- 1267 Okunma
- 13 Yorum
- 4 Beğeni
BİR ÜZGÜNÜN ŞİZOFRENİK NOTLARI-1
Vaktidir artık gitmenin; anıları ve geçmişte yaşanmış olan güzel çirkin her şeyi geride bırakıp gitmenin vakti geldi geçiyor bile…
Geç kaldım işte; bir papatyanın büyümesini görmeye, güneşin dağlar ardından doğuşuna şahit olmaya, bir tırtılın kelebeğe dönüşmesini seyretmeye, en çok da kendime…
Hangi şarkıyı ezberlesem modası geçmiş müzik listelerinde buluyorum kendimi. Ama mühim değil, beni bana anlattılar ya; varsın popüler olmasınlar. Yeni şarkılarla akıp giderken şu çileli kervan, ben peşlerinden ağır aksak, yorgun argın, başım önde sürükleniyorum. Bazen yetişsem de çoğu kez geç kaldım; güzel olan her şeye, en çok da kendime.
Bazen yarım kalmış mısralar anlar halimden, bazen rüzgâra yenik düşmüş savruk saçlarımı ıslatan yağmur damlacıkları. En çok gökyüzü anlar; çünkü benim gibi en çok kendine geç kalan şeydi gökyüzü.
Yağmuru ne çok anlattım şiirlerimde; oysa bulutlara da yer vermeliydim.
Yorgun bir gülümsemeyle hangi aynaya baksam nefretini kusuyordu aynadaki yansımalarım.
Kendimi bir türlü sevemedim, bendimi tanıdığımdan beri. İnsan hiç kendinden kaçabilir mi ki? Kendine yetişemiyorken…
YORUMLAR
Normal bir insanın doğasındakileri yaşamışsın, ne kendine geç kalmış nede kendini çok sevmişsin, olumsuzlukları ön plana çıkartarak baya baya kendine işkence etmişsin,
Titre ve kendine gel, bulunduğun ortamdan zevk al, bulunduğun yaşla barışık ol bak ozaman hayat seni nasıl sarıp sarmalar.
"Gençler güzeldir, yaşlandıkca daha çok güzelleşir."
oguz99
Ayşegül AKDAĞ BARUTÇU
teşekkürler
İnsan her zaman keşkeleri olan bir canlıdır.
Bir kedinin '' Keşke dama çıkmasaydım Mart ayında. Bak düştüm de ayağımı kırdım'' dediğini ya da köpeğin '' Keşke kemiği saklamasaydım. Bak şimdi arıyorum arıyorum bulamıyorum'' dediğini hiç duyduk mu? Duymadık. Ama insanın keşkeleri çoktur.
Keşke aynı zamanda bir pişmanlığın ifadesidir.
O yüzden dikkatli olmak lazım. Hayatta pek çok şeyi yaptığımız ya da yapmadığımız için pişman olabiliriz. Önemli olan bu pişmanlığın son pişmanlık olmaması. Zira bakın Müslim Baba ne diyor:
Son pişmanlık
neye yarar
her şeyin
bedeli var
olmadı yaaaaaaar
Son pişmanlık
neye yarar
her şeyin
sebebi var
buraya kadaaaar .
Haa..Olayda şizofrenik bir durum göremedim.
Selam ve sevgilerimle.
Ayşegül AKDAĞ BARUTÇU
ne garip bir yaratık...
teşekkürler Hocam
Ayşegül AKDAĞ BARUTÇU
bizi biz yapan kendimize olan saygı ve sevgi değil midir?
teşekkürler
bolca pismanlik var ama șizofrenik bir sey yok.. baslik ile alakasiz, hevesim kursagimda kaldı
Ayşegül AKDAĞ BARUTÇU
Bu biraz da öznel olduğu için olabilir. Bana göre mesela konu başlıkla alakalıdır size göre değildir. Üzgünüm
İlginize teşekkür ederim
insan kendinden kaçabilri mi ? o zor işte ' hem de , iç içeyken bunca karışık hallerle ''
galiba şizofren olma yolunda hızla ileriliyoz:)
güzel ve duygulu yalın sevdim .tebrikler. sevgilerim ile..
Ayşegül AKDAĞ BARUTÇU
Ayşegül AKDAĞ BARUTÇU
Güzel yorumlarınız için teşekkür ediyorum
Ayşegül AKDAĞ BARUTÇU
Çok teşekkür ederim