- 596 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK VE SEVGİ!!!
Merhabalar;
Sevgili dostlarım; Bence sufiler ve herkes bu aşk ve sevgi meselesini gözden geçirmeliler..Çünkü aşk,sevilene sahip olmayı söylüyor..Ama sevgi,seven kişiye ruhundan,özünden,üfleyenden geldiği için som,saf ve doğruluk ve temizliktir...Çünkü o üfürükte her şey var..Sevgi, vicdan ile ikiz kardeştir..Sevgi,sonradan oluşmaz..Ana rahminde oluşur sevgi ve vicdan..Ve dahi sevgilerini birbirine değdirenlerin artık gözleri kusur aramaz..Ama nefs için beğenenler,geçici aşık olurlar ve sonu olmaz..
Aşk,bencilliğe giden yol ve sevilen üzerinde egemen olmakla sonuçlanabilir..
Aşk,sevenin içinde var olan bir sevgi değmesi dir..Bir coşku sonucudur. Kendisini sevgiliye çeker..
Oysa sevgi, sevilende var olan bir ruh temizliğidir.,bir saflıktır...Seveni sevilene götürür... Çünkü sevgi ve vicdan ikiz kardeştir ..
Aşk, sevgiliye egemen olur.. Oysa sevgi, sevilende yok olma sonsuzluğunu yaşar..
Aşk, sevgilide içinin çektiği anormallikleri yaptırır. Oysa sevgi, içinin çektiği her şeyi sevgilide görür, bulur.
Aşk, büyük ve zorlu bir kandırma dır... Oysa sevgi; sonsuz, som, saf, öz’den gelen bir doğruluktur... Çünkü, vicdan ve sevgi ikiz kardeştir diye yazmıştım bir yazımda...
Aşk, gözü kör eder.Ve uçsuz bucaksız bir sahrada kaybolursun... Oysa sevgi,görme olanağı verir..Ve sahrada, sevgini değdirerek yönünü bulursun...
Sevgi kalbimdesin dir..Aşk kalbimsin dir demiştim..Ama görüyorum ki egemence bencillik çıkıyor ortaya..
Aşk her zaman sonradan oluşur..Ama sevgi,öz’de var ise vardır..Sonradan oluşmaz..Ruh içinde,gönül mekanında dır sevgi...Beğeni ile karıştırılmamalıdır.
Aşk,ilerleyen dönemlerde azalır bitebilir..Ama sevgiyi,hiç bir şey etkilemez,sadece yorulur ama,sevgi sevilende ve sevende hiç bitmez..
Aşk bence içgüdüsel bir harekettir..Ama sevgi,Ruhundan,özündendir..Ruh ile sonsuz olacaktır sevgiliyle..Bence,sufiler sevgi ve beğeniyi ve dahi aşık olmayı karıştırmış görünüyor..Aşk,her daim bencilik barındırır..O yanmalar sevgi dir..Kara sevda dır,o yanmalar..
Aşk bir beğeni ve coşma sonucu,yıldırım aşk olabilir..Oysa sevgi,iki ruhun birbirinin yüzlerini okuyarak,tanışırlar ve sevgilerini değdirirler..Ve sevgili olurlar..Onların sevgisi bitmez bence..
Onun için diyorum,gerçek sevgi ile bağlananlar dır sevgili..Aşık olanlar bencil ve egemenlik kurmak isterler..Bence aşk ile yanıyorum diyenler..O YANMANIN ADI GERÇEK SEVGİ DİR..
Herkese selam ve sevgilerimle..
HASAN BELEK 01-04-2016