Merhaba Çocuk
Merhaba çocuk hoş geldin hayatımıza başta annen ve baban olmak üzere hepimize büyük bir umut oldun teşekkür ederim. Doğar doğmaz gülümsemen çok büyük bir armağan oldu bizim için gülmeyi unutmuş bizlere sen hatırlattın Şebnem gibi içten gülümsemeyi Korkmaz gibi kahkaha atmayı teşekkür ederim. Derin Mavi bebek ilk haberini aldığım da evet tutamadım göz yaşlarımı çünkü 76 gün boyunca teyzen gibi gülmeyi başaramadık. Ama senin sayende tekrar hatırladık teşekkür ederim. Gülen gözlerinde görebiliyoruz 16 canımızın bize baktığını özelliklede teyzeni teşekkür ederim. Bugüne kadar çok bebeğin dünyaya geliş haberini aldım lakin sen farklı bir heyecan verdin bana bütün acılarımı unutup seni kucağıma alacağım o güzel günün hayalini kurmaya başladım. Türkiye’nin bir çok yerinde büyük bir coşku ve mutluluk yarattın umudunu yitirmiş her yoldaşa büyük bir umut oldun. Şimdi sen en küçük yoldaşımızsın en küçük ama yüreği en büyük yoldaşımızsın kocaman öpüyorum Şebnem’in Ali Deniz’in Dilan’ın Gökhan’ın Korkmaz’ın ve bütün yoldaşlarımızın yeşerdiği büyük yüreğinden çocuk kocaman öpüyorum. Sen öyle bir zamanda geldin ki dünyamıza tamamen karanlığa batmak üzereydik güneş gibi doğdun karanlığımıza teşekkür ederim. Umarım hayatında doğum günün gibi bayram yeri neşesi gibi coşkulu ve hep neşeli olur. Gülüşünde yaşayan teyzen gibi gülümsemen tek temennimizdir. Ömrün boyunca neşe ve mutlulukla kal çocuk mutlulukla kal.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.