- 994 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
AŞKIN KARŞILIĞI VARDIR; ONUN ADİDA SEVDADIR !...
Karşılıksız sevgi; anne, baba, evlat, sevgisidir...
Gönül sevgisi yani aşk; karşılıksız olamaz, olmamalı...
Sevdiği kadar sevilmeli; gönülden seven...
Tek taraflıysa sevmek; o aşk değil ki, bir dost, bir arkadaş, kardeş, sever her insan...
Bir sürü sevdiği dostları olur kişilerin, ama; aşk ve gerçek aşk, bir tane olur,
ölümüne, mahşere kadar, ve cennete niyetle, işte; budur aşk...
AŞKIN KARŞILIĞI VARDIR; ONUN ADİDA SEVDADIR !...
Karşılıksız sevda olmaz, aşk olmaz...
Olursa da; o aşk; olmaz...
Seni sevmeyeni seversen eğer...
Gamla dolar yüreğin hüznün başını eğer...
O zaman; halin harabtir...
O aşk değil; ölümüne ızdıraptır...
’bence aşk iki yürekte; aynı anda varsa ve duygular karşılıklıysa aşktır...’
Ruh severse gerçek aşk olur; oda sonsuz olur...Ruh ölmez çünkü; beden ölür...
6 NİSAN . 15:28 . 2016
M E L E K
YORUMLAR
bilen varsa bildim desin' gören varsa gördüm desin' bulan varsa e ' bana da getrisin..
bu zamanda aşk yok ki' belki aşk var ama gerçek aşık yok' anlık hepsi gelip geçici ..
karamsarlık belki ama ..öyle işte :)))
aşk deme bana ... :)))
sevgilerimle ..
KalbiHazan
aynen öyle aşk karşılıklı olursa hayatın tatlı bir anlamı olur olmazsa hayatın acı bir anlamı olur...belki sevebilirsin onun yerine ama kimi seveceksin o olmuş kendini mi... ben hiç ben olmadım ki :)
selam ve muhabbetle
KalbiHazan
Aşk saygısız sevmektir, kendine sevmektir.
Sevda ise bunun karşıtı olamayacak kadar iradedışı-faz türev oluyor.
Bir sürü faz peryodizasyonluk hal var içinde, aşk,sevgi,tutku,sevda vs.. vb..
Esenlik...
KalbiHazan
Göktürkmen
Sizin anlamlandırmanızda belirgin bir vezni ya da manzum sesteşlik var.
Faz-periyod (dönem)lerin en önemli ayracına veya ayraç elamanına gelmeden; arzu ve cinsellik sapma veya dengesini sağlamaya bakıyoruz.
Acı çekme yerini beyin yapıbca, sevme ya da galat-ı meşhur aşkın mekanıda kâlbe kalıyor. Bence kalptır. Kalp versus kâlp gibi, sıralamyı size bırakıyorum...
Dizge olunca kavram, faz olunca imge oluyor.
Esenlikle..
Herkes bu ikiliyi kendine göre tanımlamış. Sizin de tanımlamanız bu şekilde. Farklı bir bakış açısı olmuş, tebrik ediyorum
KalbiHazan
Yürekten kutlarim değerl sairem çok guzell sozler yureginize kaleminize saglik aşk karşılığı olunca aşk tir saygilar
SAHRAA vurgun tarafından 4/6/2016 4:41:05 PM zamanında düzenlenmiştir.