- 293 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EY TÜRKİYE KAREDEMİSYENLERE VE ÇUKURDEMİSYENLERE RAĞMEN TİTRE VE KENDİNE GEL
Türkiye batı ittifakının bir üyesi: Her durumda beraber hareket etmek ve sorunları konuşup beraber çözmek için.
Müttefiklerin birisine bir zarar dokunduğunda hepsine dokunmuş gibi kabul etmek. Türkiye ittifak üyelerinin içinde coğrafya itibariyle en sıkıntılı bir bölgede ve yıllardır komşularının savaşlarından etkilenmekte. Bunu müttefiklerimiz biliyor. Her nedense Türkiye üzerine en büyük oyunu da onlar oynuyor. Suriye’de savaş başladığından beri kaygılarını anlattı anlatıyor. Âmâ şu bir gerçek. Evet, Türkiye bizimle olsun ama sakın güçlü bir Türkiye olmasın. Zira orta Asya’dan tutunda Afganistan, Pakistan, İran, Irak, Suriye gibi ülkeleri bölmeyi başardılar, bu ülkeler güçsüz kaldılar. Bu coğrafyada kendi kendine yeten tek ülke kaldı TÜRKİYE. Eğer onunda başına bela olarak PKK, PYD ve DAEŞ gibi paravan kuklalarını musallat ederlerse, gözünü açamaz ve bizde Ortadoğu’da atımızı dilediğimiz gibi oynatırız dediler.
Esas anlaşılamayan şey ise İran’a karşı ekonomik yaptırımlar uygulayan batı ve Amerika şu günlerde hiç ağızlarına bile almıyorlar. Hatta İran’ın önünü açıyorlar. Bu durumdan bir çıkarları var ama bunu kestirmek zor olsa gerek. İran PYD ile gayet iyi anlaşıyor. Amerika PYD’ye üst kuruyor. Almanya silah temin ediyor. Bunlar ne biçim müttefik. Bütün amaç ve gayelerini Türkiye’nin üzerine çevirdiler. Bir yandan Suriye’ye benzesin bir yandan iç savaş olsun, bir yandan da parçalamak için çeşitli planlar hazırlıyorlar.
Dikkat edilirse Türkiye’nin en yumşak karnı Güney Doğu hep orayı kaşıyorlar. wan minit’le başlayan diklenişimiz, Mısır’a karşı aldığımız tavır ve Rusya’nın hezimeti neticesinde baktılar ki! Türkiye Ortadoğu’nun liderliğine soyundu. Eğer Suriye hadisesinde de Türkiye’ye boyun büktüremezlerse bir daha gelişmesi ve büyümesi güçlenmesi durdurulamaz. Batı bunu çok iyi biliyor. Bizim karanlık demisyenler ve çukurdemisyenler bilmese de. Kim ne yaparsa yapsın inadına Türkiye bölgesel ve küresel güç olma adına çok güzel şeyler yapmaktadır ve yapacaktır da. Türkiye önündeki çalıları ufak engelleri temizleyecek ve kendine bir yol açacak başka çaresi yok.
1-Bir gurup var ki Türkiye’nin kültürel değerlerini devlet geleneğini ve halkın değer yargılarını çok iyi biliyor.
2-Bir gurupta var ki Laik bir yaşam sürelim, dinden bağımsız olalım ve batının güdümünden de ayrılmayalım istiyor.
3-Diğer bir gurupta var ki halk tabakası düne kadar bunların istek ve arzularına bakılmıyordu. Son on senedir içlerine inip bizde sizdeniz diyen bir iktidar çıktı. Bu üç güç bir birleriyle yarış halinde: Eğer iktidar daha fazla halka iner istek ve arzularını anlatırsa ikinci gurubun tükenmesi ve erimesi mümkündür ki. Bu söylemler hayal değil İktidarın hata yapma gibi lüksü olamaz, onların hatası ülkenin hatası olur ki Allah korusun parçalanmamız kaçınılmaz olur.
PKK’ nın içinden Alman çıkıyor Fransız çıkıyor Rus çıkıyor Amerikalı var öyleyse biz güney doğuda PKK ile değil ülkemizi işgal eden işgalcilerle savaşıyoruz.
Hani şu bizim akademisyenler var ya ben onlara’Karademisyen çukurdemisyen’ diyorum Acaba akşam olunca hiç mi başlarını ellerinin arasına alıp ta biz ne yapıyoruz diye düşünmezler yoksa PKK’ nın yan kolu mu bunlar. Bir başka deyişle Rusya’nın beslemeleri mi?
Bunların hepsi de bizi test etmeye tahammül sınırlarımızı belirlemeye ait çabalardır. Ey Türkiye karademisyenlere ve çukurdemisyenlere rağmen titre ve kendine gel
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.