- 385 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TEYMUR HOTELDE AKŞAM SAFASI
Ahmet AYAZ
Gaziantep Güneş Gazetesi 20.01.2016
...............................................
Bir kültür sanat ve edebiyat etkinliğini, bir dost sofrasını anlatmak, o kadar güzel ki, bunun hazzını tadanlar bilir. Gaziantep Gazeteciler Cemiyetinin 17 Ocak 2016 Pazar günü Teymur Continental Hotel de saat 18.30 da, ikincisini düzenlediği ödül töreni ve balo, beklenenden daha da renkli ve güzel geçti. Adeta bir akşam safasıydı. Türk Sanat Müziği ile başlayan baloda, Gaziantep Büyükşehir Belediye başkanımız Fatma Şahin, Gaziantep Valimiz Ali Yerlikaya, Ak Parti Millet vekillerimizden Abdulhamit Gül, Ahmet Uzer, Ali Şahin, gibi önemli isimler yer aldılar. Şahinbey Belediye Başkanımmız Mehmet Tahmazoğlu, Şehitkamil Belediye başkanımız, Rıdvan Fadıloğlu gibi saygın simalar salonda yerlerini almışlardı. Ayrıca çok değerli basın mennsupları ve dinleyici topluluğu, geceyi şenlendirdiler ve şeref verdiler.
Bize eşim ile birlikte 38 numaralı masadan ayrılmış olan yere oturduktan sonra, başta Ertan Koska olmak üzere, bir çok değerli basın mensupları ile biraraya geldik. Masamızda bir aile ortamı, bir aile sıcaklığı kendini gösteriyordu. Öbür masalara da baktığımda aynı sıcaklığı görüyordum. Her şey güzel, her şey yerli yerinde iken, müzik durdu ve az sonra sunucu Ozan Emre’nin anonsu ile ödül ve plaketler dağılmaya başladı.
Ödüll ve plaketleri, belediye başkanlarımız, milletvekillerimiz, valimiz dağıtırken, Benim de Gaziantepimizin kültür sanat ve edebiyatı iie ilgili çalışmalarımdan dolayı, plaketimi çok saygı duyup, defalarca lehine olumlu yazılar yazdığım Abdulkadir KONUKOĞLU takdim etti. Ben burada jüriye ve genç başkanımız İbrahim Ay ile Abdulkadir Konukoğlu kardeşime teşekkür ediyorum. Güzellikler hep kalıcıdır. Baloda çok olumlu ve güzellikler bahse konu oldu derken, Gaziantep Gazeteciler Cemiyetinin, Genç Başkanının tarihe mührünü bastığını söylemeden geçemiyeceğim. Ben böyle düşünüyorum, başkaları da nasıl düşünürse düşünsün. Ben gönül penceremdeki güzellikleri böyle görüyorum.
Muallim Naci’nin bir sözü var. Bu sözü yeri geldikçe kullanmaktan kaçınmam. “Marifet iltifata tabidir; iltifatsız meta zayidir” Başkanımız bu güzelllikleri gözlerimiz önüne serdi ise, biz de bu güzellikleri görmezlikten gelir isek, ayıp olur, kadir, kıymet bilmezlik olur diye düşünüyorum. Bu konuyu inceleyip yazarken de, geçmişe bir örnek sunuyorum. Gelecek kuşakdaki gençlerimiz de, daha iyisini, daha güzelini yapsınlar. Çünkü bu güzel insanlarımız, çok güzel projelere layıklardır. İnşallah gerek Gaziantepimizde, gerekse ülkemizde güzelinde, güzellerini görürüz. O gün Teymur Hotelde bir akşam safasını, geride bıraktık. Ben yenisinde tekrar buluşmak dileği ile, en güzel kültür,sanat ve edebiyat etkinliklerine yeniden yürümek dileği ile diyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.