sunacağın hizmete de...
Diyerekten öfkeyle telefonu kapattım. Telefonu kapatır kapatmaz da bilmediğim numaraların arama yağmuruna tutuldum artık. Açmıyorum telefonu, ille velakin bu arada bazı yarışma programlarına da müracaat etmişim. ‘’Ya arayan onlarsa?’’ Diye içim içimi yiyor. Sonunda dayanamadım açtım. Yine genç bir kız sesi.
-Sami Biberoğulları ile mi görüşüyorum?
-Evet benim. Buyurun.
-Sami, senin bu yaptığın oluyor mu şimdi?
-Ben ne yapmışım ki?
-Beni terk ediyormuşsun? Başka birini mi buldun?
Artık iyice tepemin tası atmıştı.
-Evet başka birini buldum.
-O başka biri de benim kadar kaliteli mi bari?
-Sana ne?
-Yok öyle sana ne. Oh ne âlâ be. İki sene kullan kullan, ondan sonra buruşmuş bir mendil gibi kaldır at.
-Yahu illallah ettirdiniz kaç gündür. Derdiniz ne sizin?
-Beni terk etme. Bu birliktelik sona ermesin. Ne güzel bir ilişkimiz vardı seninle. İlişkimizde bir sorun varsa söyle hemen gidereyim.
- Yahu bir sorun filan yok.
-O zaman niçin başkalarına gidiyorsun?
-Bak hanım kızım. 60 Lira fazla gelmeye başladı. Aynı hizmeti 29 Liraya veren var.
-Yaaa demek öyle. Tamam o zaman. Ben 22 Liraya iniyorum. Hemen o şıllığı terk et tekrar bana dön.
-Valla senden önce arayanlar eğer bu teklifi yapsalardı dönerdim ama baktınız ki ben sizi terk ediyorum, fiyatı 22 Tl ye kadar indirdiniz. Madem ki bu hizmeti 22 Tl ye de sunuyordunuz o halde neden iki sene boyunca ayda 60 Tl ye sundunuz?
Efendim, sanırım konuyu anlamışsınızdır. Üç sene önce çeşitli farklı Tv programları paketleri sunan bir operatöre üye oldum. İki sene ayda 55 Tl ye bu operatörün üyesi olarak hizmetlerinden faydalandım. Geçen sene hizmet süresi dolunca bir senelik daha uzatma yapıp bu sefer ayda 60 Tl den kullanmaya başladım. Süresi geçen ayın sonlarında bitti. Baktım aynı hizmeti 29 Tl ye sunan bir başka operatör var. Bunlar ise hâla ‘’60 Tl den devam ettirelim’’ Diyorlar.
Süre bitiminde üyeliğimin sona erdirilmesi için dilekçeyi yazdığım günden bu güne kadar da yukarıda biraz abartarak ama ‘’ Birlikteliğimizin sona ermesini istemiyoruz’’ Cümlesini her birimden ayrı ayrı duyaraktan bir sürü telefon geldi. ‘’ Yahu bitti’’ Diyorum anlamıyorlar.
İnsanların yüzüne telefon kapatmaktan hiç hoşlanmadığım halde defalarca beni buna mecbur ettiler.
Bu gün – Her halde kandilin yüzü suyu hürmetine olsa gerek- bir mesaj geldi nihayet ‘’ Üyeliğiniz sona erdirilmiştir. Cihazımızı yedi gün içinde teslim ediniz ‘’ Diye.
İnşallah artık bir daha arkamdan ‘’ Beni böyle bırak git, git gidebilirsen’’ Şarkısını söyleyen olmaz.
NOT: Resmin konuyla ilgisi yok ama yine de terk edilmek tüm canlılara acı verir. Lütfen bir kaç günlük ya da bir süreliğine eğlenceniz olsun diye evinizde hayvan besleyip sonra da terk etmeyin onları.
TEKRAR TÜM ARKADAŞLARIMIN, DOSTLARIMIN VE BÜTÜN İSLAM ALEMİNİN MÜBAREK REGAİP KANDİLİNİ KUTLUYORUM.
YORUMLAR
Babacuğum onları bırak ben yeni yeni paketler sunuyum sana :)))
Vallahi bişi vermeyeceğim beleş beleş ürünler yollayacağım fatura mı ? onu da sonradan gagalayacağım...
Ne diyim sana ayrı alemsin sevgilerimlesin.
sami biberoğulları
Önce beleş beleş ürünü gönderip sonra fatura gagalamak: İşte zaten olayın özeti bu)))
Selam ve sevgilerimle.
Öncelikle Kandiliniz mübarek ve kutlu olsun.
Zurnanın zırt dediği bir konuyu açmışsınız.
Zzzıırrrnnn Alo .... Ananın otelinden arıyorum tatil için anamda hazır gelirmisiniz?
Zzzıırrrnnn Alo .... Babanın yerinden arıyorum babayı yermisiniz?
