YORUMLAR
Çoktandır yoktun.
Merak ettim. Acaba sağlık sorunların mı vardı ?
Mesaj gönderdim.
Cevap alamayınca merakım daha da arttı.
Daha sonra Nurten Hocama mesaj gönderdim.
Ondan da cevap alamayınca "var bir şeyler" diye üzüntüm daha da arttı.
Demek ki uzun bir zamandır Sami Hoca ya yine takılmayı planlı yormuşsun.
Öyle ya da böyle geldin ya önemli olan o.
Hoş geldin Dostum...
Kemnur
CaNMaYBuLL tarafından 2/23/2016 12:41:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Kemnur
Sevgili Kemal.
Öncelikle tekrar aramıza dönmüş olmandan duyduğum sevinci dile getirerek başlayım.
Hoş geldin, sefalar getirdin. Özlemiştim seni.
Bu arada kitabın da da görücüye çıkmış. Ona da çok sevindim. Hayırlı, uğurlu olsun. Okuyanı bol olur inşallah.
Evet, gelmesine gelmişsin ama tesadüfen görmeseydim bu yazıdan haberim olmayacaktı. İnsan bir mesaj yollamaz mı Ben geldim diye. Neyse..Çok sevindim.
Sen yokken başladığım diziye devam edebilirim artık. Sana linkini yolluyorum oradan okursun ))))))))
Haaa hemen söyleyeyim. Bu daha başlangıç. Mücadeleye devam )))))))))))))))))
http://www.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=150026
Selam ve sevgilerimle.
Kemnur
sami biberoğulları
Allah nasip ederse o kitabı bizzat senin elinden alacağım. Eyüp Yaşar komutanla birlikte bir ziyaretine gelmeyi düşünüyoruz zaten.
Kemnur
sami biberoğulları
CaNMaYBuLL tarafından 2/23/2016 12:43:50 AM zamanında düzenlenmiştir.