- 391 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRKİYEM DEPO HALİNDE .
TÜRKİYEM DEPO HALİNDE .
Bugün sizlere Türkiyemin ,önemlı konusu ,göç dalgasından bahsedeceğim .
Malesefki, son , 10 yılda , başlayan önce . Irak sonra Suriye olmak üzere. Dalga dalga yayıldı
Bundan dolayı büyük .Şehirlerde yaşayanların huzuru bozuldu
Bazı ,Aileler dağılma noktasına geldi
Fuhuş arttı . Çocuklarımızın düzeni bozuldu .
İnsanların evleri yağmalandı Sokaklar dilencilerden geçilmez oldu .
Adeta Türkiyem depo haline geldi
Göçmenlere verilen hiç bir hak öz evladımıza verilmedi
Sanki bizler üvey evlat olduk onlar ise Can, ciğer ,kuzu sarması
Vatanın her köşesine parsel ,parsel yayılıp,Milletin, Canına , Malına, Irzına, Namusuna , göz diktiler
Ülkesi her savaşa girene biz kucak açarak Türkiyemi yaşanmaz hale getirdiler
Onlara iş güvencesi, sosyal , haklar vergiler, den .bile muaf tuttu lar .
Kendi evlatları ,na verilmeyen hakları onlara, Altın ,tepsiy le , onlara,
sundular,
, Türkiye’ye 3 milyar Euro yardımı onayladılar .
Sadece bu para ıçın huzurumuz gitti .
Malımız mülkümüz vede görgü kurallarımız kayboldu .
Peki bu gelen Para yettimi yada yetecekmi?
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, Türkiye’de mülteciler için toplamda 7.6 milyar dolar harcandığını açıkladı.
Kârımız nerede ,ki Türkiyeyi cehenneme çevirdiler ?
Yanlış politika yüzünden malesef,
Harcanan parayı bize .Çocuklarımıza harcansaydı Eğitime Öğretime harcansaydı acaba ne olurdu ?
Değerli Okurlarım
Dün Bulunduğum ilçe olan, Dikilide Tam , 52 ,Göçmen yakalandı ,
Aynı olaylarda yolda kontrol yapan , Polis ekibinin dur ihtarına uymayan,içinde Mülteci olan Minübüs Polis kontrol noktasına hızla girerek Polisimizin yaralanmasına sebeb oldu .
Hala havadan Karadan kontoller devam ediyor
Yollar, Sokak ,lar Cadde,ler Mülteciler le dolu
İnsanlar Alış verişe çıkamaz halde
Türkiye yi Depo haline getirenler yardım edenler acaba nasıl ,lar
Rahat uyku uyuyorlarmı ?
Halimiz bozuk Hayatımız karışık ,Düzen denen birşey de kalmadı ,
Allah Bizleri Ülkemizi Şer odaklarından korusun
Esen kalın ,Sağlıcakla, kalın .
Muharrem Değırmenci
YORUMLAR
Yani bu yazıyı kaleme alan arkadaş diyor ki; ben de mülteci olmak istiyorum. Ben de yerinden yurdundan,vatanımdan olmak istiyorum.
Ben de başka bayraklar altında,dilenci olmak ve maddenin huzurunu bulmak istiyorum. Demiş ...
Şükretmeniz gerekirken düştüğünüz bu durumdan bir an önce çıkmanızı tavsiye ediyorum.
MUHARREM değirmenci
Aynur hanim yine gereksiz bir sekilde savunmaya geçmis yorumunda fakat, burada bu makaleyi yazan beg insan düsmani degil, hiçkimse insan düsmani degil. Aynur hanim galiba kendisini baskalarindan daha fazla insan, yani biz insaniz ama kendisi daha fazla insan, bizim 2 kulagimiz 1 burnumuz var, acaba Aynur hanimin 3 burnu 12 parmagi, 5 tane gözü mü var, neden böyle sert çikiyor anlamak pek mümkün degil.
Sayin yazar ben yazdiklariniza, tenkit ve tespitlerinize katiliyorum.
