Short StoryS III
II
“Bukalemunlar derisiyle, insanlar içgüdüleriyle en çok değişim gösteren canlılardır” R.D.Y
Denizin mavi –yeşil yüzeyini, yalayan hırçın dalgalar yorgun düşmüş, uslanmış görünüyordu; yağmur da kesilmişti. etrafı ışıklayan güneş etrafa sessizliği ambiyans ederken Rüzgar, kadının sırtından dürtmesiyle kadın irkilip bir çığlık atarak arkasına bakındı ve gözlerine inanamadı; şaşırarak “Ben seni sanal biliyordum fakat görüyorum ki sen gerçeksin!”
Rüzgâr “Notunuzu alıp okudum” ve mırıldanarak mesajı okumaya başladı “Geceler, beni acıttığı kadar seni de acıtıyorsa ve Ağustos’un bir yaz gecesinde tiril tiril titriyorsan sen de benim gibi yalnızsın!
Gecenin her hangi bir geç saatinde kalkıp balkona yürüyorsan ve balkondan göğe bakıyorsan sen de benim gibi salak olup âşıksın!
Yağmurlu bir gecede yalnız başına geziyorsan ve yağmurdan sırılsıklam ıslanıyorsan sen de benim gibi düpedüz bir delisin!
Uykuların huzursuz, yüreğin buz olmuşsa ve sabahın tan vaktinde dışarıya çıkmaya can atıyorsan sen de benim gibi birini arıyorsundur!” Evet, ben de senin gibi birini arıyordum”
Kadın “Anlamadım! Yoksa bir düş mü bu?”
“Unutma… Düşler aşırı istençlerden doğar” ve devam ederek “yaşamın kucağına atılıp hayata tekrar merhaba dediğine çok sevindim… Hayat, sanılmadığı kadar bir k/olaylıktır!”
10 YIL SONRA
Rüzgâr ve Derya’nın dünya tatlısı iki çocukları oldu! Yağmur ve Deniz yani ikiz…
RÜZGAR’IN SESİ
Rüzgârlardan bir melodi duymalıyım
Fısıltı çıkarırken içinde sesin olmalı
Önüne yaprakları katarken rüzgâr;
Saçların dalgalanmalı ve gözlerinin içi gülmeli
Bir banka oturmuş bir parkta;
sen
Sonbahar olup bana dönmeliydin…
Mutlu anları ateşe atarak
Baharları ertelemiştik beraberce
Resimlerimiz hala kül renginden
Mazide kalan hatıralarımız da öyle
Yağmurlardan ıslanırken bir köşe başında
Nefesini tutup bana koşmalıydın…
Kar yağmalı, tenin kadar yumuşak
Kardan gelin yapar; bir daha el ele olmak için
Bak sensiz hayal kurmayı öğrendim
Bu şiir gibi hayaller; Hayal kura kura özlemeyi…
Makasla kurdeleyi sensiz geçen bunca yıllarıma
Açılmalı bu kilitli kalbinin ve
Gel desem… ?
SON
Gidilmesi gereken bir yoldaysan, o yolda geri dönüş yoktur!
R.D.Y
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.