- 441 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SURDA BİR GEDİK AÇTIK MUKADDES Mİ MUKADDES EY KAHBE RÜZGÂR AR TIK NE YANDAN ESERSEN ES
SURDA BİR GEDİK AÇTIK MUKADDES Mİ MUKADDES
EY KAHBE RÜZGÂR AR TIK NE YANDAN ESERSEN ES
Biz Suriye savaşını doğru okuyamadık galiba! Bu savaş kıyamet savaşı. Kimin kıyameti ne Rusya’nın, ne İran’ın, ne Suriye’nin, nede Irak’ın kıyameti, bu kıyamet Türkiye’nin kıyameti. DAEŞ’İ kim kurdu? İngiliz kim destekliyor? Rusya ve batılılar. PYD kimin güdümünde? İran’ın güdümünde, batılının himayesinde. PKK kime hizmet ediyor Siyonizm’e, batılılara, Rusya’ya. İsrail’e hizmet ediyor. Piyonlar emri bey balarından almışlar. Ufacık cürümleriyle, cüce boylarıyla koca çınara saldırıyorlar. Ulan ecüc mecücler topunuz gelse Osmanlının bir gürzü olamazsınız. Siz kim, Türkiye kim, hadi şuradan.
Bizim geçmişimizden bu yana çok yönlü cepheler açarak savaştığımız unutuluyor galiba. Harici, sınır dışı kuşatma cephesi ve içerideki dâhili bedbahtlar.
Harici: DAEŞ, Suriye Rejimi, Rusya, Almanya, İngiltere, ABD, İran İsrail, PYD.
Dâhili: PKK ,FETÖ ve bazı karademisyenler.
Bu iki ihanet çemberinin Türkiye üzerindeki emellerine karşı iki cephede savaşılıyor: Birisi güney doğu cephesi, diğeri dâhili ve sinsi cephe.
Bu iki cephenin birisi Ortadoğu’yu yeniden çizen dış düşmanlar diğeri ise içimizdeki ihanet çetesi.
Bunları bilmeden ve bunların tuzaklarını bilmeden bir yere varamayız. Önce maksatları nedir bilinecek.Kime hizmet ediyorlar analiz edilecek, neyle nasıl savaşıyorlar doğru tespit edilecek. Ondan sonra ihtiyaç duydukları ve hak ettikleri ceza ne ise o verilecek.
Eğer bunların maksat ve emellerini göremezsek sorunu çözemeyiz. Bileceğiz, göreceğiz ve çözeceğiz. Senin bu düşmanların, senin üzerine her yüzyılda bir oyun yazarlar ve kurgu kurarlar.Kurdukları oyunu sahneye koyuyorlar. Figüranları belli. Bu iki cepheli savaşın tarafları belli. Suriye’de milyonlar göç etmiş sığınmacı olmuş umurunda mı? Akdeniz Suriyelilerin sudan mezarı olmuş umurunda mı?Uyanık olmak lazım.
Tarihte bazı sözler vardır ki: Binlerce yıl ötesini görür. Biz onları Akdeniz’e dökmedik mi? Döktük. Şimdi onlar bizi Akdeniz’in sularında boğmaya kalkıştılar. Suriyeliyi gömdüler. Bizi de aynı tuzağa çekmeye çalışıyorlar. Ordular ilk hedefiniz sözü onlara öyle oturmuş ki onun acısını almaya çalışıyorlar.
Uyanık olmak lazım: Şöyle bir tespit yapalım isterseniz: Mazlum halkların lideri kim? Türkiye. Ortadoğu’nun lideri kim? Türkiye. İslam’ın önderi ve lideri kim? Türkiye. O halde Türkiye’nin önü kesilmeli, gelişmesi durdurulmalı. Plan bu. Gizle ve aleni kurulan koalisyonlar bunun için kuruluyor. İçerideki piyonları ise onlara beyaz bayrak sallayıp el uzatıyor. Kimi Amerika’dan icazet alıyorlar. Kimisi Rusya’yı ziyaret ediyor. Suriye adına düzenlenen Cenevre’deki barış masasına PYD’ yi davet ediyor Rejimin yanında yer alan ve muhalifler ile ve Bayır bucak Türklerine saldıran bir avuç PYD’ ye saygınlık kazandırılmaya çalışılıyor. Türkiye masaya vurunca da biz davet etmedik deniliyor. Bu nasıl bir iki yüzlülük.
Ben buradan bir hatırlatma yapmak istiyorum. Suriye’den göç eden sığınmacılar bir dernek altında toplanıp Cenevre’deki masaya oturtulmalı. Bence esas oturma hakkı onların. Barış olacaksa onların orada olmaları ve kaybettiklerini elde etmeleri sağlanmalıdır. Yurtlarından edilen onlar. Avrupalı ırkçılar tarafından horlanan onlar. Sınırlarında tel örgülere hapsedilen, aç, açık, sefil bırakılan onlar. Sahipsiz mezarlıkları dolduranlar onlar. Haksa eğer bunların hakkı masaya oturmak. Beyler daha ne yazayım. Bu terörle mücadele değil bu bir savaş. Bu bir işgal. Bu bir Türkiye’yi nefessiz bırakmaya çalışan boğma hareketi. Sınırlarının içine hapsetme hareketi. Bir çevreleme, bir kuşatma harekâtı. İki cepheden saldırı altındayız. Bu saldırı içerideki işbirlikçilerin ihaneti ve dışarıdan adı İslam cumhuriyeti ama kendi İslam olmayan İran’ın ihanetidir. Türkiye’yi küresel sistemin dışında bırakıp hedef göstermeye çalışmaktadırlar. Nedeni ise gayet acık: Önlenemez yükselişi, güçlü bir lidere sahip olması ve artık onların yaptıkları silahların daha fevkinde kendi silah ve mihümmatını kendinin yapması. Ne yapsınlar saldırmasınlar da. Ödleri kopuyor. Her gün korkudan altlarını ıslatıyorlar.
Suriye oyunun bir parçası esas oyun Türkiye üzerine oynanmaktadır. Hesaplaşma Suriye ya da DAEŞ ile değil; Esas hesaplaşmak istedikleri hedef Türkiye’dir. Türkiye’m korkaklar asla zafer kazanmazlar. Zafer elde edemezler. Sıçra ve kendine dön haritayı sen çizmelisin zafer senin zaferin olmalı. Avantajlı olan sensin. İçindeki Suriyelileri örgütle ve dik onların karşısına. Devletteki tembellik ve hantallık yükünü at, dinamik ve uyumlu işleyen bir yapıya kavuştur. Biri harekete geçtiğinde bütününde beraber hareket etmesini sağlayan bir yapıya getir. Bakma sen meclis kürsüsündeki ağlayan hıyanet çetelerinin ağlamasına. Onlar örgüt tarafından becerisizlikle suçlanıp sonlarının örgütün elinde olduğunu gördükleri için kendilerine ağlıyor ve altlarını ıslatıyorlar. Surda bir gedik açıldı ve birleşik ihanet devletleri yenildi. Bu aşikâr. Öyle ise şu şiirin yeri geldi.
‘’SUR’da bir gedik açtık mukaddes mi mukaddes
EY kahpe rüzgâr artık ne yandan esersen es’’
_________________AR_____________________________
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.