"SABIRLI İNSANLARIN SABRINDAN SAKININIZ"
Emperyalizmin gönüllü işbirlikçileri, misyonerlerin maşaları,Türk ve İslam düşmanları,
son yazmış olduğum makalemi ve putperestlik sanatı adlı şiirimi bahane ederek facebook’dan ve edebiyat defterinden günlük galiz küfürlerine her gün bir yenisini daha ekleyerek saldırılarına ve küfürlerine tam hız devam etmektedirler.
Geçenlerde profilimdeki resmimden tahrik olduğunu ima edecek alçak ve bir o kadarda klinik bir vaka olan, sapık ve ruh hastası kişiliklerini ıspatlamışlardır, bu şerefsizler şizofrenik ve pedofil bir yapıya sahiptirler.
Soy ismimin bulunduğu, sözde bir şiir yazdıklarını zannederek, içlerindeki tüm homoseksüellik duyğu ve arzularını dışa vurmuş, tam bir pervez olduklarını ortaya koymuşlardır.
Aslında bu sapıkların katli vacip olmuştur.
Rabbimden tüm benliğimle tek dileğim, bu putperestlerin putlarıyla birlikte lut kavminde olduğu gibi ibreti alem için taş kesilmeleri ve taşlatarak helak olmaladır.
Esmaül Hüsna ve Kahhar ismi yüzü suyu hürmetine Cenabı Allahtan niyazım, zalimlikte ve zulümde haddini ve hukukunu çoktan aşmış olan bu sapık zümrenin en kısa zamanda cezasını bulmasıdır.
Türk ve İslam dünyası kan gölüne dönmüşken, Vatanımız adım adım uçuruma doğru gelmişken, milletimizin, devletimizin binbir türlü proplemi bunca derdi dururken, bu misyoner bozuntuları, iş yapacak, fikir üretecek insanları, özellikle hedef seçerek, yalan, gıybet, iftira, sapıklık ve hırsızlıkla yoğrulmuş nefislerini ve ruhlarını tatmin edebilmek için, hedef seçtikleri kurbanlarını bu vasıflarıyla korkutup sindirmeye çalışıyorlar.
Ben bu insan görünümlü yaratıklara ne desem bilmemki!
Sapıkmi desem! Homoseksuelmi desem! Puştmu desem! Yavuz Hırsızmı desem! Ne desem bilemiyorum.
Çünkü: bu alçaklarda her türlü kahpelik her türlü ibnelik ve kötü meziyet fazlasıyla mevcuttur.
Çünkü adamlar tam bir çamur, her türlü çirkeflik ve Allahın lanetlediği her türlü kötü ve çirkin vasfı üzerlerinde toplamış, sapıklıkta sınır tanımayan, çok radikal ve fanatik bir zümre. ve aynı zamanda tam bir yalan ve iftira makinasıdırlar.münafığın önde gidenidirler.
Ben bu gün yarım asrı devirmiş otuzbeş yıllık teşkilat hayatı alan, feleğin çemberinden geçmiş, bu gün ise mütevazi bir hayata olan bir insanım, ve aynı zamanda bir aile babasıyım, Elhamdulillah Müslümanım ve Türküm, vede gururla söylüyorum ben bir Ülkücüyüm, yirmi yıl teşkilat yöneticiliği yapmış birisiyim.
Yüzlerce her ırktan ve meshepten insanlarla tanıştım, tüm lanetlenmiş vasıfları üzerinde toplayan, böyle bir başka çukur daha görmedim. Sanki dibi delik bir çukur, içerisi fokur fokur, fitne kaynayan bir kazan.
Adamlar tam bir fırıldak, şeytanın tüm vasıflarını üzerlerinde toplamış, nefsi emmarenin kulu kölesi olmuş bu münafıklar zümresi, Allahın nurunu sapıklıklarıyla, iftira ve galiz küfürleriyle söndürebileceğinimi zannediyorlar. “And olsun ki!"Allah küfrün kol gezdiği her dönemde Nurunu tamamlayacak kudrete sahiptir.
