- 1203 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
S/ÖZ VE AĞIZ YA BİRDİR YA DA ÇATAL
insan olmak ya da bunu kapsayan düşüncelere vakıf olmak...
Ne büyük anlam içerir değil mi?
İşin en garibi de bu söz sürekli ağzında sakız olanlara bakıldığında aynı çizgiyi görme şansınız sıfırdır.
Bu gün bunu diyen dün şiirindeki alıntıları gördüğümde sayfasında şaşırdığım biridir üstelik.
Yorum yazıp yazmama arasın da gidip geldiğim kısa zaman diliminde ise şiir değiştirilmişti.
Ben de o an yorum yazmaya karar verdim ve yazdım da. Özellikle önceki hali daha güzeldi diye.
Sonra ne mi oldu dersiniz?
E tabi ki duruma vakıf olduğum anlaşıldı ki engelleniverdim.
:)
Hatta bu konuya defterde çok saygı duyduğum bir büyüğüm de bizzat şahit oldu. Lakin o şahsın farkına varmadığı ise o şiir hala alıntı yaptığı şiirin adı ile aynı çıkıyor linte. Her ne kadar değiştirdim yırttım diye düşünse de... Keşke maşa değilde kendi yazdıklarınla kendin gelip kendin olabilseydin. Bilerek ya da bilmeyerek bir kez daha beni haklı çıkardın be garibim. eeeee ne demişler şaşırtan ALLAH’A kurban olayım.... :) :) :)
Ve ben bunu ilk defa dillendiriyor ve adına hala şiir hırsızlığı demiyorum O İNSANLIĞIMDAN...
Şimdi s/öz her ağızda bir durmaz deme nedenim anlaşılmıştır umarım.
S/öz ağızdan değil yürekten çıkarsa anlam bulur. Hele de buna vatan aşkı veyahut insan olma vasfı eklerseniz çok daha dikkat etmek gerekir.
Çünkü çatal dilden çıkar yapmacık çatal söz...
Daha büyümene çok var küçüğüm. :)
Saygımla.
Haa bir de insanlar hep içindekileri görsellerle dile getirir.
Bazı dualar kabul olsaydı eğer gökten bişiler yağardı demi ama
:)))))
YORUMLAR
edebiyat defterinde yeniyim fakat okudum yıllarca. 5. sınıf okuyucuyum dersem kendimi anlatmış olurum azıcık.
insan olabilmek tek sorun. Allah'ın kendisine yer yüzünde yaşama şansı tanıdığı O'nun halifesi sıfatlarına malik olmak önemli olan. bundan ötesi teferruat.
hoş bir yazı,hem anlatım hem içerik olarak. kutluyorum. şu soruyu sormama izniniz olur umarım. profilimizi niçin gizliyoruz. saygımla.
hüzün şairi
Yorumunuz adına teşekkür ve saygımla.