- 583 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BULANIK
Susmanın her zaman daha iyi olduğunu düşünürdüm.
Kimsenin kırılmasını ,üzülmesini yada bir mutluluğuma bile ortak olmasını istemedim.
Bu yüzden duygularımı hep kendimle baş başa yaşadım. Bu başlarda hayatımda gurur verici bir şeydi.
Sonraları ise zarar gördüğüm bir karakter halini almaya başladı.
Tatmin olduğum tek bir şey ise kızdığımda insanlara zarar vermiyor olmak.
Aslında şöyle bir düşünürsek etrafımdaki insanlar da bu fedakarlığımı hak eden modellerden değil.
Ama yine de bunu yapmak tan vaz geçmedim hiçbir zaman.
Soyutlaştım evet insanlardan. Hiç kimseye yakın hissedemez oldum kendimi. Mutluluğumu paylaşmak
Bile insan ilişkileri için olması gereken bir zorunluluktan ibaretti sadece. Bunu da yapmamış olsam etrafımda tek bir sinek bile kalmayacak çünkü.
İnsanlar olmadan yapabilir miyim bilmiyorum. Ama hayatımda onlar varken de çok mutlu olduğumu söyleyemem.
Bana göre en güzeli insanlar olmadan tek başına bir hayat yaşamak. Tabi bu ne kadar mümkün olursa.
Hayallerim bile hep o doğrultuda. Bir deniz kenarı ,küçük ufak bir kulübe ,sınırsız yiyecek, karalamak için bir kağıt bir kalem ve olmaz olmazım müzik. Başka mutluluk duyduğum bir şey yok şu dünya da.
YORUMLAR
tek başına yaşam insan için mümkün değil insan gören hayal kuran ve konuşandır yazandan önce. insanı insan yapan paylaşımdır.
yani ıssız bir adaya düşseniz muhtemelen belli bir süre konuşmak için hayali karakterler yaratımı yapılır.
evet bulanıl olsada insanın yaşam için insana ihtiyacı var.
inziva belki ama insan için mükemmel yalnızlık yoktur
uygun değildir çünkü.
yalnızlıktan ölünmez ama hasta olunur.
htcyagmur
yalnızlık elbette mümkün değildi. insan olmadan yaşamak zordur tahmin edebiliyorum. aslında insanlar olmadan değilde iyi insanlarla sürekli yaşama ihtimalimiz olsa...