- 619 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gece ötesi yazıları Meçhul Sevgiliye-9
Gece ötesi yazıları Meçhul Sevgiliye-9
Mektup /Roman
Saat gecenin ötesi. Televizyonda anlamsız bir film. Uzun bir aradan sonra’’Gece ötesi ‘’ yazılarına bir yenisini eklemek istedim, içimden öyle geldi. Meçhul sevgilim. Aslına bakarsan bu işin meçhul bir tarafı da kalmadı.
Görüşmeyeli bir kaç ay oldu herhalde Son karşılaştığımızda hastalığım tam olarak ortaya çıkmamıştı. Seni özledim mi? Evet hem de çok özledim. Şu bir gerçek ki görüşmemizi engelleyen de sen oldun.Koşulsuz sevmemi istedin. Ama sen koşullu sevdin. Seni hala seviyor muyum? Hem de çok, ama şartlar o kadar değişti ki bu gün yeniden başlayalım dersen ( Demezsin ya ) kabul edeceğimi hiç sanmıyorum. Çok yorgunum elimden gelen geçmişte yaşadıklarımızı hayal etmek ve onlarla mutlu olmak. Senden bir tek şey istiyorum olmaz ya olurda bir yerde karşılaşırsak ve beni görürsen görmemezlikten gelme sadece bir dost görmüşte gülümsemiş gibi davran. Kimse anlamasa da ben anlarım yüreğinde bir parça sevgi kalmış.
İşte bu gece bunlar geçti aklımdan ve yüreğimden.
Sonsuza kadar hoşça kal sağlıcakla kal meçhul sevgilim.
Vakit hayli geç oldu
Yatma zamanı artık
Yorganı çektim mi üzerime
Hemen yanı başımda
Alıyorsun yerini
Kolların bana sarılı
Meçhul sevgilim
İyi uykular öpücüğü konduruyorsun
dudaklarıma.
Konduruyorum dudaklarına
İyi uykular öpücüğü
Sabah ola hayrola
Ya uyanırız.yada
Alla’a emanet.
21.02.2016/Pazar
Tuğrul Ahmet Pekel
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.