- 1177 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgi mi?Vicdan mı?
Sevgi mi?Vicdan mı?
Merhabalar;
Değerli dostlarım,Vicdan hakkın seslenişimi dir?Fakat sevgi,sonradan oluşmaz..Doğuştan,hatta anne rahminde oluşur o gönül mekanında....
Sonradan niye oluşmaz?Çünkü,gönül mekanımıza ben size ruhumdan üfürdüm diyen o güzel üfürüğün,içinde hepsi var..Sevgi var,adalet var,hakkın seslenişi var,hepsi var...
O nun için sevgi,seven kişinin özünden gelir..Gözünden değil demiştim..
Sevgi ve vicdan ruhtan dır..Onlar ikiz kardeştir..Bunu ilk defa yazdım,ama doğrudur..
Sevgiyi,ego yani benlik karartır..Kişi gözüyle egosuyla beğendiği bir şeyi seviyorum zannederek,saf sevgiyi karartıyor..Sevgi ile beğeniyi karıştırıyorlar..
Vicdanı da,cüzdanın la karartıyor maalesef insanımız..Cüzdan öne çıktıkça vicdan da,sevgi de kararıyor..Tabii kişiler yetişirken,oluşturdukları değer yargıları da,sevgi ve vicdanı karartır ve ya parlatır..
Dostlarım,her kişide mevcut olan bu ikiz kardeşleri parlatmak istiyorsanız,önce imana geleceğiz..Sonra dualar edeceğiz..Ama ötelerde bir idare edene değil,senin şah damarından daha yakın olana..Yani özünde ki,üfürüğün sahibine..Öz gür insan,özündeki ile beraberdir..
Dostlarım,duamız her daim şudur..Rabbi yessir velâ tuassir Rabbi temmim bi’l-hayr..Rabbim! kolaylaştır zorlaştırma, Rabbim hayırla sonuçlandır..Diye zikrederek,vicdanımızı ve sevgimizi parlatacağız, büyüteceğiz ki egomuz, benlik yongalarımız düşsün..
Herkese selam ve sevgilerimle..
HASAN BELEK 29-03-2016