Tutturmuşlar birde diyorlarki!
Şuana kadar anlattıklarım Arap İslamı oluyormuşda, Türk İslamında ve itikatdaki mesebimiz maturidilikte sözde böyle birşey yokmuşda, falanda filanda, bunlar benim tabi oldugum itikatdaki mezhebim maturidiligi tanımadığımı bilmediğimi zannediyorlar.
Sanki! Türk Milletinin kültüründe ve itikat daki mezhebi maturidilikte putculuk veya putperestlik diye bir kavram varmış gibi daha hala putperestliği savunuyorlar ve bu uğurda yapmayacakları hiç bir alçaklığın olmadığını göstermeye çalışıyorlar.
Bu arada son bir noktayı da hatırlatıp, toparlıyorum.
Sanki! Sembol ve abidelerimize birşey söylenmiş gibi, sembol ve abidelerimizin arkasına sığınarak, oradan kendi zehirlerini zerk etmeye calışıyorlar.
Bu gibi Şeytani tuzaklara dikkat edelim.
Başbuğ Alparslan Türkeş.Sembol ve abidelerimizi putperestlikten ayırt edebilecek kadar zeki ve akıl sahibi, en az elli yıl ilerisini görebilecek kadar deha bir lider di, Kendi menfaat ve istikballeri için, Türk milletini putçuluğa ve putperestliğe doğru yönlendirmeye çalışan, maskeli sahte ülķüçüleri, o yüzden huzurundan kovmuştu.
Bir hadis i şerif le sözlerimi noktalıyorum.
"Sabırlı insanların, sabrından sakınınız." (Hadis-i şerif)
YORUMLAR
vay be diyorum da başka bişi demiyorum
HELAL OLSUN ARKADAAŞIM SANA
senin gibi adamlar olsun mhp iktidar olmazsa şöyleyim derler ya hani gerçekten öyle
fikirlerin muhteşem tam bir müslüman türk örneğisin, sizin gibiler hala var demekki
evet türklerin hiçbir zaman putperest yana şaman olmadığından dolayıdır ki peygamberimizin diline kuranın kelimelerine geçmiştir şöyle ki
dabbet ül arz çıkacak şu ki
hatay ve kandil de arka ayakları israil ve kuveyt te ön ayakları olan kuyruğunu fırat ile dicle nin arasında sallıyan bir keçi kılıklı fitne ( siyon şeytanı ) çıkacak
fil suresinde türklerin fil ordularıyla ( yanki nin fil kanadı, savaşcı kanadı BUŞH lar diyebiliriz ) kuzey ırak kuzey suriye de savaşacaklar diye resmen geçmektedir
şöyle ki
sonuçta ebabillerimiz (insansız savaş uçaklarımız ) özenle hazırlanmış taşları ( bombaları ) tepelerinden aşağıya adeta delecek şekliyle ateşlı ıvılcımlar çıkaracak yapısıyla bırakacaklar ve geçmişte olduğu gibi fil ordusu bir kez daha telef olacak biiznillah bu kaçınılmaz sonuçtur
ve dünya TÜRK neymiş tekerrüren şahit olacak
evet gelelim türklerin neden putperest olmadıklarına
oğuz kağan denilen türk aslında bilge kağan dır o dahi peygamberdir tek tengriyi emreden ulu ( gök) tengriyi ki kuran ile türk öğretilerinde, türk öğretileriyle kuran ayetlerinde birbirlerinin aynısı olan ve birbirlerini gerçekleyen şeyler var ki inkarı söz konusu olamayacak şekilde nasıl mı
bilge kağan aslında zülkarneyn dir zülkarneyn ( iki boynuz demektir ) kuranda adı geçen lakin her peygamberin zamanı belirtilmi,ştir zülkarneynin zamanı belirtilmemiştir yoksa tek ulu tengri yi nasıl bulurlardı ya da amerikadaki kızılderililer ulu büyük ruh u nasıl bilebilirlerdi şöyle
denizin dibindeki mu kıtası kalıntılarında öküz ( oguz ) öküzün iki boynuzu ve ortasındaki oldukca büyük alem'i aynisi bu sefer başlık olarak bilge kağanda dahi var şöyle ki mu kıtasından yaygınızdır biz türkler tüm dünyaya yayılmışız mecburen o yüzden ötrük, etrak terk demişler bize türkler terkedenler demektir... diğer plakların altına sürgün bir kıtada tabii ki hayatı idame mümkün değildir
muhteşemdi yazınız tebrik ederim bu günlerde bendeniz bu mu kıtasını açıklamak zorunluluğu hissediyorum nedendir bilinmez
selametle kalın hoşcakalın
yanii yazınıza uydu mu uymadı mı konum bilemem de uysa da uymasa da yazdım gitti
selam ve dua ile
yok,sul tarafından 2/25/2016 1:27:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili Kardeşim, altın yere düşse gene altındır. Altının kıymetini de sarraf bilir.
