- 979 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Intihar sohbetleri-5 (son)
18.03.2016
"Ölüyorum hey dünya.! şen olasın"
Ve herşeyin sonu olduğu gibi bu yazınında sonuna geldik dostum.. Çünkü bende tükendim, kalemim, sayfalar ve en mühimi yüreğim tükendi. Ölüm meleğinin bir soluğundayım, yanıbaşımda elini uzatmış bana gülümsüyor. Gidesim tutmuş gidesim, artık durasım yok. Bittim ben uykusuz her gecem ve güneşi göremiyorum artık. Çok bekledim güzel günleri, gelecekleri yok o aptallarında. Ve rakıya başladım dostum, bilirsin içmezdim hiç .! Biter bu dertler acılar dedim, sararlar bir gün dedim, bekledim bekledim hep öyle bekleyerek geçti şu kısacık ömrüm. Hayaller izin vermiyor uyumama. Gözlerim kapanmıyor ki, ağlıyorum uykusuz her geceme ve çok özledim uykumu bilemezsin dostum bilemezsin...
"Gözpınarlarım akar akar sana ulaşmak için... "
Son günlerimi yaşar gibiyim. Demiştim ya lotte’nin acısını dindirmeye gelen misafir gibisin sende dostum. Biliyorum acılarımı, özlemlerimi,elemlerimi bitirmeye geldin. Ah ama hayat o kadar kısa idi ki dostum ama geberesim tutmuş görüyorsun değil mi.! Hiç Cahit Sıtkı gibi ölümden korktuğum da yok ki kahretsin.! Sanki çok imanlı ölecekmişim gibi bide korkmuyorum Allahsız herif.! Bitecek değil mi dostum uykusuz geceler, o acılar , o hayat münakaşası, üç kuruş para için köle gibi çalışmak .! Bitecek değil mi kandırmıyorsun değil dostum.! Inanıyorum sana ki inanacak başka kimsem yok....
"İçelim dostum
Ölümü görecek kadar
Azrail’i davet edecek kadar.!
Başlatma şimdi saatine .!
Doldur diyorum sana .!
Hadi hayaller çok güzel sende iç."
Geç oldu değil mi dostum. Biraz daha kalsak . Bırak biraz daha ağlayıp sızlayayım bırak köpek gibi debeleneyim biraz daha. Ah dostum ölüyorum ben galiba. Canım yanmakta dostum. Beraber gideceğiz değil mi , bari sen bırakma ellerimi aldıktan sonra beni. ! Gitmemiz gerekiyor demek ha.! Tamam iyiyim ve kendimi hiç bu kadar hazır hissetmemiştim ki zaten. Hayır üzülme sen dostum.. saçlarına dolanıyorum hem ve çatık kaşında boğuluyorum ah gülüşü biraz daha örseliyor beynimi ve gözleri ... Herneyse sana niye bunları anlatıyorum ki; hadi gidelim geç oldu.........
"Intihara beş kala yazıyorum yine
Debelenişime hayret ediyor tüm ruhlar ..
Kendimi nasıl bitirdiğime hayran hayran bakıyor ölüler.!
Anlamsız anlamsız bakıyor her kitabın sayfaları
Onların kitap aralarında ki karakterlere benzemiyorum.!
Şehrin ışıkları karanlığımı aydınlatmaya yetmez.!
Intihara beş kala saçmalıyorum yine
Tak etmiş yüreksızıları var
Kirli ruhların cehhennem korkusu yok içimde..
Büsbütün siğara koktuğum doğrudur
Geçmişten kalan alkolün mezeleri hala kanımda .!
Zazaca bir ezgi dağıtıyor beynimi.
Ölüyorum sanırım; çok yavaş Allahım..
Ruhum hemen çekilmeli bitmeli ...
Intihara beş kala yazıyorum dünyaya
Insanların aklından geçmeye ölüme koşa koşa gidiyorum.!
Ah sızlıyor her yanım.!
Ve bir sandalye devirir bedenimi
Bir ip çeker yukarı ruhumu
Ölüm dedikleri şey bu olsa gerek
Nerde ama beyaz ışık hani.!
Kandırdınız beni
Kandırdınız.!
Daha karanlık
Daha soğuk.!
Daha yanlız.!
Ölüme beş kala yazıyorum...!"
--------------------- son---------------------
YORUMLAR
Karmaşık durum içerisindeyim..
Acaba insan kendini yaşarken ruhen öldürmesi güzel mi..
belki gercek ölüler aralarında gülüyorlardır halimize..
İntihar yazılarınız güzel geldi bana bi ara benimde intihar edesim geldi
ama daha güzeli,ölümü hatırlamak için intiharı seçmemeli..
İçimden bi düşünce geçti..keşke dedim cinayet romanları yazsa.
anlatamadım galiba
anlatamadım galiba
Sağlıcakla....