- 625 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
.........
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
temiz duyguları içeren hoş bir yazı. kutluyorum sizi Gülşah hanımefendi. anlatınızı dini motiflerle de bezemişsiniz.
HZ: Yusuf kıssası ne hoş. keşke insanımız uyabilse. bu konuda şöyle düşünüyorum. bir boşluk olduğu zaman fizik kanunları örneği bu boşluk bir biçimde dolduruluyor. eğitim öğretim düzeyleri ve ekonomik bağımsızlıkları eşit ya da eşite yakın olduğunda umuyorum aldatma olgusu aza inecek ve olmayacaktır.
o bağlamda kadınlarımızın özgürlüklerini sağlamaları, birey olmaları yolunda eğitim ve ekonomik bağımsızlıklarının sağlanması çok önemli.
saygılarımla.