- 1850 Okunma
- 11 Yorum
- 2 Beğeni
PANİK ATAK BOZUKLUĞUNU BİRAZ DA OLSA NASIL YENDİM ?
PANİK BOZUKLUĞU EN KÖTÜ HASTALIKLARDAN BİRİSİ. YAYGIN ANKSİYETE İÇİNDE YER ALIR. GELDİĞİ ZAMAN NEFES ALAMAZSIN, ELİN AYAĞIN TİTRER, GÖĞSÜN YA YANAR CEHENNEM GİBİ, YA BUZ GİBİ SOĞUR. BİRDEN BAŞKA BİR DÜNYADA HİSSEDERSİN KENDİNİ. MİDEN BULANIR, KARNIN AĞRIR, TUVALETE GİTME İHTİYACI HİSSEDERSİN. TERLER BUZ GİBİ SOĞURSUN. TANSİYONUN YÜKSELİR PANİK YAPINCA. AYNİ KALP KRİZİ BELİRTİLERİ GELİR, FELÇ OLACAKMIŞSIN VEYA ÖLECEKMİŞSİN KORKUSU UYANIR İNSANIN İÇİNDE.
BEN ÖĞRENENE KADAR HASTALIĞIMI, HER GECE ACİLE GİDERDİM. BU YÜZDEN ÖZEL BİR HASTANENİN YANINDA EV TUTTUK. SONRA KARŞI DAİREYİ SATIN ALDI KIZIM. AMA ŞİMDİ KULLANDIĞIM İLAÇLARLA BİRAZ HAFİFLEDİ. NE ZAMAN GELECEĞİ BELLİ DEĞİL.ESANSİYEL HİPER TANSİYON GİBİ.
SEYREK TE OLSA BİR TOKAT VURUR GİBİ VURUYOR VE BENİM BİR ANDA DÜNYAM DEĞİŞİYOR, MAHVOLUYORUM. XANAKS VE CİMBALTA 60 LIK SAYESİNDE BİRAZ RAHATIM.
BU KADARINA DA ÇOK ŞÜKÜR.ALLAH DOKTORUM, MEHMET KILIÇEL DEN RAZI OLSUN. O ANDA DERİN NEFESLER ALIP HİÇ TELAŞLANMAYACAKSIN. KIZIM.YAVRUM BİR TANEM SAYESİNDE BUNLARI ATLATMAYI ÖĞRENDİM. ALLAH NE MURADI VARSA VERSİN. SİZLER DE BENİ OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM, SELAM VE SEVGİLER HEPİNİZE.
YORUMLAR
Geçmiş olsun şifalar diliyorum. Ben bunu çok iyi biliyorum.Sevgiler Suzan Çelik,arkadaşım.
suzan çelik
suzan çelik
suzan çelik
Hiper tansiyon denen şey bu olsa gerek ' korku ile karışık panik hali.'
geçmiş olsun der şifalar dilerim selam ve dua ile. mutlu sabahlar.
kusura bakmayın uykulu idim sabah :)
sevgilerim siniz efendim.
beren yılmaz tarafından 1/13/2016 12:20:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
suzan çelik
Yazının güzelliği duygularda yansımış.
Yazıyı yazana yazana taktir beklemekte.
Denemeleri beğeniyor ve taktir ediyorum.
............................. Saygı ve Selamlarımla...
suzan çelik
Geçmiş olsun canım öğretmenim. Sizi çok seviyorum. Kendinize dikkat edin. Siz ve güzel şiirleriniz bana lâzımsınız. <3 <3 <3
suzan çelik
suzan çelik
Hiç kimseye dert verip derman artmasın Rabbim çok geçmiş olsun Suzan ablacığım içten ve samimi paylaşıma teşekkür ederim acil şifalar diliyorum sanki yanyanaydık sohbet ediyorduk sizinle yüreğinize sağlık selam ve saygılarımı bıraktım
sevim güler tarafından 1/12/2016 4:14:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
suzan çelik
Büyük geçmiş olsun hocam, Allah yar ve yardımcınız olsun, bizi yine tecrübenizle aydınlantınız, saygı ve selâmlar.
suzan çelik
Oncelikle çok tskler böyle bilgilendirici bir yazı paylasiminiz icin cok geçmiş olsun Allah şifa versin bu durumda olan ve care bulamqyanlarqda allah yardımcilari olsun emeğinize yureginize kaleminize saglik değerli dost kıymetli sairem saygı sevgi dua ile kalin saygilar