- 549 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
RADYO MAVİ EYLÜL 2016 / 1 ŞİİR GÜNLERİ YAPILDI.. / Hikmet OKUYAR
Radyo Mavi Eylül Genel Yayın Yönetmeni, Şiir Programları Sunucusu, Şiir Yorumcusu Şiirce Şiirce yönetiminde gerçekleştirilen etkinlikler kapsamında Hikmet Okuyar imzalı büyük proje çalışması olan Türkiye Sevdası’nın 437. tanıtımı da gerçekleştirildi..
*
11. CUMHURBAŞKANI SN. Abdullah GÜL Beğ’in görev süresi içinde KAMUOYU ile PAYLAŞILAN, ’’ OKUMA SEFERBERLİĞİ ’’ kapsamında
’’ TÜRKİYE OKUYOR ’’ SLOGANIYLA SÜRDÜRÜLEN KAMPANYAYA ’’ OKUYAR ’’ diyerek DOĞRUDAN YÜZDE 100 KATKIDA BULUNMAK için ÖZELLİKLERİ VE GÜZELLİKLERİYLE İLLERİMİZ VE İLÇELERİ Şiirlerle Tanıtılacak.. ’’ TÜRKİYE ŞİİRLERLE TANITILACAK ’’ gerekçeleriyle GİRESUN, ŞEBİNKARAHİSAR KÜTKÜT - KÖPRÜBAŞI BAĞLARI içinde; ŞEBİNKALE çevresinde, KAYABAŞI, DİKMENTEPE burçlarında BÜYÜK PROJE; TANITIM TURİZM KÜLTÜR SANAT ESERİ olarak özenle hazırlanıp, ANKARA’DA tasarlanıp MARMARA BÖLGESİNDEN YAYINLANAN; Hikmet Okuyar imzalı Büyük proje tanıtım turizm kültür sanat eseri Türkiye Sevdası’nın 437. tanıtımı; İstanbul Beyoğlu İstiklal Caddesi Çiçek pasajı yakınlarında 24.01.2016 24.01.2016 GÜNÜ, 15:00 - 17 SAATLERİ ARASINDA, İSTANBUL, Beyoğlu, ALAMUT Kalesi’nde Şiirce Şiirce yönetiminde tertiplenen RADYO MAVİ EYLÜL ŞİİR GÜNLERİ Programı içinde yapıldı..
*
Radyo Mavi Eylül Yayın Grubu ile Güzel Sanatlar Öncüsü Sanatçılar ve Hayranların birlikteliğini teşkil eden;
Cevdet Akgün, Zeliha Çakal, Halis Yıkar, Erol Doğan, Yılmaz Verit, Veli Eken, Yücel Dede, Bünyamin Boy, Bora Düşünceli, Mehmet Ali Demircan, Sayde Güler, İhsan Yaşar Ercan, Hüseyin Kuzucan, Mihriban Sarı, Murat Çakır,
İrfan Görür, İsmail Bağdatlı, Sevtap Dudu, Mehmet Avar, Murat Haydaroğlu, Aslan Seymen, Hilmi Şan, Şirin Özdemir, Esma Dinçer, Güner İçel, Tunay Bozyiğit, Emrullah Bedir, Muzaffer Gezer, Abdurrahim Akgün;
Radyo Mavi Eylül 2016 / 1 Şiir Günleri programında duygu ve dileklerini belirttiler şiirlerinden deyişlerinden şiirli hikayelerinden örnekler sundular..
*
Etkinliğe; Radyo Mavi Eylül Yayın Ekibi ve Şiir Dostları tanışmak;sanatçılar hayranlar buluşmasında beraber olmak Radyonun Yönetim Kurulu Başkanı Çanakkaleli Kültür Sanat Dostu Cevdet Akgün ve Genel Yayın Yönetmeni Zeliha Çakal ile konuşup taşımak için katılan İlesam Üyesi, Şair, Yazar, Gazeteci, Türkiye Sevdası Tanıtım Turizm Kültür Sanat Etkinlikleri Organizatörü, Şüsiyad Başkanı Hikmet Okuyar; Haziruna, Türkiye Sevdasının 437. tanıtımını yaptı..Eserin orjinal sayfalarından örnekleri bayram şekeri ile beraber armağan etti.
*
Radyo Mavi Eylül Genel Yayın Yönetmeni Zeliha Çakal’ın sunumu ile söz alan Şüsiyad Başkanı Hikmet Okuyar, Radyo Mavi Eylül yayınlarını Türkiye Sevdası Öncüleri ve Hayranları duyarlılığında özenle takip ettiğini bildirerek Şiirce Şiirce paylaşımları güzelliği için teşekkür etti ve ’’ Şiire Sevgi Şaire Saygı ’’ ilkesiyle;
Zeliha Çakal’a; 1 Adet Şebingülü ile 1 Adet Türkiye Sevdası verdi..
Şüsiyad Başkanı Şair Yazar Gazeteci Hikmet Okuyar; zaman zaman şiir sohbetlerinde verdiği ayaklar üzerine çok şiirler yazıldığını söyledi ve
’’ Şebingülü ile Günaydın Gülüm../ Hikmet Okuyar ’’ deyişinin her sabah paylaşılmasını diledi..
*
’’Aşık, ozan, şair, şiir yorumcusu, müzisyen, bestekar, saz ve ses sanatçısı, ressam, karikatürist, fotoğraf sanatçısı, hat sanatçısı, çini sanatçısı güzel sanatlar öncüsü kültür sanat dostlarının; ’’ 1001 İSİM 1001 ESER OKUYAR KARMA SANAT SERGİSİ ’’ kapsamında isimleriyle ve eserleriyle YER almalarını istedi..
Başkan Okuyar; hazirunla toplu hatıra fotoğrafı çekiminden önce yapılan şiir sohbeti sırasındaki son sözlerinde de, bir önemli konuya daha vurgu yaparak; ’’ ŞİİR KİTABI OLMAYAN aşık OZAN ve Şairler de İMZA GÜNÜ yapabilir ŞİİR SERGİSİ açabilir..Bu konuda hiç bir ENGEL YOKTUR ’’ dedi.
..........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.