- 800 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
ADA’MSIN
Kalabalıklar içinde yalnız, sahipsiz, kayıp bir ada’ydım. Yanına hiçbir şey almadan insanlardan kaçarak geldin ve beni sahiplendin.
Sen benim ada’msın, dedin. Kocaman bir adam oldu çocuk yüreğim ıssız bir ada’yken karşında.
Yüreğim, aşkının adaylık sürecinden bile geçmeden başköşesinde buldu kendini.
Bu ıssızlığımın, kimsesizliğimin sahibesi senmişsin.
Öyle bir dokundu ki ellerin avuçlarıma, gözlerin öyle bir kayboldu ki gözlerimin ufuklarında, sesin öyle bir şarkıydı ki kulaklarımda ve kokun öyle bir sindi ki bağrıma, kaybolmuşluğum son buldu bir anda.
Şimdi senden başka kimsenin bilmediği ve mirasçısı olmayan bir adam’ım.
Üzerimde dolaşıyorsun coğrafyamın, en büyük kâşifisin duygularımın, birbirimize benziyoruz her geçen gün büyüyorsun içimde ve ezberledikçe beni küçülüyorum o kocaman yemyeşil gözlerinde.
Hiçbir ada böyle cesur bir koruyucu tarafından sahiplenilmedi, hiçbir sahip, adasını böyle sevmedi.
Efendim diyerek sahiplendin ada’nı, yolcu değil hancısın ey yüreğimin kalanı.
Güneş’im yalnız seni ısıtacak, Ay’ım yalnız sana bakacak, yıldızlarım yalnız senin için parlayacak gökyüzümde ve martılarım tüm bestelerini yalnız senin için yapacak...
Yapraklarımla örteceğim üşüyen bedenini, ayıp ve günah sayılmayacak yaptığın ve yapmadığın hiçbir şey, özgür olacaksın istediğin kadar, yabancılaştığın kendine yaklaşacaksın bende, kıyasların son bulacak dehlizinde.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Deliye delilik öğretmek de bir deliliktir.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Adımı Ada’m koydun, verdiğin addan başka tüm iyelik eklerini attım yurdumdan.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Gel, tüm yasalarını çıkar ülkemde özgürce, insanlık tarihini yeniden yazalım birlikte.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Adaylığı son bulsun aşksız geçen tüm zamanlarımın.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
İyiliğe ve kötülüğe, ayıba ve günaha son verelim kimsesizliğimizde.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Yalnızlığın en güzellini paylaşalım birlikte, utansın herkes kendi çoğulluğundan.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Öyle seveceğim ki seni ben, herkes utanacak sevgi zannettiği hislerinden.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Seninle suskun zenginlikler paylaşacağım kimsenin bilmediği bir dilde.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Susuz yaşanmıyor; susadım sana, diyorsun.
Su olayım, iç beni kana kana.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Hoş çakal’ı çıkaracağız gizli lisanımızdan, vedalar olmayacak hiç bizim ülkemizde.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Konuş benimle sevdiğim, yüreğim çok sensiz bu sessizlikte.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Mevsim sadece yaz olacak, hiç yaşlanmayacağız seninle ve adın da Aşk olacak adamda.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Kalbimin çevresinde seni anmayan tüm organları söküp atacağım ellerimle.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Seni uykularından bile kıskanırım, bilemezsin.
05.03.2016-Büyükçekmece-İstanbul
YORUMLAR
Paylaşmanız vesilesiyle yazınızı okumak imkanım olduğu için mutluyum...Güzel paylaşımınıza,edebiyata verdiğiniz emeğe ve yaşattığınız okuma keyfine teşekkürler... Tebriklerimle... Saygıyla...
Yazılara ve şiirlere YORUM YAPMAK detaylı bir çalışma olup konuya vakıf olmayı ve zaman ayırabilmeyi gerektirir.
Ben o birikime ve zamana malik olmadığım için, yorum yapamıyorum...
Siz saygıdeğer yazar dost; bu notumu Yorum yapmak değil, LÜTFEN bir TEBRİK ETME ve Teşekkür etme olarak kabul ediniz...
Unutmayın ki, sizin şiirlerinizin de, yazılarınızın da sıkı takipçisiyim
Abdulkadir Güngör
Teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum.