- 599 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİRİLERİ DUR DESİN
BİRİLERİ DUR DESİN
Ne olur dostlar, birileri dur desin artık.
Neye dur desin?
Öncelikle ülkemizde yaşanan iç savaşa.
Yakılıp yıkılan ocaklarda oturan sade vatandaş ölümlerine.
Canlarını bu kutsal vatana adayan Silahlı kuvvetlerimizin çok değerli Mensuplarının Şehit olmasına.
Anaların ağlamasına.
Babaların kahrolmasına.
Çocukların yetim, sevgililerin boynunun bükük kalmasına.
Son yıllarda tavan yapan riyakârlıklara.
Yüzde gülüp arkada kuyu kazan şerefsizliklere.
Yüce Yaratıcı yaşart ve yeşert dediği halde insan kanından gıda alan kan emici vampirlere.
Sahtekarlığı görev sayan Tırriklere…
Dolandırıcılık ve üçkağıtçılığı kadere bağlayan yobazlara.
Din tacirlerinin dini kendi emellerine alet etmelerine.
Yeterince bozulan Türk aile yapısının daha çok darmadağın olmamasına.
Sıpaların kendini Merzifon eşeği sanmasına.
Elinde ufaktan bir yetki olan kuriklerin at gibi kişnemesine.
Bayrağı altında yaşadığı vatana İhanet edenlere.
Talana.
Zulme.
Toplum yararını düşünmeden Baltayı hep kendine doğru vurana.
Rüşvetle gününü gün edene.
Konuşurken Garip guraba diyip malı amuduyla götürene.
Kul hakkının ne olduğunu bilmeyen hokkabazlara.
Dingilliyi bırakıp dingilsize geçen züğürtlere.
Aç kabadayılara.
Her dönem değil dönemine göre adam olanlara.
Sadece Doğruları konuşun diyen Allah’a muhalefet edip bilerek yalan konuşanlara.
Vatanın bir bütün olduğunu,onun asla bölünmeyeceğini bilmeyen cahillere.
Sevgi yoz edenlere.
Saygının ne olduğunu bilmeyen saygısızlara.
Herşeyin bir bedeli olduğunu bilip Şerefin ise asla satın alınamayacağını bilmeyen öküzlerin öküzlüklerine.
Paraya esir olanlara.
Domatesle balcanı ayırt edemeyen hıyarların hıyarlıklarına.
Aşkdan meşten anlamayanlara.
Bir tutam gül için bülbülü lal edenlere.
Yiğidi tez öldürmek için akşamdan yatan garıya.
Yüzlerde gülüp arkadan kuyu kazan insanlıktan nasip almamış nasipsizlere.
Arsızlara.
Huysuzlara.
Ahlaksızlıklara ve Hayasızlara.
Başkasının acılarına sevinerek kendini mutlu edenlere.
Meyhaneleri doldurup camileri boşaltanlara.
Haram para ile cami yapılmayacağını bilmeyenlere.
Ekmeğe Bismillahsız el atılmayacağını bilmeyenlere.
Şeytanın hilelerine alet olanlara.
Dünyalıklarına ahrete değişenlere.
Cihana sığmayan İskender’in bir mezara sığdığına vakıf olduğu halde hala gurur ve kibrini yenemeyen kindarların kindarlıklarına.
Ehil aramadan benden olsun çamurdan olsun anlayışıyla hareket edip, Namaz kıldırmasını dahi bilmeyen hafızı müdür yapıp yürüyüşünü değiştirenlerin birde dua etmesini bilmeyen imamların devlet kademesinde en üst düzeye atanmalarına vesile olanlara.
Sözü namus olmaktan çıkartıp it o….ğu haline getirenlere.
Aslını inkar edenlerin neslinin gevşek olacağını bilemeyen asılsızlara.
Zibilik çağası olduğu halde kendini balkon çocukları yerine koyanlara.
Kendi türküsünü okumak yerine onun bunun türküsünü okuyarak yalakalık yapanların yalakalıklarına.
Büyük küçük ayırmayı bilmeyen kafadan büyük vücuttan küçük olan olanlara.
Sırtına son model bir ceket aldığı zaman kendini Kiziroğlu Mustafa bey sananlara.
Zırrızopların zorbalıklarına.
Özür dilemenin ve teşekkür etmenin erdemlik olduğunu unutanlara.
Fitnecilere.
Terör örgütlerinin terör yaratmalarına engel olmak yerine onları destekleyenlere, bilmeden değer verenlere.
72 ırka tek gözle bakmak yerine yaradanın yarattığını küçümseyip kendini onlardan üstün görenlere.
Pir sultan gibileri asıp bugünde heykellerini dikmeye çalışanların karşısında durmak yerine yanlarında yer alan menfaatperestlere.
Ve biz gelmedik kavga için deyip, güzelim ülkemizin her karışında kavgalar çıkartanları görmeyip, sürekli onlarla birlikte hareket ederek bizim ülkemizin de bir Suriye, bir Irak, bir Mısır, bir Libya olması için çaba sarf edenlerin çabalarına.
Ne olur birileri dur desin bu dediklerime sevgili dostlar.
Veya gelin birey olarak bizler işlemiş olduğumuz günahlar için tövbe edip Allah’ımıza sığınarak ölüm bizi yakalamadan bu gibi mesnetsizliklerin daha fazla yayılmaması için kendimizden başlayarak topluma fayda sağlayalım.
Saygı ve sevgilerimle.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.