Kalemlerin İzlerinden Anılar(3)
Filmlerden izlemeye devam edin .Bari köyler temiz kalsın.KÖY VE KÖYLÜ.Şiirinden Secattin Öztürk.(TONYAK)
Kadın yüce bir varlık, sen beyninde tartarsın,Genel bir Af çıkmazsa, sizi Rabbim kurtarsın!
KADIN CEZAEVLERİ.Şiirinden Hakan Kurtaran.
mahremim iken .Bir suçluymuşum gibi yargıların.başını bir kez çevirip baksan diyorum.İçimden geldiği gibi 4.Şiirinden.Jale Keskin.
Bin ışık yılı bir geceden.Kaleme düştü çığlığı.Doğdu şiir.ŞİİRE DAİR.Şiirinden.Zeynep Ayşe Edirne.
Arap aylarının en uzun,En karanlık.Acı veren gecesidir LEYLA..Leyla Şiirinden.Leyla Küçük Ülker.
Hain gönüllü erek günah nar göreceli.Çalkalansa yüreği yanmadan yanmak gibi .Gökler Yarılır Allah. Şiirinden.Gulsen Tunckal
Sabır. Selâmet .Yo k .O l m u ş .Tete..Tete.Şiirinden.Davidff...
Kimseye minnetim yoktur ki benim.Ben kendi yaramı kendim sararım.BEN KENDİ YARAMI KENDİM SARARIM.Şiirimden.Ertürk DEMİRCİ.(Rabatlı)
Derler ki,’’ ağlarsa anam ağlar gerisi yalan…’’Memleketin bütün çocuklarının anasıdır
Ana yüreği olan,ANALAR.Şiirinden.Özden Özpınar
Uykulara derin daldım.Geldi geçti garip ömrüm.BENİM ÖMRÜM.Şiirinden.Murat Çakır (şeker29)
Gölgesi düşük sokaklar .dal kırık yarınlara .Ne Acayip Bir Dünya.Şiirinden.Hüseyin YANMAZ.
Kalem dostlarım kalemleriniz hiç bitmesin...
Sevgim ve Saygılarımla...
Oya Gedik
Kalemlerin izlerinden anılar...
2016 /Ocak
YORUMLAR
ne kadar güzel bir çalışma olmuş
buram buram vefa kokan
kutlarım
sevgilerimle
Oya gedik
Sevgilerimle Gülhun hanım...
Oya gedik
Saygılarımla...
Engin ve duyarlı bir yüreğin tınısı iken okuduğum satırlar, derin düşüncelere dalmış buldum kendimi.
Ne güzel bir terennüm ki yüreğin isi dağılıp güneşi kucaklayan bir seyahatname iken içindeki kaybolmuşluğum...
Sonsuz tebriklerime Oya hanım ve bu güzelliği yaşatan yüreğinizi selamlıyorum.
Hayatın güzelliklerine şerh düşmüşsünüz.
Sevgilerimi, selamlarımı gönderiyorum, kabul buyurursunuz, değil mi...
Sevgi ile kalın ve mutlu.
Tüm dost yüreklere de selam ve sevgilerimi iletiyorum.
Oya gedik
Aldım selamınızı başım üstüne ,benden de sevgi selamlarımla değerli kalem dost...
Oya gedik
Sevgili güzel dostum, senden bana kalan iz, varlığını çağrıştıran, o zarif ruhunun rengarenk çiçek diliyle her birimize ulaşman, emeğinin inceliği beni çok duygulandırdı, çok ama çok teşekkür ederim var ol,sevgimle
Oya gedik
Her kalem benim değerli dostumdur her birinizi çok seviyorum...
Sizde var olun sevgili dostum,Sevgilerimi demetledim güzel gönlünüze...
Oya gedik
Sevgilerimle...
Saygımla...