Elif kardeşimiz çok güzel yorumlamış, kendisini tebrik ederim.
Sen bizim gözümüzde som altınsın.
Senden ricam şu eforunu güzel şiirlerine ve yazılarına harca. Derebey şiirlerini özletme daha fazla.
Seni başka yönlere kanalize edenlere kulak asma.
SENİ KARDEŞÇE SEVİYORUZ, BUNU BİL.
Selam ve sevgiler Kardeşim. Allah'a emanet ol..............
Hakkı abim, sende bilirsinki tanışıklığımız yıllar öncesine dayanır.
Birlikte bu davanın az çilesini çekmedik. Her türlü olumsuz şartlarda bile hep davamızı düşundük, hep kendimizi davanın selameti için feda ettik.az çile çekmedik halende çekmekteyiz.
Bu şartlarda bile, dava arkadaşlarımızı asla yalnız bırakmadık, ve ona asla bir zarar gelmemesi için azamı bir gayret gösterdik.
Uzaktan seninde takip edip gördüğün bildiğin kadarıyla, şuan ki durum çok farklı.
Ünümüzde, ülkücülük maskesi takınmış, ve ülkücü avına çıkmış, Türk islam düşmanı emperyalizmin,yerli ve gönüllü işbirlikçileriyle karşı karşıyayız.
Bilirsinki beni öldürseler davamda dönmem, ve yemin etmem, lakin, şu durum karşısında, üzerine basarak söylüyorum, Vallahi billahi bunların dava ile uzaktan yakından alakası yoktur.olsaydı şöyle olurdu böyle olurdu faslına geçmiyorum.
Çünkü, bundan adım gibi eminim. Eger ben ben böyle hatayı yapmış olsaydım, Allah şahitki! Bırak bir ülkücü olmayı, bir insan olarak çıkıp ortaya mertçe suçumu itiraf eder herkesten özür dilerdim.bu güne kadar beklememin sebebi acaba içlerinden biri çıkıp yaptıklarından dolayı bir özür dilermi diye bekledim.
Lakin boşa beklemişim,
Sonuç kurtla yılan hikayesi.
Bu değerli yorumunla ülkücü bir karaktere sahip mazlumun yanında, zalimin karşısında olğunu görmek beni ziyadesiyle mutlu etmiştir. Allah senden razı olsun Hakkı abim, adın gibi Hak'tan adaletten hiç ayrılmayasın.Sağ ol, var ol.
Selam ve sayğılarımla. Allaha emanet ol.
Ali bey kardeşim burası sanal alem çokları yüzlerini maskelerle gizlemiş zannetmeki sadece senin başına geldi neyazıkki çokları olanları kapadı unutuldu gitti.Bu ölümlü dünyada kim neyini paylaşamıyor anlamak zor gerçekten Hani bir söz varya çalıyı dolaşmak diye
Bu saatten sonra kim kime nasıl çatacak belli değil kimin ne çıkarı var acaba diye merak etmiyorda değilim
Yoksa bizim bilmediğimiz bir şeylermi var insanların aralarında paylaştıkları
Hala anlamış değilim hem dava adamı olduğunu söyleyecek hemde dava arkadaşına ağıza gelmeyecek şeyleri kendine (yandaş) bulup haksız çıkarmaya çalışacak
Seni yıllardır tanıyorum bu gurbet ellerde çoklarının cesaret bile edemediği çoklarının sıcak yataklarında mışıl mışıl uyurken günlerce uyumadığını çok iyi biliyorum
Dağ başında dervişliği herkes yapar
Seyyid Ahmed Arvasi Hocanın üç ciltlik Türk-İslam Ülküsü geliyor aklıma birden
insanları tanımak lazım çıkarları uğruna haramları mübah derecede gözleri dönmüş Allah ıslah etsin ne deyim.
