- 337 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Türkiye'nin solcuları ve sağcıları
Ülkemin evlere şenlik liboşları sağcıların ve solcuların kendilerini ortak hedef almalarına şaşırmışlar...
Daha ilginç olan durum ise muhafazakar medyanın Atilla İlhan Uğur Mumcu’ gibi sosyalist aydınların öngörülerine güzellemeler yaparken benzer sosyalistlerin hükümetin antiemperyalist politikalarına destek vermeleri... Aklın yolu birdir derler... Her yol hakikate çıkınca solcusu sağcısı, kanemici liberal politikalar karşısında birleşiyor...
Peki neden her seferinde ayrıştırılıyor toplum... Çünkü liberal dünyanın Türkiye ve Türk coğrafyasının nüfus alanı mazlum toplumlar için uygulamaya koyduğu bir soykırım politikası varken, Türkiye’nin
Atatürk önderliğinde uygulamaya koyduğu mazlum toplumların sesi olma yönünde kararlı bir siyaseti yok...
Hâl böyle olunca bir karınca boyu yolalmak büyük başarı sayılıyor... Dün ak dediğine bugün kara, bugün kara dediğine yarın ak dersin...
"Dönek memleketi" okuyun aydınlanırsınız... Kendi dünya görüşünüzü Umran’a haykırmadıkca muasır medeniyet olamazsınız... Kendi dünya görüşünüz içinde çağcıl olabilmelisiniz... Kâbe’ nin etrafına kârhane yapanlara gözyumar teknoloji merkezinin yerine recedent yaparsanız türbelerinizi ve yazıtlarınızı alıpta gidemezsiniz bile....