Zzzıırrrnnn Alo .... Dıgıturk ten arıyorum siz türk müsünüz?
Zzzıırrrnnn Alo .... Ananın ki babanınki derken aynen didiğiniz gibi zınk ediyor telefonu kapatıyoruz.
Para için her şarlatanlığı yapanlar neden ve kaça yapıyorlar ağabey biliyormusun? Diyelim ki modaford(!) un yirmi milyon abonesi var. Her ay bir liracık parayı cebimizden alsalar kaç lira yapar.
Bende mesajlardan rahatsızım.Zııırrrtt. Şu şey sana uygun....
Zııırrrttt bu bendeki tam sana göre....
Zııııırrrtt alsana!!!
Üstelik adamlar kibarlar da haaa. Mesaj istemiyorsan şurayı ara ya da mesaj at.
Sövmeyeceğim....
Kandilin tekrar mübarek ve kutlu olsun Ağabey.
Selam ve dualarımla.
sami biberoğulları
Tam beş defa '' Yahu tamam kardeşim..İstemiyorum. Uzatmayacağım sözleşmeyi '' Dedim y,ine de yarım saat banma yeni paketlerden bahsettiler. Ama sonunda benim inadım galip çıktı )))))))))
Sana da hayırlı kandiller.
Selam ve sevgilerimle.
Halit Kesler
Yoksa benim d.t nimi biliyorlar nedir.))))))))))))))))))))))))))
sami biberoğulları
Sayın üyemiz diyor resmen. Oysa ben hiç parti, dernek veya kuruluşa üye değilim.)))))))))
Bir de eczane var. Her bayram ya da kandilimi mutlaka kutlar. Kimdir, necidir bilmem.
İki AKP, bir de MHP Milletvekilinden de sık sık nerede programları olduğuna dair mesaj gelir. İkisi Elazığdan, hiç tamıöaö etmem, MHP Millretvekili ise öğrencim.
Evet, evcil hayvanlar oyuncak değildir. Ömrünün sonuna kadar bakamayacaksanız Allah aşkına almayın.
çünkü siz onu bıraktığınız da o yemek yemiyor su içmiyor siz onu düşünmüyorsunuz da o sizin tarafınızdan terkedildiği için intihar ediyor. Ölüyor yani. İnsanın bencil hovardalığından dolayı bir canlı üzüntüden ölmesin. Hayır zaten bizler çağdaş yaşam diye diye yayıldık kendimize göre yapılaşmayı şoşarttık, arabalarımız, fabrikalarımızı zehirli atıklarını doğaya saldığımız ve daha nice düşüncesiz davranışlarımızdan dolayı doğal hayatı katlediyoruz. onlara içecek ne bir temiz su kaynağı bıraktık ne hava... yani büyükşehirde hayvanın ne işi var dediğiniz yerde siz şunu sorarlar. sen insanoğlu hayvanların yaşadığı doğal ortamını niye bozdun yokettin. Kimden aldın bu hakkı.
kuşların olmadığı kedi ve köpeklerin olmadığı bir hayatı canlandırsanıza gözünüzde!.
Dünya kimsenin babasının malı değil . akrepten solucana yılandan geyiğe kuştan balığa kadar hepsinin görevi var. yavaş gel insanoğlu dünya babanın tarlası değil!
Ha bir de almayın derken barınaklardan aldığınızı düşünerek almayın diyorum. Şayet, para verip alıyorsanız, zaten size denilecek hiç bir şey yok. Siz tacirsiniz!
sami biberoğulları
''Eve aldığınız hayvanları terk etmeyin '' Mesajını böyle bir yazıyla vermeyi denedim. Umarım etkili olmuştur.
Diyeceksin ki sen evde hayvan besler misin?
Hayır beslemem. Bir komşumuzun sokağa attığı hastalıklı muhabbet kuşunu alıp bir süre baktıktan sonra onun ölmesi üzerine bir daha evde hayvan beslemedim.
Selam ve sevgilerimle.
Halit Kesler
Filiz Şahin.
sağ olasın iyi ki varsın
Hoş bir yazı olmuş.
Birlikteliğini bozmak istemeyen, ve de kazıklamaya devam eden çok kuruluş var.
İki yıla yakın yurtdışında kaldım, Türkcell'e salak gibi her ay 30Tl telefon faturası ödedim.
Ne yapayım?
Kara sevda bu, ayrılamadım bir türlü.
sami biberoğulları
Yahu resmen '' Birliktelik '' Diyorlar ve '' Birlikteliğimizi bozulmasını istemiyoruz'' Diye ekliyorlar. Tövbe tövbe)))))))
Senin kara sevda fazla değil. 30 Tl normal. Ben iki katını bayıldım tam üç sene)))))
Selam ve sevgiler.
sami biberoğulları
Şimdi harıl harıl ''Periskop ergenleri''Hakkında bilgi toplamaya başladım. Zira ilk kez duyduğum bir tabir.
