- 200 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Belirsizlik
Hayatta bazen isteklerimiz olmayabilir aslında dürüst olmak gerekirse hiç olmaz, hayallerin vardır her insan hayallerini gerceklestirmek ister ne kadar bocalarsan o kadar engel çikar.
Hele bir bataklığa düşmüşsen o daha kötü çırpındıkça seni daha çok çeker.
Bazen kafamı alıp gidesim var insanlık denen medeniyetin uğramadığı bir yere...
Evet denildiği üzre neyi çok istersen o senin sınavındır.
Sanırım ben neyi istedimi bilmiyorum belki de bu daha acı...
İçimdeki şeytan dizginlerimi çok kolay ele geçirebiliyor suyumuz hep dikine gidiyor...
Evet sözlerim hep sitem dolu ama sitem etmeye değer.
Hem şu fani dünyayı satsam kaç para eder? Acılarım çilelerim ve de en önemlisi hatalarım beni neden hep bir adim ötesi olan felaketlere sürüklüyor, halbuki gözümü açması lazim...
Hayat hep bir nedenler aramakla geçiyor belkide sıkıntı bu kim bilir...
Belkide tek sıkıntı nedenlerde belkide neden gösterenlerde. Önce istemeyi bilmeliyiz, karamsarlik bir insanın en büyük mikrobudur. Çaresi mi emin olun bende daha çozmuş değilim belkide içimi döktükçe anlarım.
Bir el arabası dayak incitmez iki çift kelime yaralar insanı.
İnsana insanca davranmayan utans
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.