Bugün Mersin Haberlerinde de okudum, evvelsigün yasanan bir hadise, ki daha yeni yeni ortalik sakinlesti.
Aynur hanim görür sonra beni de paralar, sinirlenir kizar diye korktum, onun için haberin linkini vereyim ki, yalan söylemedigim anlasilsin öncelikle.
http://www.anamurmedya.com/bin-suriyeli-ayaklanarak-koye-saldirdi/
Efendim benim demek istedigim odur ki, ülkesinde savas var diye kaçanlar, ne hikmetse bizim ülkemizde bize savas açiyorlar. Karsilik versen aaa bak misafir suriyelileri ezdi diyorlar, karsilik vermese iste bu linkini verdigim haberlerde görülen seyler oluyor. Yani insanlarimiz Türkiye'nin 4 tarafinda herkes, daima misafirperverdir, bütün dünyada Türk kimdir dediginizde, Türk misafirperverdir derler.
Bazen kaba saba, bazen deli dolu, öyledir böyledir ama daima daima daima misafirperverizdir bizler...
Bu haber yani yasandigi için sadece bir örnek, bu örnektekinden çok daha kötü vakalar var, Türk ev sahibini öldürüp, vücudunu onlarca parçaya kesip atip, sonra aylarca kira vermeden oturan Suriyeli ailelerde oldu, Antep'te geçen sene ve evvelki sene çok büyük çatismalar çikti ve yerli halk galeyana geldi Suriyelilere karsi, ki Antep yogun suriyeli mülteci alan illerimizdendir, akp hatirlarsaniz eski bakan olan Fatma Sahin'i oraya belediye baskani yapmisti, çünkü biliyordu orada olacaklari eger bunca suriyeli getirirlerse.
Simdi Aynur hanim zannedecek ki, veya savunma yapacak diyecekki, ama Alp sen bir fasistsin vs vs diyecek, fakat bunun izahini da hemen yapayim pesin pesin cevap vereyim.
Antep'te Arap vatandaslarimizin, Kürt vatandaslarimizin ve Türk kökenli vatandaslarimizin yasadigi çesitli yerlerde Suriyelilerin yaptigi kabul edilemez seylerden dolayi, farkli zamanlarda ahali onlara topluca tepki koyma geregi duymus, sokak çatismalari yasanmistir. Yani sadece Túrk degil, yerli Kürt ve yerli Arap vatandaslarimizda ayni seylerden muzdarip oldular.
Fakat Aynur hanim Hollanda polisi gibi, aaa bu Hollanda polisi demek ne demek diye sorarsaniz, bu Hollanda'da bir espridir. Bir polis evde hanimi ile kavga edince, çok ceza yazar o gün çalisirken denilir, hatta komedi programlarina fikralara konu olur, iste Aynur hanim enistemizden veya patrondan, veya kardesinden veya babasindan yani bilemedigimiz sekilde biriyle kavga ediyor, sonra Defter'e geliyor ve bazen böyle sinirleniveriyor ve en hümanist insan oluveriyor.
Yani biz de hayvan degiliz ki, Aynur hanim sizin insan sevdiginiz kadar bizim de sevgimiz var.
Hatta sizden fazlasi bile vardir belki de, eksigi emin olun yoktur.
Saygilarimla,
MUHARREM değirmenci
Evinizi mi aldılar? Maaşınızdan kesip onlara mı verdiler? Hastaneleri okulları kamu kurumlarını onlara tahsis ettiler de aç açıkta mı kaldınız? Çocuğunuzu okuldan atıp yerine Suriyeli mi kaydettiler? KPSS yi kazandınız da yerinize Suriyeli Iraklı ya da Türkmen mi atadılar? İnsan bunlar insan! Ölümden kaçan insanlar.
MUHARREM değirmenci
Değerli Muharrem hocam, Türkiye'deki problemlerden birine güzel bir bakış açısıydı yazınız. Ne yazık ki, fazlası var noksanı yok bu sorunun. Ben yöneticilerin bu sorunu başımıza bilinçli olarak sardıklarına eminim. Kargaşa bu tür yönetimlerin gıdasıdır... Saygılar