Korkma Allah Bizimledir
Sunucu Sosyal Bilgiler Öğretmenini konuşmasını yapması için davet eder.
Konuşma başlar, ilerleyen dakikalarda bazı öğrencilerde sıkılma belirtileri gözlenmeye başlar, itişenler homurdananlar olacaktır. Öğretmenler, öğrencilerin davranışlarını büyük bir sabırla karşılar içinden, çocuktur görmezden gelinmeli ayrıca program bölünür diye düşünür. Zaman zaman bazılarını uyarır.
Savaş çıkacak olsa tüm öğrencilerim hatta eleştirdiklerim en ön safta olmak isteyecektir. Bunu Türk
tarihinin zafer dolu sayfalarından biliyorum. Çanakkale’den, sıraları boş kalmış Taş Mektep ve sayısız örnekten. Hangi millet düğüne gider gibi davul zurna ile uğurlar askerini, vatana kurban olsun diye kınalar evladının saçını.
Akif bağımsızlığımızın marşına korkma nidası ile başlar. Peygamber Efendimiz Medine’ye hicret yolunda mağaraya sığınmış dışarıda düşman takipte içerde yılan pusuda Hz. Ebubekir’e büyük bir iman ile “Korkma Allah bizimledir” diye seslenir. Mehmet Akif bu sözü bilendir iman sahiplerine müjdesi vardır. Sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak.
Bütün gücüyle yüklenen İtilaf Devletleri kendinden emin Çanakkale geçilecek, İstanbul alınacak Osmanlı I. Dünya Savaşından çekilecektir. Silahlarının verdiği özgüven ile İngilizler beş çayını boğazda içeceklerini ifade ederler. Allah, ona sığınmış iman dolu olanların yanında olacaktır.
Kasım 1914’te denizde başlayan 18 Mart 1915’e değin devam eden en büyük saldırı ağır kayıplar sonucu bitirilir. Yüzyıl önce Mehmetçiğin kanıyla bir destan yazılır Çanakkale Deniz Zaferi. Tarih Miralay Mustafa Bey ile tanışır Cumhuriyetin önsözü, mazlum milletlerin son sözüdür ; Çanakkale.
Ayrıca 2003 yılından itibaren 18 Mart şehitler günü olarak anılmaktadır. Sizlerden ricam İstiklal Marşı okurken yürek kıpırtınızın artması sesinizin daha gür çıkması olacaktır. Marşımız kahraman ordumuza sözü ile başlar yüzbinlerce şehit ve askerler anılır her seferinde.
Okulumuza ismini veren Arif Nihat Asya “Şehitler tepesi boş değil / Toprağını kahramanlar bekliyor!” derken sizlere mi seslenmektedir?
Sayın müdürüm, kıymetli öğretmen arkadaşlarım ve öğrencilerim konuşmam burada bitti , program devam ediyor.
Bahtiyar Arslan
18 Mart 2015
YORUMLAR
Türk milleti Allah'ın dinini yaymaya devam ettikçe Allah her daim yar ve yardımcımız olacaktır . Her karışı şehid kanıyla sulanmış her karışı evliya türbesiyle bezenmiş bu kutsal topraklar her daim islamın bekçisi olacaktır. Bir kaç had bilmezin kalleşçe oyunlarıyla bu vatan türkten başkasına yar olmayacaktır. Kaleminize sağlık