- 584 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Ahirett" den mektup !
Yer yüzünde yaşayan çok değerli insanlar. Sizleri ahiretten mektup yazarak değerini bilmediginiz "çok kiymetli" vaktinizi çaldığımiz için şimdideden özür dileriz.
Lakin bu mektupu yazmaya mecbur bıraktınız bizleri. Yıllarca yer yüzünde çalışıp çabalamaktan yorgun düşmüş bedenlerimizle son istirahatgah olan toprak altında rahat uyumak istiyoruz izninizle. Lakin bu ne mümkün. Savaşlarınızdan,bir birinizi girtlaklamınızdan ,burada mezarımızda huzursuzluktan firil ,firil dönmekteyiz .
Neyin peşindesiniz ne istiyorsunuz ?
Kos koca DÜNYA neyinize yetmiyor! Tüm yer yüzü sizin Güneş, Ay, ve karanlık gecenin gök yüzündeki yıldızları başınızın üzerinde sizin hizmetinizde. Yiyecek aşınız, içecek suyunuz sizing. Bir vakitler imanınızda duanızda güzeldi, Her duanızda daha huzurlu uyuyorduk burada. Şimdilerde kanla sulanıyor mezarımızın toprağı,sel gibi akan göz yaşlarından yürekler acıtadan feryatlardan ahlardan kemiklerimiz sızlıyor.
Burada bile korkar olmuşuz dünyaya emanet bıraktığımız sevdiklerimiz için.
Neler oluyor orada?
Mezarımız başında ağlayan sevdiklerimiz bile bir garip olmuş. Önceden ağlarken onları zamansız terk ettigimize ağlarlardı. Şİmdiyse mezarımız sadece onların dertlerini yakıncak yer oldu. Bizleri vesile eyleyip,ağlayip dua ederek allaha yalvararak dertlerine çare arar oldular .Belki onlar göz yaşı dökerek rahatlamak isitiyorlar ya bizler ?
Yaptığınızz Zulümler , tacizer, zorbalıklar ile Cehenneme çeviridiğiniz Dünyadakı suçlarınıza ortak etmeyin bizleri. Binlerce çoluk çocuk, bebekler geliyor yanımıza, ilikilerine kadar kan dolmuş şekilde. Ruhumuz ağlıyor göklerde, Sizlerse yağmur yağıyor diye seviniyorsunuz yer yüzünde. Susun susdurun silahlarınızı.
Bizler sadece "hatırlanmak" istiyoruz. Gül kokusu kokan mezarlarımızda.
Kısacası siz "İnsanlar" sizden çok rica ediyoruz. Bİr az sessiz olun, toprak altında yatanlarda da sizin sevdiklerinizdir unutmayın. Sizler BARIŞ ve SÜLH içerinsinde selamet ile kalın toprak üzerinde, bizde huzurla uyuyalım burada.
"Geç " görüşmek dileğimizle Toprak altından "Yatanlar.
(Şehitlerin anısına )
Benzer Aleddin kızı.
YORUMLAR
Öte alem korkusunu bilenler yapmaz elbet, imandan dinden çıkmamak dileğiyle...Öte aleme hürmetle...