Zaman herşeyin ilacıdır bekle gör Seni çok iyi anlıyorum
Senden ricam küfüre küfürle karşılık veripte onların seviyesine düşme
Allah yardımcın olsun söylenecek çok şey var ama yeter
Selamlar
Derebey
birlikte bu davanın az çilesini çekmedik. Her türlü olumsuz şartlarda bile hep davamızı düşundük, hep kendimizi davanın selameti için feda ettik.az çile çekmedik halende çekmekteyiz. Bu şartlarda bile dava arkadaşlarımızı yalnız yalnız bırakmadık ve ona asla bir zarar gelmemesi için azamı bir gayret gösterdik.
Uzaktan seninde takip edip gördüğün bildiğin kadarıyla, şuan ki durum çok farklı.
Ünümüzde, ülkücülük maskesi takınmış, ve ülkücü avına çıkmış, Türk islam düşmanı emperyalizmin,yerli ve gönüllü işbirlikçileriyle karşı karşıyayız.
Bilirsinki beni öldürseler yemin etmem, lakin, üzerine basarak söylüyorum, Vallahi billahi bunların dava ile uzaktan yakından alakası yoktur.olsaydı şöyle olurdu böyle olurdu faslına geçmiyorum.çünkü bundan adım gibi eminim. Eger ben ben böyle hatayı yapmış olsaydım, Allah şahit, bırak bir ülkücü olmayı, bir insan olarak çıkıp ortaya mertçe suçumu itiraf eder özür dilerdim.bu güne kadar beklememin sebebi aca içlerinden biri çıkıp yaptıklarından dolayı bir özür edermi diye bekledim.
Lakin boşa beklemişim,
Sonuç kurtla yılan hikayesi.
Bu değerli yorumunla ülkücü bir karaktere sahip mazlumun yanında, zalimin karşısında olğunu görmek beni ziyadesiyle mutlu etmiştir. Allah senden razı olsun Hakkı abim, adın gibi Hak'tan adaletten hiç ayrılmayasın.Sağ ol, var ol.
Selam ve sayğılarımla.
Derebey
Hakkı abim, sende bilirsinki tanışıklığımız yıllar öncesine dayanır.
Birlikte bu davanın az çilesini çekmedik. Her türlü olumsuz şartlarda bile hep davamızı düşundük, hep kendimizi davanın selameti için feda ettik.az çile çekmedik halende çekmekteyiz.
Bu şartlarda bile, dava arkadaşlarımızı asla yalnız bırakmadık, ve ona asla bir zarar gelmemesi için azamı bir gayret gösterdik.
Uzaktan seninde takip edip gördüğün bildiğin kadarıyla, şuan ki durum çok farklı.
Ünümüzde, ülkücülük maskesi takınmış, ve ülkücü avına çıkmış, Türk islam düşmanı emperyalizmin,yerli ve gönüllü işbirlikçileriyle karşı karşıyayız.
Bilirsinki beni öldürseler davamda dönmem, ve yemin etmem, lakin, şu durum karşısında, üzerine basarak söylüyorum, Vallahi billahi bunların dava ile uzaktan yakından alakası yoktur.olsaydı şöyle olurdu böyle olurdu faslına geçmiyorum.
Çünkü, bundan adım gibi eminim. Eger ben ben böyle hatayı yapmış olsaydım, Allah şahitki! Bırak bir ülkücü olmayı, bir insan olarak çıkıp ortaya mertçe suçumu itiraf eder herkesten özür dilerdim.bu güne kadar beklememin sebebi acaba içlerinden biri çıkıp yaptıklarından dolayı bir özür dilermi diye bekledim.
