- 508 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yırtık Sayfanın İçerisinde Bekleyen Kadın
-Yırtık Sayfanın İçerisinde Bekleyen Kadın-
İçimde kütüphane sessizliği var bir kadın sessizce kitap alıyor raf’dan eski tozlu bir kitap işte.. bende tozlu bir kitabım işte yere aniden düşürüyor içinde bir ürperti var etrafındakiler kızgın bir şekilde kafalarını kaldırıp kadına bakıyorlar sonra geri kitap okumaya devam.. kadın aslında masum ne var yani alt tarafı bir kitap düşürmüş olamaz mı? ama kimse o kadının halini anlamıyor kadın biraz tedirgin saf olabilir belki.. ama o aslında iyi birisi..
Sonra bir adam çıkı veriyor karşısına kadının, galiba onu en iyi anlayacak o olmalı bundan şüphem yok. çünkü bu adamın bir derin yarası var hep acı ile sınanmış karşısındaki insanların yaptıkları hatalara bile nazik bir şekilde karşılıyor. kadın apar topar hayalindeki kitapları alamadan gitti. adam onu hep bekledi peşinden gitmeye kalkıştı ama nafile bir türlü yetişemedi..
Oysa adam o kadını çok sevmişti. soğuk kış gecelerinde hayali ile onu ısıtan kadın bir daha asla dönmedi.. ama adam ilk kez gördüğü bir kadını sevdi ve ona devamlı şiirler yazdı ama o hiç okuyamadı ah o şiirler bile sahipsizdi kaldı..
Son sayfası yırtık bir kitabın yarım kalmış satırında seni bekliyorum göz ucuyla yolunu gözlüyorum. acaba ne yazmış diye bekliyor ve umut ediyorum.
//Osman Bulut
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.