Ne güzel kaleminizde bir satır olmak.. Yıllar var ki Edebiyatla birlikte dostluğumuz kalemdaşlığımız. Yüce gönlünden kocaman öpüyorum. Bütün şiir dostlarını sevgiyle anıyorum. Sevgimdesin daima. Kalp Kalp Kalp :)
Oya gedik
Yıllar süren dostluklarımız bu şiir sayfalarında, birbirimizi görmeden ne büyük sevgi bağlarındayız.Edebiyat ne güzel, şiir ne güzel bir dünya, kalem dostlarım ne güzeller her biri.Çok tşk.ler Jale'cim...
Sevgim ve Saygımla...
EDEBİYAT Defterimiz ne güzel dostluklar kazandırdı, Sevgili Yöneticimiz Habib Dağ'a buradan kalben çok teşekkür ederim...
Saygılarımla...
Üzüm asması yürümeye başlamış. (MAVİ İNCİ)
Siyah önlük beyaz yakalarımızla mutlu öğrencilerdik biz.(GRAMOFONLU YILLARDAN SONRA)
Bir çocuk soruyor sen hiç ağlamaz mısın(SEN HİÇ AĞLAMAZ MISIN)
Kara kışlarda uykularındadır gelincikler.(GELİNCİK BAHARI)
Denizin tuzuyla büyüyen kum çiçekleri topluyorum.İÇİMDEKİ GEMİNİN)
Sarhoşluğun başlıyor kalemimin izlerinde.(ŞİİRSİN SEN KIZ KULESİ)
Sevmek.(BU ŞİİRİ UZUN OKUMA)
Çiçekler oluşturdum gözlerimle.(RENKLERİN DİLİYLE)
Şunu öğrettin hayat çok sevmeyeceksin.(KALEMİM SEN BİL)
İlk önce sevmeyi öğren.(KARINCALARI EZMEDEN YÜRÜ)
Mevsim hazana döner yaklaşırken Eylül( PASLI KAPIDAKİ)
Kumdan kaleler için savaşırken krallar(MÜLTECİ BEBEK)
Gecenin karanlığında siyah olur bu şiir.(SİYAH YAZILAR)
Ben ne çok severdim seni Eylül mevsimi.(EYLÜL ÇIĞLIKLARI)
Bulutlandı hava hüzün çöktü içime.(YAĞMUR)
Ömürden gitti bir gün takvim yaprakları gün gün.(GÜN)
Fillerin umurunda mı dünya bir saltanatla gezerler.(FİL VE KARINCA MASALI)
Işığı aynaya yansıtma aynaya ışığı yansıt.(YANSIMA)
Bir siyah ki gece zifiri sus pus.(BİRİLERİ)
Ben çiçekçi olsaydım sadece papatya satardım.(İFLASIM)
İdealim realitem ışığım sen.(ÖĞRETMENİM ÖĞRETENİMSİN)
İçimde yıkık viran bir şehir göze geldik gözlere geldik.(BİR YAZ GEÇİYOR PENCEREMDEN)
Fırça at ressam fırça at tuvaline sığmayan gökdelenlere.(GÖRÜNMÜYOR)
Gönül vazom da solmayan bu çiçekler Türkiye'm için. (YENİ DOĞAN GÜN İÇİN)
İstanbul'um sırdaşım. (GURBETİN PENÇESİNDE)
Bunlarda Oya Gediğin doyumsuz şiirlerinden...
Selam ve Saygılarımla Oya Hanım.
Oya gedik
nasıl duygulandım bu vefanıza ,
ifadem yetmez bu emeğe. şiirlerim için değil zaman harcadığınız emeğiniz için.
Kalbi selamlarımla Komutanımıza...
Saygılarımı bıraktım efendim...
Tüm şiir dostlarına selam olsun.Öncelikle size Oya hocam teşekkür ederiz böyle güzel bir paylaşım için.Yüreğinize sağlık.Sevgi ve saygımla.
Oya gedik
Benden de selam olsun efendim...
Saygılarımla...