Lakin boşa beklemişim,
Sonuç kurtla yılan hikayesi.
Bu değerli yorumunla ülkücü bir karaktere sahip mazlumun yanında, zalimin karşısında olğunu görmek beni ziyadesiyle mutlu etmiştir. Allah senden razı olsun Hakkı abim, adın gibi Hak'tan adaletten hiç ayrılmayasın.Sağ ol, var ol.
Selam ve sayğılarımla. Allaha emanet ol.
ah abi siz SİZSİNİZ denemeyi başaramıyor musunuz ?
Bazı insanlar vardır...kendilerini fasulye gibi nimetten sayar bir damla su ile şişer kabarır pişerler....
----
SİZSİNİZ
Söz gümüş elbette, sükût altın da
Cehalet köyünde sarraf sizsiniz.
Fesatlık arayın sözün altında
Gittikçe yükselen tek raf sizsiniz.
Benden uzak ile yürüyün düzden
Riyanız sarkıyor baktığım yüzden.
Aslında bir hece olmaz da sizden
Her cümle başına paraf sizsiniz.
Gıybetle tüketin kardeş etini
Kullanın şeytanın meziyetini.
Geçtiniz feraset vilayetini
Tükeniş noktama araf sizsiniz.
Olur ya yolunuz düşer amana
Şimdilik tozları katın dumana.
Kelamınız olmaz haklıdan yana
Haksızdan tarafa taraf sizsiniz.
İnsan ne koyuyor kefen cebine?
Bakmayın kağıdın sulh talebine.
Ne yazık kalemim mürekkebine
Ezelden ebede masraf sizsiniz.
Ne idrak var sizde ne de anlama
Dilin yarasına olmuyor yama.
Dilimden ne sözler döküldü ama
Vallahi en büyük israf sizsiniz.
ELİF KESKİN KARABULUT..../ ŞİİRLERİN ŞAİRİ...
----
Ve BU tip insanlar ne yazık ki gösterdiği her davranışta tutumda ve hareketinde benliğinin etkisinde kalmış gelişememiş insanlardır... Sürekli kendilerine sensin diyen destekçiler ararlar...
Şiir yazarlar beğenilsin diye, yorum yaparlar sayfama gelinsin diye...teklif sunarlar uyulsun diye... ama istediği her hangi bir şeyi yapmazsanız sizi siz olmaktan çıkarana kadar uğraşır, kendi seviyesine çekmek için elinden geleni yaparlar...iftira yalan dedikodu haksız ithamlar vs vs ne ararsanız bunlarda var...evet sabrın da bir sınırı vardır lakin sanal kahramanlara ne söz işler ne diş.... ısırmaya çalışana hoşt dersiniz olur biter be abi....
değer mi bu tip insanlarla muhatap olmaya...
he he tamam SİZSİNİZ deyin, deyin ve egolarını tatmin edin...
ÇÜNKÜ BU KARAKTERLER GERÇEKTEN KELİME DAĞARCIĞIN da İSRAF EDİLMEKTEN GAYRI EDEBİ ANLAMDA HİÇBİR MANA İFADE ETMİYORLAR...
haklı siteminize saygı duyuyorum...
tebrik ederim...
selam ve saygılarımla Allaha emanet olunuz abi...
Derebey
Sebebine gelince, bu durumdan rahatsız oldukları halde, gerçeği söylemekten korkan, üç beş tane putpereste boyun eğen, ve erkeğim diye geçinenlerden daha erkek çıktınız.
Bıyık bırakmakla, sakal bırakmakla, yağcılık ve yalakalık yapmakla erkek olunmuyor.
Erkeklik, mertçe haksızın karşısında, haklının yanında olmakla daha bir anlam kazanıyor.
Bir kez daha Cesur yüreğinizi ve asil duruşunuzu teprik ediyor teşekür ediyorum.
Selam ve sayğılarımla Allaha emanet olun.