- 608 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KARA BAHTI KARA ANKARAM ,
15/03/ 2016 <SAAT 18<45
Öncelikle Ankara’da ki hain saldırıda ölenlere rahmet ailelerine sabır diliyorum.
Dünkü yazımı yazdıktan sonra gerçekleşince , bu konudan bahsedemedim kusura bakmayın .
Değerli okurlarım Türkiye’nin , Başkenti, olan ,kalbi olan, Ankara son aylarda ,güvensiz hale geldi yada getiril di .
Sırasıyla , ve tarih tarih göz atalım
Tarih ve de saat lerine dikkat edelim lütfen:
1 . Ankara patlaması
Ankara’da düzenlenecek Barış mitingi öncesi, mitinge katılacakların toplandığı yerde iki ayrı patlama meydana geldi. Patlamalarda 95 kişi hayatını kaybetti .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2 .Ankara patlaması
17 Şubat 2016 Çarşamba günü saat 18:31’de
Türk Silahlı Kuvvetleri personelini taşıyan servis araçlarına, İnönü Bulvarı üzerinde bulunan kavşaktaki trafik ışıklarında bekledikleri esnada bir terör saldırısı düzenlenmiştir.
28 kişi hayatını kaybetti 61 kişi ise yaralandı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
3 . Ankara patlaması
13 .Mart .2016. saat . 18,45 de
Meydana gelen bombalı saldırıda ölenlerin sayısı
37’ye yükseldi. 15’i yoğun bakımda olmak üzere 71 kişinin tedavisi ise devam ediyor. Kızılay’daki bombalı saldırıda 37 kişi hayatını kaybetti, 125 kişi de yaralandı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Neden bu kadar zaafiyet var ,mit nerede? güvenlik nerede ?
Sıradan bir vatandaş yada arabası yollarda ,didik,didik aranıyorda,bu kadar güvenlik noktasından nasıl geçiyor bunlar.
Bu kaçıncı gözyaşı, bu kaçıncı ,felaket neden? ya neden ?
Geçen saldırı olunca denildiki güvenlik üst seviyede olacak, bumu üst seviyedeki sistem ,maşallah yetkililere ,güzel uygulamışlar güvenliklerini .
Sınavdan yeni çıkan yavruların ne günahı vardı beyler ?
Yaşlı amcaların parkta oturan insanların ne suçu vardı ?
Evlerine dönen dönmeye çalışan kardeşlerimin ne suçu vardı?
Daha doğmamış anne karnındaki yavrumun ne suçu vardı?
Suçlu kim yada kimler ? bu kadar acıyı yaşatan kimse gereği yapılsın ,
Akan kanlar dursun artık analar ağlamasın ,Ocaklar sönmesin artık .
Bıktık usandık yeterince yandık yıkıldık harap olduk .Güvenle gezip kafa dinleyeceğimiz yer kalmadı .Her şeyden korkar olduk ürker olduk artık.Allah aşkına ne gerekiyorsa yapılsın yeter artık .
Değerli okurlarım içim yanıyor, ağlıyorum kalbimdeki acı dinmiyor. Hayat devam ediyor yine yaşayana.Hepinize huzurlu ,sağlıklı, ölüm ve acıların olmadığı bir gün diliyorum. Allaha emanet olun .
Muharrem Değırmenci
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.