- 377 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YENİ ÖĞRETMENİMİZ
Soruyu sordum, sizler bu kadar izlenme oranına ve gazete manşetlerinde gördüğüm kadarıyla bakıyorum ki memnunsunuz bu durumdan. Haber haberdar olmaktı, bilgi edinmekti, şu an ki haberlerden bilgi edindik.
Öldürme, hırsızlık, tecavüz yöntemlerini öğrendik sayelerinde.
Filmler ve diziler sayesinde de çoluk çocuk yatak sahnelerini öğrendik, öğreniyoruz. Çocuklarımıza çoğalma nasıl gerçekleşir anlatmamıza gerek yok. Filmler ve diziler sayesinde bütün her şeyi öğrendiler artık.
Hangi filmde aldatma konusu yok, hangi dizide teşhircilik yok, hangi dizide tecavüz sahnesi yok, hangi dizide hırsızlık, haram yok söyleyin bana. Alenen “SAPIK” bir toplum yetiştiriyoruz haberiniz var mı?
Magazin haberlerinde sanatçı kılıklılar; normal hayat yaşamında bu sahneler var, oynamamız normal değil mi diye söylüyorlar utanmadan. Allah’ım deliriyorum. Hayat yaşamında tuvalete girmekte var göstersenize o zaman, o ayıpsa bu sahnelerde ayıp değil mi? Terbiyesizliğin adı normal yaşam oldu memleketimde.
Hangi film ya da dizide sadece bir duayı baştan sona bir kez okuttular duyan var mı?
Hangi film ya da dizide bir vakit namaz kılınışını gösterdiler gören var mı?
Hangi film ya da dizide ders işleyen öğretmen bir tarih hatırlattı izleyen çocuklarımıza?
Hangi film ya da dizide üçgenin iç açılar toplamı 180o, beşgenin 540o dediler duyan var mı?
Saliselik bir sahneyle çocukların hafızalarına kazınır bu dersler.
Ama bunlar ne yapıyor okula giren çocukları gösteriyor ve ardından merdiven başlarında sevgilisiyle buluşan ilköğretim çocuklarının aşkım cümlelerini millete film diye satıyor. Okul servisini buluşma noktası, servisten indiğinde kaçış noktası olarak gösteriyorlar utanmadan.
Hele bir memurun hayatı boyunca aldığı maaşı biriktirse bile alamayacağı arabalarla okula gelen öğrenci modeli sergilemeleri yok mu, aman Allah’ım diyorum.
Ulusal medyadan bir kanalda saniyelik reklâmın ücreti binler ediyorken, saatlerce süren sapıklık ve olumsuzluk film ve reklâmlarının parasını kim ödüyor hiç düşündünüz mü? Sakız reklâmında öpüşme sahnesi, araba reklâmında öpüşme sahnesi, nasıl bir alaka anlamış değilim.
Bu yıkım çalışmasının fikir babaları bu trilyonları acaba neden döküyor düşündünüz mü?
Bundan memnun olmasaydınız reytinglerini düşürürdünüz, gereken yerlere mail veya mektup gönderirdiniz. En güzel tepki bunlar olsa gerek. Tüm Türkiye o filmler ya da diziler başladığında televizyonunu kapatsın. Ya da olumlu bir kanal açsın bakalım kendilerine çekidüzen veriyorlar mı? Verecekler efendim verecekler elleri mahkûm olacak o zaman. Olumlu kanal dedim az önce, onlara da bir sözüm var; Artık ezberledik programlarınızı değiştirin, yenilikler yapın, farklı konular bulun kendinize aynı seyirden kaptan usanır. Yenilikler yapmanız gerekmez mi?
Evet, sayın okurlar onu izleyen memnun, diğerlerini izleyen memnun, yıkım çalışmalarını yürütenler de memnun. O halde yıkılmamıza, kültürümüzün çığırından çıkmasına ramak kaldı.
Yeni öğretmenimiz kimmiş?
Çetin KORKMAZ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.