Selam ve sevgilerimle.
Xanthi
Hayırlı geceler Sami Abim
Hocam güne sayenizde kahkahalarla başladım. Çok teşekkür ediyorum, yüreğiniz dert görmesin :)
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Biz yaş kuşağının bir türlü alışamadığı ve ilk başlarda karşıda ki kişiyi kırmama adına yani hayır demeyi beceremediğimizden, (o mikrofonik sesli bayanları koyma amaçları da bu zaten) yediğimiz kazıklardan sonra yaşadıklarımızı mizahi bir dille anlatmışsınız. Selamlar, saygılar Hocam..
sami biberoğulları
O kadar doru söylüyorsun ki.
Karşında billur gibi bir ses. Öte taraftan atadan almışsın terbiyeyi '' Yüze telefon kapatılmaz'' Diye. O yüzden saatlerce muhabbet dinlediğim çok olmuştur. Ama artık ben de kapatıyorum. İnsanın tahammül sınırlarını fazla zorluyorlar.
Selam ve sevgilerimle.
Önce kandilini kutlar cümle islam alemine hayırlara vesile olmasını diler,bana bu yaptığını da sana misliyle iade etmezsem bana da mısır mumya filminde ki İMUTED demesinler ayıp ayıp.
Sonunu merak ediyorsan beni terk etmez ve ikinci yorumumu beklersin...Tabi çok bekler ve anca gidersin.
sami biberoğulları
Anladığım kadarıyla da ben sormadan sen yazmayacaksın. İşte soruyorum: Ben sana ne yaprtm ?)))))
Selam ve sevgilerimle.
Halit Kesler
NEYİ OLDUĞUNU BİR HOCA OLARAK İYİ ANLARSIN ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Seni seviyorum nolur beni terk etmeeeeee
Başkalarıda acaba merak etmişlermi ne yaptın diye sende dersinki mizah yapmışşş.
selam ve saygılar sunarımmm
Kıymetli hocam. Hatırlarsanız geçen hafta sizi telefonla aradığımda bana efendim Murat’ım demiştiniz. Ve açık söyleyeyim bende biraz bozulmuştum. Size abi ben Serhat diye kendimi hatırlattığımda. Aaaa Serhatçığım kusura bakma seni başkasıyla karıştırdım. Murat isminde bir kardeşimle Kadıköy de buluşmaya gidiyorum. Dediğiniz de işte bende yazınızda bahsettiğiniz o insanların hissettiği aynı duyguları yaşamıştım. Şimdi soruyorum size; neydi ha! Neydi? Muratta bulduğunuz ama bende bulamadığınız şey söyleyin lütfen? Öhöm ( ne oluyor yav bana) hocam pardon!’’Bir an gaza geldim herhalde yazıdan çok etkilendim.
Çok eğlenceli bir yazıydı kaleminize ve mizah anlayışınıza sağlık.
Saygı ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Sen yine dua et.
Okulda çalıştığım dönemlerde bir gün taksi tutmam gerekti. Gözlüğü gözüme takmadan ama T harfindeki ilk numaranın Tksi durağı olduğundan emin olarak bastım tuşa.
Bir iki saniye sonra karşımda gür bir ses.
-Buyur hocam.
İçimden ''Allah Allah, Hoca olduğumu da nereden bildi bu adam'' Diyerekten cevap verdim:
-Abi okula acele bir taksi gönderir misin.
Karşı taraf cevap verdi:
-Hocam taa İzmir'den İstanbul'a taksi mi göndermemi istiyorsun?
Efendim meğer rehberimdeki ilk T harfi numarası Tacettin abi imiş.
Sen taksi istemediğime dua et ))))))))))
Selam, sevgiler ve hayırlı kandiller, hayırlı Cumalar diliyorum.
Serhat BİNGÖL
Çok teşekkür ederim. Sizin nezdinizde Tacettin Abimin ve tüm sayfa dostlarım da kandilini kutlarım. Cumanız hayırlı olsun.
Saygı ve sevgilerimle.
Sami hocam, sizin yaptığınızı Çorumlu bile yapmaz. Yazının ilk üç paragrafını okudum sevindim, Sami hocam kendisi için ölecek hatunu buldu, bulacak diye. Ama nerdee, ? Arefe'yi gösterip bayram ettirmedin ya bize helal olsun ( Alacağın olsun) demek istedim .
Şaka bir yana elimiz kıçımızın üstünde gezmesek varya , vay geldi başımıza. Namus, mamus hak getire.
Maalesef böyleler bu telefoncular ve tv ciler. güzel di yazınız gülerek okudum.
sami biberoğulları
N'aapıyım. Bana yaplanı da Çorumlular yapmazdı. Bunu böyle anlatmasam da tadı olmazdı.))))))))
Hayırlı kandiller, hayırlı cumalar.
Selam ve sevgilerimle.