- 1174 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
saçlarım deniz kokar benim...
Saçlarım deniz kokar benim,zamansız med cezirler yaşanır yüreğimde.Bütün duygularım öldürülmüş hem öksüz hem yetimim.
Ne zaman sevmeye koyulsam her açtığım kapı ayrılığa cıkar.İçimdeki deniz kudurur,yutar bütün balıkçıları, çocukları evde ekmek beklerken, ben onları dişlerimin arasına alırım.Gel desemde gelme sakın ,gelme oyunlarıma kim vurduya gitme içimde balıkçı misali....
İçimdeki sevgi öldürür seni, fazla yaklaşma sularıma, hem deniz tutar seni bilirim.... Tutarsam bırakmam vurgun yersin bilmediğin kıyılarıma sürüklerim seni sonrası kimsesizler mezarlığı olmasın . Hadi git yaklaşma kıyılarıma, ayakların yakınımdan geçmesin......
YORUMLAR
Giderken seninle gitti taze baharlarım. Yetim kaldım mevsimlerin koynunda. Gözlerindeki sıcaklığı aradım güneşin sınırsız coğrafyasında. Seni sordum memleketimden göçen turnalara. Ama bulamadım seni. Yüreğimin derinliklerinde. kaybetmiştim seni. Aldığım nefeste, hayata bıraktığım her gülüşte seni aradım. Bulamadım işte.
Ucube binaların nemli duvarlarına dayanıp sana ağladım. Dudaklarımı kapatıp kelimelerimle yalnızlığına ağladım. Ama hiçbir zaman ne kadere ne de sana isyan ettim. Gittin diye hiçbir zaman suçlamadım seni. Varlığına küfürler edip arkandan beddualar savurmadım hiçbir zaman. Gitmiştin beni “ sensiz “ bırakarak. Gitmiştin aramızda yaşananları bir kibritle zamansız yakarak. Ama gittin diye hiçbir zaman unutmadım seni. Yokluğuna inat yaşattım seni. Gittin diye bir ikindi vakti kefensiz satırlara gömmedim seni. Varlığın bana hiçbir zaman acı vermedi ki ben seni gidişinle suskunluğuna gömeyim sevgili…Seni “ sen “ diye sevdim ben. Varlığına inat yokluğunda bile sevdim seni. Sana duyduğum sevgim bir günlük olsaydı eğer; seni “ sensizlikte “ bile yaşatmazdım sevgili.
Diyesim geldi güzel ve derin yazıyı okuyunca.
Kutladım...