- 604 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BU SAVAŞIN ADI NE
Bu savaşın adı ne
Bu gün yaşanılan savaşın tarihte bir benzeri yaşanmadı. Birinci dünya savaşı, ikinci dünya savaşı bu kadar geniş kapsamlı ve bu kadar acımasız bu kadar haris olmamıştı. Hatta yakın tarihimizde yaşanılan Libya, Irak savaşları dahi böyle kana susamamıştı. Suriye’de vampirler resmen kan emiyorlar. Libya ve Irak savaşları her iki devletinde kendi satıhlarında yaşanmıştı. Suriye’de yaşanan ise orta doğuyu ateşe verdi. Ey kan emici Esad bil ki bu dünyanın bir de ötesi var. Eyvahlarında artık fayda vermeyeceği öbür dünya var. Bil ki Allah seni hiç mi hiç affetmeyecek. Mazlumun ahını alan onmaz derler. Bir cana kıyan bütün insanlığı öldürmüş gibidir. Ülkeni ateşe attın, kıvılcımı çaktın, bak şimdi ipler elinden gitti. Dün sen kuklacı gibi perde arkasından kuklalarını oynatıyordun. Bu gün senden aldılar. Seni saf dışı ettiler. Ülkende başkaları at oynatıyor. Dizginler senden gitti. Hadi kendini yaktın, ülken insanının ne günahı vardı. Ülkendeki yabancı güçlere bir bak. Hangisi senin dostun. Dostun yok çünkü hepsi koku almış sinek gibi, leş görmüş çakal gibi üşüştüler. Ülkenin zenginliklerini sömürüyorlar. ABD mi dostun, Rusya’mı dostun, yoksa pers kalıntısı İran mı dostun yok yok bunu kuş beynine yerleştir. Yarın Çin geliyor, öbür gün Almanya, öbür gün İngiliz, daha sonra Fransa hangisi dostun. Ne işleri var bunların senin ülkende. Otur da bir düşün. Yanın sıra bizi de yakma. Bil ki Türkiye senin bildiğin gibi eski Türkiye değil. Batının ABD ‘nin Rusya’nın, Çin in istediği gibi davranır oldun. Bunlar sana hayır okumaz bilesin. Bölgede tam kalkınma başlayacakken tam bir barış sağlanacakken hemen müdahale ettiler sende alet oldun. Anla artık: Boğaz İstanbul’u bilmiyorsun galiba ya da üçüncü hava limanını duymadın. Dertleri sen değilsin anlamadın mı? Türkiye’nin ayağa kalkması şahlanması bunu göremeyecek kadar saf mısın? Bölgede bir diriliş bir uyanış vardı ne olurdu ki sende bu diriliş ve uyanışa katkı sunsaydın. Batı cetvellerini yanlarına alıp geldiler haritaları yeniden çizecekler. Gidişat gösteriyor ki savaş Suudi Arabistan’a doğru yönünü çevirdi. Eğer İslam’ın Kâbe’sine zarar gelirse bunun vebalini nasıl kaldıracaksın, gerçi ebabil kuşları saldıranların beyinlerinden girer ayaklarından çıkar. Tarih sana bir şey anlatmıyor mu? Diyelim ki vardılar. Beyti Mukaddes’e dayandılar. Onun sahibi var unutma. Kim nerde savaşıyor bir bak hepsi senin ülkeni ateşe tutuyor, kendi ülkeleri binlerce km ötede zevki sefa içinde yaşıyor .Ateş senin ocağına düştü. Bunu ne zaman göreceksin. Senin yapacağın en hayırlı iş ne biliyor musun? Çıkıp ben çekiliyorum demek olacaktır. Şu sözü hatırlıyor musun ‘’SAVAŞ İSLAMIN KALBİNE YERLEŞECEK’’ İslam’ın kalbi neresi? Beytullah anladın mı şimdi savaşın sebebini. İsrail üzerinden Kudüs’ü ateşe atanlar rehin almaya çalışanlar, bir sonraki adımda Kabe’nin etrafını dumanlandırmaya, bulandırmaya çalışacaklar. Yani savaş müslümanların sırtına yıkılacak. Ecnebilerde kenardan bakıp salyaları akmış bir vaziyette kendilerine düşecek payı beklemeye başlayacaklar. Diyelim ki sen iktidarda kaldın ne geçecek eline küçücük bir eyalet yani DEAŞ , PKK ve PYD’ye Rus’ yaya bir bölge verilecek. Sana ise üçün biri kalacak. Şunu unutma Türkiye eski Türkiye değil. PYD’ye PKK ya pabuç bırakacak değil. Daha dün sen PYD’ ye PKK’ya mensup insanlara vatandaşlık hakkı bile vermiyordun. Şimdi ne oldu da dost oldun. Ey DECCAL şunu unutma! Türkiye güçlü, diri ,uyanık ve zeki bir ülkedir. Bütün bu oyunları bozacak kadar da ferasetlidir. Tekrar söylüyorum o kuş beyinli kafanı iki ellerinin içine koy ve bir kez daha düşün. Aklını başına al. Bu savaşın adı ne biliyor musun? Emperyalistlerle İslam’ın savaşı. Bir diğer deyişle de Türkiye ile aymazların savaşı.Başka bir şekliyle kıyamet savaşı.